Sakit Sendi Makan AJHT? | Kenapa Wajib Makan AJHT Kalau Sakit Lutut?

Shaklee Advanced Joint Health Tablet Berkesan Untuk Sakit Sendi 

Masalah sakit sendi dan sakit otot bukanlah suatu perkara yang asing. Bukan suatu penyakit yang asing. Memang biasa kita dengar mak ayah mengadu sakit lutut, susah solat, susah nak berjalan, tak tahan berjalan lama, mulalah mak ayah rasa sakit-sakit. Terutama pada bahagian lutut.

Shaklee Advanced Joint Health Tablet ialah satu formulasi yang menampilkan kombinasi bahan-bahan yang amat berkesan, yang dapat menyokong pergerakan, kelenturan sendi dan fungsi sendi yang sihat. Ia dihasilkan dari ramuan aktif yang bertindak dengan pantas bagi menyokong makanan kesihatan yang diperlukan oleh sendi-sendi.


Apa yang menyebabkan supplement ini berkesan dan wajib ambil?


1- Menyokong keselesaan sendi

Ekstrak Boswellia :

-  Menghalang pembentukan bahan kimia yang menyerang tulang rawan.
- Bahan aktif utama ekstrak Boswellia ialah asid boswelik yang berfungsi sebagai anti-radang semulajadi. ia menyokong kesihatan sendi dengan menghalang bahan kimia daripada menyerang tulang rawan yang menyebabkan ketidakselesaan sendi.


2- Bertindak sebagai kusyen


Ekstrak jagung :


-  Membantu mengekalkan tulang rawan
- Ekstrak jagung membekalkan satu sumber yang pekat dengan glukosamina yang berfungsi meningkatkan sokongan kusyen sendi dan pemeliharaan tulang rawan. Glukosamina adalah blok binaan utama bagi membina tulang rawan dan lendir bagi melincirkan sendi.
-  Banyak kajian menunjukan supplement ekstrak jagung dapat menggalakan kelenturan, pergerakan bebas dan menjadikan sendi lebih fleksible. dan kajian mengesyorkan yang supplement ekstrak jagung dapat menyumbang kepada kesihatan sendi dalam jangkamasa yang panjang.


3- Memelihara tisu penyambung yang sihat
 
Zink, Tembaga, Mangan dan Vitamin C 
 
-  Merupakan nutrien terpenting dalam kesihatan sendi. Ini kerana zink, tembaga, mangan dan vitamin C membekalkan sokongan nutrien untuk kolagen dan komponen tisu penyambung lain yang memberi kekuatan dan struktur terhadap sendi.
 
Erna berkongsi beberapa Testimoni ye..jemput baca,

Testimoni Advance Joint Health Tablet
Selamat Tinggal Sakit Sendi!

Testimoni Advance Joint Health Tablet
Mak solat tak sakit lutut lagi!

Ubat sakit lutut
Ayah dah boleh bangun berjalan sendiri.
 
Size sebotol: mengandungi 60biji.

Harga runcit: RM124.

Bulan Februari 2015 ini ada promosi AJHT. Jika anda berminat dan ingin dapatkan vitamin ini pada harga istimewa.. anda boleh hubungi erna. Harga istimewa dan penjimatan untuk anda! Erna terangkan bagaimana anda layak beli dengan penjimatan berganda!

Beli 1 botol, harga istimewa!
Beli 2 botol, less 5% Lagi best ni!!!!!

Beli 3 botol percuma 1 botol. Baik grab yang ini. 
Berbaloiii Jimatttt Cepatttttt!!!!! 

Menarikkan? Offer bulan ini memang menarik. Anda berminat? Hubungi erna segera..

Jika anda ingin menikmati harga penjimatan potongan harga (diskaun) sehingga 20%, anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee. Keahlian RM65 sahaja seumur hidup dan anda berpeluang menikmati lebih banyak keistimewaan lain selepas mendaftar sebagai ahli nanti. 


REBUT PELUANG UNTUK DAPATKAN KUALITI KESIHATAN YANG LEBIH BAIK DENGAN SHAKLEE! SEBARANG PERTANYAAN, BOLEH HUBUNGI ERNA;


Jika anda nak beli produk SHAKLEE ataupun nak COD area PUCHONG, SERI KEMBANGAN,  SUBANG JAYA, PUTRAJAYA, SUNWAY, SUNGEI WAY, boleh hubungi erna untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. Erna akan pos ke alamat anda ke seluruh Malaysia =)

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu.

Share this:

, , ,

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment