Kenapa Kena Pilih ESP Shaklee | Air Soya Pilihan Ramai

Assalammualaikum...Hi semua pengunjung setia blog ummi erna.

Ini entry kedua untuk hari ini. Memandangkan bulan ini bulan promosi ESP Shaklee, sana-sini orang menyebut tentang ESP Shaklee, bukak FB pun nampak banyak betul cerita tentang ESP Shaklee. Jadi, erna pun godek-godek album ESP Shaklee dalam laptop erna. Baca-baca koleksi testimoni ESP Shaklee yang ada dalam laptop erna. Memang sah dan tidak salah lagi..setiap rumah memang perlu ada sebotol ESP Shaklee. 

ESP ataupun nama panjangnya Energy Soy Protien adalah antara Hot Item yang sentiasa mendapat permintaan yang tinggi. Jadi, kenapa agaknya ESP Shaklee ni terlalu mendapat permintaan yang tinggi? Walaupun sebenarnya banyak minuman berasakan soya yang ada dijual dipasaran. 

Teruskan pembacaan ye..erna akan berkongsi dengan lebih jelas lagi kenapa ESP Shaklee dan bukan minuman soya yang lain.

ESP Shaklee adalah serbuk minuman protein yang berkualiti tinggi. ESP Shaklee telah melalui kajian klinikal berkali-kali bagi memastikan ianya adalah protien terbaik. ESP Shaklee mengandungi kacang soya non-GMO dan mengandungi 22 jenis asid amino, yang penting rendah lemak serta rendah kolestrol. Seluruh badan kita, di penuhi dengan sel. Contohnya, kuku, rambut, kulit, otot-otot dan lain-lain yang mana semuanya berasal daripada protein. Jadi, secara ringkasnya,

SEL --> TISU --> ORGAN --> SISTEM --> BADAN ANDA 

Jika anda perhatikan rantaian diatas, badan kita sangat memerlukan protein. Sebabnya makanan utama bagi sel pada tubuh badan kita adalah protein. Sel yang sihat dapat menghasilkan tubuh badan yang sihat. Kulit yang sihat juga.     

Faedah serta kebaikan ESP?

1. Kekal Muda - Asid Amino membina otot manusia, kuku, rambut, darah, organ, kulit, kelenjar, 50,000 jenis protein, 20,000 jenis enzim dan lain-lain. Pengambilan Energizing Soy Protein Shaklee adalah kunci untuk mengekalkan kulit muda dan otot serta memastikan kita sentiasa bertenaga. 

2. Hormon Berasaskan Tumbuhan Semulajadi – kacang soya adalah tumbuhan yang hanya kaya dalam isoflavon yang sama dengan fungsi hormon wanita. Ia membantu dalam mengurangkan paras kolesterol dan mencegah osteoporosis dan penyakit jantung.

3. Memulihkan Fungsi Prostat Lelaki - genistein dalam kacang soya telah membuktikan bahawa ia mempunyai keupayaan untuk menghalang pertumbuhan dan mencegah sel kanser daripada merebak. Ia memusnahkan radikal bebas dalam sel-sel kita sebelum radikal bebas bermutasi DNA sel-sel menjadi sel-sel kanser. Ia juga menjaga rahim dan ovari, kitaran haid dan prostat.

4. Kulit berseri dan anjal – Merangsang regenerasi kulit dan otot, memulihkan kedutan, sebagai anti-penuaan, mengembalikan keserian kulit dan kelembutan-lembutan otot, sekali gus mempercepatkan pemulihan luka dan menghilangkan parut.

5. Pemberi tenaga segera – Membekalkan tenaga segera dan meningkatkan sistem imun, dengan itu ia memulihkan keletihan, migrain, insomnia dan tekanan gejala yang berkaitan seperti kemurungan, kebimbangan, ketakutan, dll.

6. Memulihkan Pigmentasi – Melambatkan proses uban, rambut gugur, masalah keadaan rambut, pigmentasi, freckles.

7. Memperbaiki Memori – Menguatkan ingatan, kecergasan, keupayaan seksual, dan sebagainya.

Erna sertakan juga beberapa testimoni daripada pengguna yang berpuas hati dengan pengambilan ESP Shaklee;







Bulan ini ( MAC 2015 ) ada promosi Buy 2 Less 5% - Jangan lepaskan peluang untuk dapatkan ESP Shaklee kegemaran ramai ini pada harga istimewa.

Nak lagi murah? Jom kita mendaftar sebagai ahli Shaklee. Bulan ini sahaja beli 6botol ESP Shaklee, 

Free 1 botol ESP Shaklee lagi. 
Free keahlian bernilai RM65. 
Free Cash Bonus masuk terus ke akaun bank anda bernilai lebih RM35.++

Boleh juga COD disekitar Puchong dan biasanya erna akan COD di Petronas Puchong Prima, Masjid As-Salam Puchong, Pizza Hut Taman Tasik Prima, dan jika anda berada dikawasan luar Puchong, erna akan pos laju ke alamat anda.

Jika anda ingin menikmati harga penjimatan potongan harga (diskaun) sehingga 30%, anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee. Keahlian RM65 sahaja seumur hidup dan anda berpeluang menikmati lebih banyak keistimewaan lain selepas mendaftar sebagai ahli nanti.

REBUT PELUANG UNTUK DAPATKAN KUALITI KESIHATAN YANG LEBIH BAIK DENGAN SHAKLEE! SEBARANG PERTANYAAN, BOLEH HUBUNGI ERNA;


Jika anda nak beli produk SHAKLEE ataupun nak COD AREA PUCHONG dan kawasan sekitar, anda boleh hubungi erna untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. Erna akan pos ke alamat anda ke seluruh Malaysia =)
Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu.

Share this:

, , , ,

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment