Vitamin C Terbaik Dipasaran

Kenapa Vitamin C Shaklee? | Assalammualaikum..Hi si cantik manis. Apa khabar? Jika entry sebelum ini cerita tentang Gusi Berdarah, entry kali ini ingin erna kongsikan dengan semua pembaca blog ummi erna, Vitamin C yang bagaimana terbaik untuk diamalkan.

Biasakan kita dengar, kalau nak cantik...orang cakap makanlah Vitamin C. Nak putih...makanlah Vitamin C. Sampaikan ada yang sanggup suntik suntik untuk maksimumkan jumlah Vitamin C yang masuk dalam ke dalam badan dengan tujuan nak cantik menarik tertarik debOm.

Jom semak adakah salah satu simptom dibawah ini milik anda?


Antara Simptom kekurangan Vitamin C dalam badan

  1. Mudah tertekan / stress - Selalu rasa kepenatan, rasa badan letih, lemah, tidak bermaya.
  2. Bersin - Mudah selesema, kerap bersin waktu pagi.
  3. Mudah dapat ulser
  4. Gusi berdarah - gosok gigi gusi berdarah.
  5. Muka nampak kusam dan tua - Vitamin C penting untuk pembentukan kolagen 
  6. Luka lambat sembuh - Jika luka, susah nak kering luka tu. Basah, lembap lama dikawasan luka.
  7. Kulit kering - bersisik, nampak keras tidak lembut, tapak kaki keras dan bersisik.
  8. Tanda lebam pada bahagian badan.
  9. Saluran darah mengecil - saluran darah mengeras dan rosak.
  10. Mudah jatuh sakit - Kerap sakit, mudah selesema, mudah demam, antibodi tidak kuat.
  11. Sakit sendi
  12. Pengurangan berat badan yang ketara - bukan kurus biasa. Sebaliknya kurus tidak sihat, lemah.
Jika anda mempunyai lebih daripada 3 simptom yang erna senaraikan diatas ini, nasihat erna..segera dapatkan supplement Vitamin C sebelum lebih banyak simptom yang bakal anda dapat nanti. 

Vitamin C Terbaik Dipasaran


Perlu jelas kita ketahui Vitamin C adalah dalam kumpulan vitamin larut air. Bila kita makan Vitamin C, badan kita akan serap apa yang sempat dan diperlukan pada masa itu. Jika kita kencing, semua vitamin c tadi akan di flush out (keluar) dari badan kita.

Contoh : Jika kita beli vitamin c 1000mg dengan harga RM1. Masa tu vitamin c yang kita makan baru sempat serap 100mg - 10sen je ke badan. Tapi kita dah kencing. Maka...10sen vitamin c masuk badan. 90sen lagi jadi air kencing. Wah....mahal betul air kencing berharga 90sen ^___^

SISTEM SUSTAINED RELEASED


Kiranya..kalau nak faham lebih lagi, vitamin c shaklee 500mg ni akan dilepaskan sikit demi sikit. Setiap sejam akan dilepas 100mg. Ini SPECIAL nya vitamin c shaklee. 

Jadi..1tablet yang kita makan tu akan bantu penyerapan vitamin c selama 5jam. Jika nak makan 2bj, boleh. Tiada masalah. Setiap sejam akan dilepaskan 200mg selama 5jam vitamin c akan di serap oleh badan

Ekstrak Jagung


Jika ada yang gastrik tak boleh makan vitamin c takut kalau-kalau gastrik menyerang, anda jangan takut nak makan vitamin c shaklee ni. Sebab..ianya diambil dari ekstrak jagung. Jagung antara sumber utama vitamin c

Mengandungi Bioflavonoids


Bioflavonoids ni bekerja dengan efektif bersama dengan Vitamin C. Ia membantu fungsi vitamin c dengan lebih baik lagi. Jadi, Bioflavonoids sitrus, yang merupakan sebahagian daripada kumpulan nutrien yang berasal dari kulit dan pulpa produk sitrus. Bioflavonoids sitrus bertindak secara sinergistik dengan vitamin C. Setiap bahan meningkatkan tindakan yang lain.

Jadi sekarang tahukan kenapa Vitamin C Shaklee adalah yang terbaik dipasaran? 

Rugi dan sangat rugi sebenarnya jika anda makan vitamin c atau apa-apa vitamin lain yang ada dipasaran tetapi anda tidak tahu apakah kandungannya. Tidka tahu adakah 100% ia berkesan kepada kita dan yang perlu anda lebih fahami adalah...adakah vitami nyang kita makan tidak berbahaya kepada kita. Kita perlu ambil tahu apa yang masuk ke dalam badan kita.


November 2015 adalah bulan promosi Vitamin C.

Beli 1 botol Jimat

Beli 2 botol less 5%

Beli 6 botol, FREE 1 botol

PERCUMA KOS PENGHANTARAN!!

Erna adalah Pengedar Sah Shaklee. Jika nak beli apa-apa produk Shaklee, boleh hubungi erna segera. Ready Stock. COD area Puchong.

Nama: Erna Nordiana Zamri
ID SHAKLEE: 908806
Email: hafizerna@gmail.com
Call / WhatsApp : 013-3357696
FB: Erna Nordiana Zamri

Jika anda nak beli produk SHAKLEE ataupun nak COD AREA PUCHONG dan kawasan sekitar, anda boleh hubungi erna untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. Erna akan pos ke alamat anda ke seluruh Malaysia =)

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

Share this:

, , ,

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment