TESTIMONI MEAL SHAKES: ANAK JARANG JATUH SAKIT

Assalammualaikum & Salam Sejahtera

Erna kan..bila iman mula merengek dan badan dedar macam nak demam mesti panik. Cepat bertindak supaya iman tak jatuh sakit. Memang kita sebagai ibu akan rasa sangat susah hati bila anak  kita jatuh sakit. Bukan setakat tu, tidur malam ibu juga akan terganggu sebab anak yang sakit ni..mesti meragam tak lena tidur malam. Ibu pun mula tertekan sebab esok terpaksa bangun pagi nak pergi. 

Masa erna bekerja dulu, iman bukan selalu sakit pun. Tapi, bila minta half day ataupun minta cuti anak tak sihat, mulalah HR macam berat je nak bagi cuti. Jika berlaku kes seperti ini kepada anda, pasti bertambah la ibu susah hati. Kalau setiap bulan anak jatuh sakit dan setiap bulan ibu terpaksa ambil cuti jaga anak sakit, mesti majikan pun tidak berpuas hati dengan prestasi kerja kita. Selain itu, banyaknya..duit perlu di habiskan setiap bulan bawa anak ke klinik. Kemudian terpaksa pula bagi anak kecil kesayangan kita makan ubat. huhu sedih nya T___T

Jom baca testimoni, diterima daripada Puan Maiza Mazni yang berpuas hati dengan Meal Shakes. 


Sebelum ni anak Puan Maiza Mazni kerap demam dan selesema. Biasalah adik beradik, jika sorang demam..pasti berjangkit pada adik beradik yang lain. Alhamdulillah..selepas konsisten memberi anak-anak minum Meal Shakes, hampir 3bulan anak-anak tak jatuh sakit. Lagi seronok bila anak yang sulung mula berselera nak makan.



Jika kita boleh berbelanja besar untuk beli pakaian dan peralatan lain, kenapa tidak berbelanja untuk kesihatan dan kebaikan anak kita? Bila antibodi anak sihat, anak susah jatuh sakit. Dapatkan sekarang juga dan memang sangat berbaloi. PM erna ye..


JIKA BERMINAT UNTUK DAPATKAN PRODUK SHAKLEE, BOLEH PM ERNA SEPERTI DETAIL DIBAWAH INI, 


Dapatkan produk Shaklee dengan harga ahli melalui pembelian daripada erna. Konsultasi PERCUMA & TIPS EXCLUSIVE untuk anda. COD area PUCHONG, SHAH ALAM, SUBANG JAYA, PUTRAJAYA, PETALING JAYA boleh hubungi erna untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. Erna akan pos ke alamat anda di seluruh Malaysia , Singapura, Brunei, Indonesia ^_____^ 

Share this:

,

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment