Promosi ESP Shaklee Mac 2016 Terlajak Murah

Shaklee Puchong | Promosi ESP Shaklee Mac 2016 Terlajak Murah. 


Assalammualaikum...hi semua! 

Bulan meriah bulan busy. Macam biasa setiap bulan pasti ada tawaran promo istimewa daripada pihak Shaklee. Bulan ni memang paling meriah! Paling gempak! Paling best!

ESP Shaklee adalah produk promo yang terpilih bulan ini. Hooreyyy....memang gembira melompat sakan bila dapat tahu bulan ini bulan promo ESP.

ESP Shaklee harga murah
ESP Shaklee Murah

Special Promo March 2016 - BELI 6 PERCUMA 1

✔PERCUMA 1 botol ESP bernilai RM 159 

PERCUMA keahlian Shaklee - yuran keahlian bernilai RM79.50 

PERCUMA Cash Bonus - RM36.++ masuk terus ke akaun bank anda bulan depan

PERCUMA tips istimewa termasuk koleksi resepi ESP khas untuk customer yang membuat pembelian daripada erna sahaja.


Wowwweeee....kan dah kata. Memang tawaran bulan ini sangat menarik. Banyak yang boleh dapat secara PERCUMA bulan ini. Jadi, banyaklah penjimatan yang anda dapat. Hampir RM300 penjimatan yang anda terima jika grab offer ESP Shaklee.

Kalau nak beli 1 atau 2botol ESP sahaja, boleh. Erna tetap berikan anda harga PROMO istimewa. Tak ada masalah ye...jangan cakap erna paksa beli 6botol pula. hihihi...(ingat tau..harga promo bulan ini sahaja)




HOT STUFF | PILIHAN RAMAI | TESTIMONI HEBAT!


Jom kita baca apa istimewanya ESP Shaklee minuman protien ni? 


ESP Shaklee membekalkan 14gram kacang soya non-GMO dan mengandungi 22 jenis asid amino, yang penting rendah lemak serta rendah kolestrol.

Selain tu ia juga mengandungi semua asid amino termasuk 9 jenis asid amino yang tidak boleh dihasilnya oleh badan dan ianya perlu diambil daripada luar / pemakanan luar. 


9 Amino Asid diperlukan tubuh


  • ESP Shaklee membekalkan tenaga berterusan yang bertahan selama beberapa jam kerana dalam ESP Shaklee ini mengandungi 5 jenis vitamin B yang diperlukan oleh tubuh badan kita serta Kalsium separuh daripada keperluan harian manusia.


  • Isoflavones pula bantu meningkatkan fungsi jantung, tulang, payudara dan prostat. Kajian juga ada menunjukkan bahawa soya dapat membantu mengimbangi kitaran hormon semasa proses menopause. 


  • Selain itu,  bacaan Indeks Glisemik (G.I) yang rendah iaitu 39, menjadikan ia sangat sesuai juga kepada pengidap kencing manis.


  • Energizing Soy Protien ataupun ESP Shaklee ini dihasilkan dibawah IPP (Identity Preservation Program) dimana penghasilan ESP Shaklee ini dikawal ketat bermula daripada proses penanaman kacang soya sehinggalah ia sampai kepada pengguna. Kacang soya yang digunakan untuk menghasilkan ESP Shaklee ini dibasuh dengan air (bukan dengan bahan kimia) bagi mengekalkan sumber semulajadi Isoflavones.


Dijamin Halal. Selamat. Semulajadi. Tanpa Laktose. Tiada Kolesterol. Tiada Kaffien. 



ESP Shaklee Pilihan Ramai


Fungsi lain ESP Shaklee adalah Pembekal Tenaga Berpanjangan dengan Protien Berasaskan Tumbuhan.

Ingin erna kongsikan disini, makanan yang tinggi karbohidrat dan juga makanan yang tinggi protien dalam aspek pembekal tenaga adalah..

Makanan tinggi karbo (seperti gula-glucose type) ia akan terus dilepaskan dalam darah dengan cepat. Makanan yang tinggi karbo ini biasanya bacaan Indeks Glisemiks tinggi. Jadi, tenaga yang dibekalkan juga singkat sahaja masanya. Bila kita makan, terus shoot up gula dan tenaga akan drop dengan cepat.

TETAPI....


ESP Shaklee, glucose yang dilepaskan ke dalam darah adalah sedikit demi sedikit (indeks glisemiks rendah) jadi tenaga yang dibekalkan kepada badan juga berpanjangan.

Meh la nak belanja sikit Testimoni ESP Shaklee pilihan ramai...






























Haaaaa...amacam? teruja tak? Banyak lagi testimoni dalam simpanan erna sebenarnya. Boleh juga nanti anda klik Testimoni ESP  ada banyak testimoni lain yang boleh anda lihat sendiri.


Ini adalah sebahagian daripada pengguna ESP yang berpuas hati. Miliki kulit bersih, gebu dan anjal.

Jom dapatkan ESP Shaklee Harga Promo dari erna segera. 


Shaklee Memikat Hati. 
Hubungi erna sekarang juga dan dapatkan vitamin Shaklee anda!

Nama: Erna Nordiana Zamri
ID SHAKLEE: 908806
Email: hafizerna@gmail.com
Call / WhatsApp : 013-3357696
FB: Erna Nordiana Zamri

Share this:

, , , ,

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment