Tips Beli Produk Shaklee

Assalammualaikum & Salam Kasih Sayang,


Dalam hidup ada peraturan untuk perjalanan hidup yang lebih baik, makan vitamin pun ada peraturan juga. Kalau main makan je ikut suka, kesan serta khasiat daripada vitamin yang kita makan pun, belum tentu dapat diserap oleh badan kita 100%. 

Jika anda ingin buat belian vitamin daripada mana-mana pengedar Shaklee, pilihlah pengedar Shaklee yang anda percayai. Bukan main beli je dari sesiapa. Kemudian, anda pun terus makan vitamin tanpa dapat tips pemakanan vitamin yang betul. 

Bila salah makan, cara makan tak betul, kesan kurang memuaskan hati. Tidak dapat kesan maksimum khasiat yang sepatutnya diserap oleh tubuh. Masa tu, jangan salahkan produk ye..sebaliknya kita yang tidak bijak gunakan hak yang kita ada sebagai pembeli. 

Erna sendiri kerap terima banyak sms, whatapps dan call serta pm daripada ramai pengguna Shaklee yang telah pun beli vitamin daripada pengedar lain, hubungi erna untuk dapatkan tips semata-mata. Sebagai pengguna dan pembeli, anda perlulah jadi pengguna dan pembeli yang bijak membuat pilihan. 

Ibarat, anda beli VCD di Giant..disebabkan Tesco juga ada jual VCD daripada jenama dan jenis yang sama seperti anda beli di Giant, anda bawa VCD anda yang beli di Giant tadi ke Tesco. Tanya pada bahagian Elektrik Tesco cara kendalikan VCD yang beli di Giant itu. Pada pendapat anda, adakah wajar? Adakah menjadi kesalahan kepada jurujual Tesco, jika jurujual itu tidak menjawab persoalan anda?

Samalah seperti kami pengedar-pengedar Shaklee. Tidak adil bukan untuk kami pengedar-pengedar Shaklee yang bersaing secara sihat ini dihubungi semata-mata untuk anda dapatkan tips sedangkan vitamin telah anda beli daripada pengedar lain. Kasihan kami...


Apapun, untuk anda yang ingin berkongsi apa-apa info mengenai susu ibu, atau apa juga masalah lain, jika anda tidak pasti apakah vitamin terbaik yang perlu anda ambil untuk keperluan harian anda dan keluarga, anda boleh hubungi erna. Ini konsultasi percuma. Percuma untuk anda semua..bakal customer erna ^__^ Kehadiran anda amatlah dialu-alukan..

Jadilah pembeli yang bijak..dapatkan tips ekslusif daripada pengedar Shaklee kesukaan anda. 

Jika anda ingin menikmati harga penjimatan potongan harga (diskaun) sehingga 20%, anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee. Keahlian RM65 sahaja seumur hidup dan anda berpeluang menikmati lebih banyak keistimewaan lain selepas mendaftar sebagai ahli nanti. 


REBUT PELUANG UNTUK DAPATKAN KUALITI KESIHATAN YANG LEBIH BAIK DENGAN SHAKLEE! SEBARANG PERTANYAAN, BOLEH HUBUNGI ERNA;


Jika anda nak beli produk SHAKLEE ataupun nak COD area PUCHONG, SERI KEMBANGAN, SHAH ALAM, SUBANG JAYA, PUTRAJAYA, PETALING JAYA boleh hubungi erna untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. Erna akan pos ke alamat anda ke seluruh Malaysia =)

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu.

Share this:

,

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment