Vita-E Complex™

Assalammualaikum & Salam Kasih Sayang,

Vita-E Complex™ 


Biasa dengar Vitamin E? Vitamin E ini selalu dikaitan dengan kecantikan. Sesuai untuk lelaki dan perempuan. Khasiat daripada Vitamin E bukan sahaja untuk luaran, malah ia baik untuk dalaman kita. Jadi, dalam entry ini, erna akan berkongsi dengan anda semua khasiat serta kebaikan dan mengapa pentingnya Vita-E Complex™  kepada kita.

Vitamin E adalah vitamin larut lemak yang disimpan di dalam organ tubuh seperti hati, jantung, kelenjar pituitari, testis, uterus, darah dan otot. Namun, yang menariknya vitamin E ini ialah, 60-70% darinya akan disingkirkan dari tubuh setiap hari (tidak semua disimpan dalam badan) dan ia tidak menjadi toksik seperti vitamin A.

Vitamin E Shaklee
Vitamin E Shaklee

TAHUKAH ANDA?


Tahukah anda untuk mendapatkan khasiat 400IU Vitamin E ( bersamaan dengan sebiji capsule Vita-E Complex™  Shaklee) anda perlu makan:
1 kilogram gandum
500ml minyak safflower
8kg badam
500g badam
Beza antara Vitamin E yang berada di pasaran, dengan Vita-E Complex™  Shaklee.

Vitamin E Shaklee di perbuat dari minyak soya organik dan minyak biji gandum yang kaya dengan vitamin E, d-alpha tocopherol yang aktif diekstrak secara fisiologi dan digabung dengan 8 jenis vitamin E (alpha,beta,gama,delta). Ianya adalah vitamin E yg paling lengkap dipasaran. 
Mengandungi 10mg selenium semualjadi yang membantu tubuh kita menyerap vitamin E, memelihara membran sel-sel,sel darah merah dan tisu-tisu otot. Ianya penyahtoksik semulajadi logam berat seperti raksa, kadmium dan mengukuhkan anti-oksidan dan melindungi retina.

Khasiat Vitamin E


-Menjadikan anda tampak lebih muda dengan membantutkan penuaan sel yang disebabkan oleh radikal bebas.
-mencantikkan dan menampakkan wajah lebih muda dari usia. pengambilan yang berterusan akan mampu menghilangkan kedut, parut dan jeragat.
-Melindungi paru-paru dari pencemaran udara.
-Meningkatkan kuasa sel-T untuk melawan penyakit.
-Anti oksidan.
-Membekalkan oksigen ke sel-sel badan.
-Mengurangkan risiko Alzheimer (nyanyuk).
-Menyelesaikan masalah kelesuan.
-Mengurangkan risiko parut yang besar.
-Merendahkan kadar kolesterol.
-Membantu mencegah kanser.
-Merendahkan risiko katarak.
-Vitamin E juga dikenali sebagai ‘vitamin cinta’ kerana ia boleh membantu dalam perhubungan suami isteri.
Jadi sekarang anda semua dah tahu mengapa Vitamin E adalah penting kepada tubuh kita kan? 

 

TIPS BELI VITAMIN E SEMULAJADI


Sila baca label Vitamin E anda di rumah anda jika bukan jenama Shaklee adakah nama saintifiknya d-alpha tocopherol ? Jika di awal pangkal bukan huruf 'd' berhati-hatilah kerana ia mungkin vitamin sintetik.

Jadi berhati-hati apabila memilih vitamin dan lihat label, biasanya ia dilabelkan dengan huru "l" bagi vitamin sintetik yang membahayakan tubuh badan, berbanding huruf "d" bagi vitamin semulajadi.

D - Vitamin semulajadi
I - Vitamin sintetik  

Boleh dapatkan Vita-E Complex™ Shaklee daripada erna. Hubungi erna ye..

Sebotol Vita-E Complex™  - RM149 
Kuantiti - 120bj
Tahan selama 4 bulan

Jika anda ingin menikmati harga penjimatan potongan harga (diskaun) sehingga 20%, anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee. Keahlian RM65 sahaja seumur hidup dan anda berpeluang menikmati lebih banyak keistimewaan lain selepas mendaftar sebagai ahli nanti. 

REBUT PELUANG UNTUK DAPATKAN KUALITI KESIHATAN YANG LEBIH BAIK DENGAN SHAKLEE! SEBARANG PERTANYAAN, BOLEH HUBUNGI ERNA;


Jika anda nak beli produk SHAKLEE ataupun nak COD area PUCHONG, SERI KEMBANGAN, SHAH ALAM, SUBANG JAYA, PUTRAJAYA, PETALING JAYA boleh hubungi erna untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. Erna akan pos ke alamat anda ke seluruh Malaysia =)

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu.

Share this:

, ,

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment