Cabaran Update Blog 7hari

Cabaran Update Blog 7hari | Assalammualaikum. Hi semua...apa khabar. Ada tak yang merindui erna? Macam ada kan? perasan sendiri. hehehe....Erna yang sejujurnya rindu nak update blog. Rindu nak duduk kat soho dan kongsi kisah kehidupan seharian, cerita perihal anak-anak dan semestinya rindu nak berkongsi kebaikan produk Shaklee. Sebab sekarang ni erna lebih kepada berkongsi di Instagram dan juga FB. Personal dan juga pages. Ha....kepada kawan-kawan yang masih belum LIKE Pages erna, jemput LIKE PAGES ye.

Cabaran Update Blog 7hari 



Setelah lebih sebulan erna tak update blog ini, erna terfikir untuk cabar diri erna sendiri dengan Cabaran Update Blog 7hari. Harapnya erna konsisten dan sungguh-sungguh langsaikan cabaran ini. Sawang semua kena cepat bersihkan. Lagipun erna tak nak ada rakan blogger ataupun silent reader ke rasa erna menghilang daripada blog ini. Sayangnyaaaa erna dengan blog ni. Banyak sangat cerita yang tertangguh. Tak nak kenangan tu lenyap begitu sahaja. Jadi, kenalah disemadikan dalam blog ini sebaiknya agar kenangan itu kekal sampai bila-bila. 3entry sehari. Caiyok!!! 

Pengedar Shaklee Puchong


Blog ini juga adalah kedai alam maya erna. 80-90% customer yang erna kenali termasuk rakan bisnes, downline semuanya erna temui melalui blog ini. Jadi, tidak terluah rasa sayang dengan kedai maya erna ni. Jadi, janganlah ada customer atau bakal customer yang takut nak berurusan dengan erna ye. Sebab erna adalah Pengedar Sah Shaklee Puchong yang komited sejak Januari 2013 sehingga kini masih lagi bergiat aktif berkongsi manfaat dan khasiat produk shaklee. Ramai....customer yang berikan erna testimoni positif mengenai produk Shaklee. Kebaikan yang dirasai seisi keluarga.

Akhir kata, kepada semua pembaca blog erna atau customer yang sudi singgah mencari maklumat produk Shaklee di blog ini, terima kasih banyak-banyak erna ucapkan. Semoga erna dapat laksanakan Cabaran Update Blog 7hari sebaiknya. Inshaallah...

Shaklee Memikat Hati. 
Hubungi erna sekarang juga dan dapatkan vitamin Shaklee anda!

Nama: Erna Nordiana Zamri
ID SHAKLEE: 908806
Email: hafizerna@gmail.com
Call / WhatsApp : 013-3357696
FB: Erna Nordiana Zamri

Share this:

, , ,

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment