Menaikkan Nafsu Wanita Selepas Melahirkan Anak

Vitamin Menaikkan Nafsu Wanita Selepas Melahirkan Anak


Assalammualaikum & Salam Kasih Sayang,

Menaikkan nafsu selepas melahirkan anak adalah suatu perkara yang bukan mudah dilakukan oleh seorang wanita. Ada wanita merasa fobia untuk bersama suami selepas melahirkan anak. Mungkin seriau masih tak hilang lagi akibat episiotomi bersalin dan ada juga yang tidak mengalami masalah fobia episiotomi ini sebaliknya mengalamai masalah kekeringan dan kedinginan.

Punca masalah "kedinginan" dan "kekeringan"

 

Faktor psikologi

Seperti yang ada dinyatakan diatas, masalah seriau akan menyebabkan wanita takut untuk "bersama" suami. Ini akan menyebabkan nafsu menurun dan sekaligus vagina takkan mengeluarkan lendir yang mencukupi semasa hubungan intim.

Faktor Hormon

Bagi ibu yang menyusukan anak, masalah "kedinginan" dan "kekeringan" ini boleh berlaku akibat kekurangan hormon estrogen dalam badan. Jadi tidak hairanlah faktor hormon juga menjadi punca.

 

Faktor Keletihan

Antara faktor lain, faktor keletihan ini juga antara yang sememangnya dialami oleh semua ibu yang baru melahirkan bayi. Semasa anak masih kecil, pasti ibu akan kerap bangun malam. Menyusukan anak atau buat susu. Salin lampin anak dan ada juga bayi yang waktu tidurnya masih tak stabil. Malam berjaga. Jika ibu dah mula bekerja, balik kerja terkejar-kejar nak masak, basuh kain, sidai kain, lipat kain, penatnya si ibu. Bila dah penat, mood untuk bersama suami juga semakin menurun.
Jika anda malu untuk bertemu yang pakar, anda boleh berusaha dengan cara mengambil supplement seperti yang erna sarankan ini;

Vitamin E Shaklee

Vitamin E bantu naikkan nafsu isteri selepas bersalin
Vitamin E Shaklee
Vitamin E merupakan agen anti-penuaan dan anti-oksida yang sangat berkuasa. Namun, tahukah anda bahawa Vitamin E juga turut dilabelkan sebagai vitamin untuk kesihatan seksual (sex vitamin)?

Ini kerana Vitamin E memainkan peranan yang penting untuk menghasilkan hormon seks serta merangsang libido.

Secara umumnya Vitamin E digunakan untuk kecantikan kulit, kesihatan jantung dan untuk penyembuhan luka.

Tapi kali ini akan fokus kepada peranan Vitamin E untuk kesihatan seksual, atau lebih spesifik, bantu menghangatkan hubungan intim suami isteri.

Peranan Vitamin E kepada suami:

* Lebih tenaga (seksual)
* Ereksi yang lebih lama
* Lebih mudah terangsang
* Libido yang lebih kuat
* Orgasma yang lebih kerap dan bersemangat

Peranan Vitamin E kepada isteri:

* Lebih tenaga (seksual)
* Lebih mudah terangsang
* Libido yang lebih kuat
* Untuk menstabilkan hormon seks/ kewanitaan, terutama bagi ibu menyusu yang mempunyai kandungan hormon prolaktin (hormon menyusu) yang tinggi.

Alfalfa

 

  

Selain daripada Vitamin E, erna juga akan sarankan kepada wanita yang mempunyai masalah kedingan dan kekeringan selepas melahirkan dengan Alfalfa Complex. 

Biasanya ramai ibu menyusu akan mengenali Alfalfa sebagai milk booster ataupun sebagai makanan penggalak susu badan. Tetapi, sebenarnya banyak lagi fungsi dan khasiat yang ada pada Alfalfa. Antaranya;

1. Dikatakan tumbuhan terbaik yang mengandungi segala zat keperluan harian tubuh manusia.
2. Melegakan sakit sendi dan belakang.
3. Menghilangkan kelesuan dan tekanan.
4. Memberi sensasi ‘rasa sejuk’ (alfalfa Shaklee mengandungi minyak Peppermint)
5. Memberi kelegaan semasa haid (untuk wanita).
6. Merawat arthitis
7. Bagus untuk elergi dan ekzema
8. Merawat athma
9. Mencuci usus bagi membuang toksik
10. Mencuci buah pinggang dan merawat kencing kotor disebabkan jangkitan dalam buah pinggang
11. Meneutralkan asid dalam badan
12. Merawat masalah keputihan pada wanita (untuk wanita).
13. Membesar dan menegangkan payudara (untuk wanita).
14. Bertindak seperti kacip fatimah kepada para isteri (untuk wanita).
15. Memulihkan urat selepas bersalin (untuk wanita).
16. Membantu masalah penghadaman dan pencernaan
17. Meningkatkan stamina seorang suami
18. Melegakan sembelit (tapi kalau kurang minum air boleh jadi sembelit tau!)
19. Dan banyak lagi untuk disenaraikan…

Jika anda mengalami masalah "kedinginan" dan "kekeringan" jangan bertangguh lagi. Anda boleh hubungi erna untuk dapatkan Vitamin E dan juga Alfalfa.

Hubungan suami dan isteri akan terjejas teruk disebabkan masalah "kedinginan" dan "kekeringan" jika ia dibiarkan berlarutan terlalu lama. Ini adalah langkah dan usaha terbaik yang boleh anda ambil. Tidak salah berusaha cara ini, hubungan anda dan suami adalah sangat penting.

REBUT PELUANG UNTUK DAPATKAN KUALITI KESIHATAN YANG LEBIH BAIK DENGAN SHAKLEE! SEBARANG PERTANYAAN, BOLEH HUBUNGI ERNA;


Jika anda nak beli produk SHAKLEE ataupun nak COD area PUCHONG, SERI KEMBANGAN, SHAH ALAM, SUBANG JAYA, PUTRAJAYA, PETALING JAYA boleh hubungi erna untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. Erna akan pos ke alamat anda ke seluruh Malaysia =)

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!
 
Jika anda ingin menikmati harga penjimatan potongan harga (diskaun) sehingga 20%, anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee. Keahlian RM65 sahaja seumur hidup dan anda berpeluang menikmati lebih banyak keistimewaan lain selepas mendaftar sebagai ahli nanti. 
* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu.

Share this:

, , , ,

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment