Set Mengandung Shaklee Pilihan Bakal Ibu 2023

TAHNIAH PUAN. PUAN SAH HAMIL.

Waaa..wanita mana tak excited kan, bila lewat period, jumpa doktor, buat pemeriksaan kehamilan dan doktor sah kan hamil. Alhamdulillah 😊

Bermula saat itu dan sebenarnya sebelum disahkan hamil lagi, bakal ibu dah perlu sediakan badan serta rahim yang sihat untuk sikecil yang bakal menghuni 9bulan dalam rahim ibu.

Mestilah nak yang terbaik sepanjang kehamilan kan. Sebab WANITA MENGANDUNG yang sihat Insya-Allah akan lahirkan bayi comel yang sihat dan senang untuk dibesarkan. 😊

Akhirnya… Shaklee keluarkan jugak set hamil dan berpantang yang lengkap dengan minyak-minyak serta mandian herba. Wah. Bestnya. Ya memang sangat best. 

Zaman dulu benda ni lah salah satu yang menjadi keresahan. Nak beli Set Shaklee tapi kata mereka tidak lengkap. Tak ada itu. Tak ada ini. 

Haaaa sekarang jangan risau tau. Bakal ibu yang hamil ataupun yang bakal berpantang, boleh dapatkan Set Mengandung Shaklee Wanita Mengandung. 

Bukan senang Shaklee nak produce set ni. Ambil masa bertahun tau. Nak keluarkan produk yang tidak melanggar prinsip Shaklee - organik, tiada bahan terlarang, selamat, terbukti berkesan.

Kadang ada yang cakap “Takpe lah tak selamat pun, janji berkesan. Orang bukan kisah selamat atau tak. Yang penting menjadi” sorryyyyyy!!!!

Pertamanya kalau erna sendiri nak guna, takkan lah nak guna asal berkesan tapi rosakkan badan. Dan yang kedua kita nak bg orang guna…. Tak rasa bersalah ke bagi orang guna yang bukan-bukan, asalkan kita kaut untung. Berdosa tau jika pegang prinsip macam ni. 

Tak kisahlah prinsip bisnes orang lain macamana, tetapi kami di Shaklee macam itu lah. Kalau setakat nak buat duit tu… macam-macam cara boleh. Tapi biarlah alang-alang buat duit, pahala pun dapat sekali kan?

PREGNANCY VS NUTRISI👩
.
Pengambilan nutrisi yang lengkap dan berkhasiat sepanjang kehamilan adalah kunci utama kepada: .
.
❁ Perkembangan otak dan minda bayi yang sempurna
❁ Perkembangan bayi yang sihat
❁ Pencegahan baby dari mendapat jaundice
.
Ini erna kongsi dan recomend vitamin terbaik yang boleh diamalkan sepanjang kehamilan. Ini juga vitamin yang erna amalkan sepanjang mengandung.

Antara supplement yang boleh diamalkan semasa kehamilan:
.
1) Vitalize.
.
❁ Membantu ibu menambah zat besi kerana kebiasaannya ibu mengandung kekurangan zat besi. Kekurangan zat besi boleh menyebabkan ibu mudah pitam, lesu, kurang daya ingatan dan kurang konsentrasi.
.
2) B-Complex
.
❁ Lengkap dengan 8 kumpulan Vitamin B yang diperlukan oleh tubuh badan demi membantu tubuh badan bertenaga, otak lebih fokus, emosi lebih stabil dan wajah berseri. .
.
3) ESP
.
❁ Memberikan tenaga berkekalan, tahan selama berjam-jam. ❁ Membantu ibu memperolehi kesan yang optimum untuk pengambilan vitamin-vitamin lain. ❁ Kulit juga menjadi lebih licin, gebu dan anjal.
.
4) Ostematrix .
.
❁ Baby serap almost 90% kalsium ibu.
❁ Jika si ibu tidak menggantikan semula kalsium ini maka si ibu tadi akan mengalami risiko osteoporosis, rasa sengal kaki dan tulang belakang, sakit pinggang, kebas pada kaki / simpul biawak, mudah letih dan lesu serta muka menampakkan garisan tua.

. EMBUN

Dilancarkan bermula 9/9/2023

Embun adalah formulated by Tanamera yang dibuat khas untuk Shaklee sahaja. Bermakna ingredients ini tidak ada pada produk Tanamera sendiri.

Embun sudah pun di buat 2 tahun kajian, dikaji, diteliti bagi menjamin keselamatan dan kebekersanannya akhirnya bulan September 2023 ini ia dilancarkan.

Embun di cipta khas untuk WANITA/ MAMA tetapi oilnya boleh diguna seisi keluarga, kanak- kanak, mahupun orang tua especially[ Relaxing Magnesium Oil tu kali pertama ada diformulasikan daripada sumber pure magnesium semulajadi.

Wanita hamil
Wanita berpantang 
Wanita menyusukan anak
Anda sangat bertuah produk ini kebetulan dikeluarkan. 

Mandian herb dan feminine wash tu pun best.
Siapa mahu rasa refreshing bolehlah grab.


Jika korang sedang cari vitamin untuk kehamilan atau kenal sesiapa yang mencari-cari vitamin set kehamilan,  boleh la wasap erna 😊

Harga pengenalan seperti gambar diatas. Sangat berbaloi untuk anda grab. Pertanyaan lanjut boleh hubungi erna.

www.wasap.my/60133357696/setmengandungshaklee

www.wasap.my/60133357696/setmengandungshaklee

www.wasap.my/60133357696/setmengandungshaklee

Share this:

, , ,

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment