Pengedar Sah SHAKLEE Di Puchong

Assalammualaikum & Salam Sejahtera.

Seronok tengok iman sedang main. Makin besar anak ummi tu. Selalu erna terdetik dalam hati..pantas betul masa berlalu. Masih segar di ingatan pengalaman sepanjang mengandungkan iman di UniMAP dan melahirkan iman dalam semester akhir pengajian dulu. Pantas masa berlalu. Sekarang iman dah berlari. Besar dah anak kesayangan erna tu..Alhamdulillah sepanjang kehamilan lagi erna dah pasang impian untuk susu kan iman sepenuhnya dengan susu ibu. Betapa kuatnya hubungan mesra bayi susu ibu dengan ibu. Inilah kelebihan & rezeki yg Allah beri pada erna dan iman. Alhamdulillah syukur...

Alhamdulillah..tempoh penyusuan untuk iman masih lagi berjalan macam biasa dengan izin Allah. Iman masih lagi minum susu ummi sepenuhnya. Kini usia iman mencecah 1 tahun 4 bulan. Erna bertemu dengan Shaklee Mac 2012. Tujuan asal erna ambil vitamin Shaklee adalah untuk kecergasan badan yang mana erna masih lagi seorang pelajar dan dalam masa yang sama menyusukan iman. Bermula dengan mengambil SET PENYUSUAN SHAKLEE, erna mula jatuh cinta pada semua vitamin Shaklee yang ternyata buat badan erna cergas, kulit cantik, susu untuk iman..alhamdulillah. Semakin meriah.

Akhir Disember 2012, erna sekali lagi menghubungi pengedar Shaklee yang pernah erna beli vitamin Shaklee suatu masa dulu. Kak Jannatul adalah satu-satunya pengedar Shaklee yang erna kenali dan erna buat keputusan untuk beli Set Penyusuan 3M serta Set Kecantikan di samping mendaftarkan diri sebagai pengedar Shaklee. Erna mula menceburi bidang perniagaan bersama Shaklee ini awal Januari 2013. 

Bila dah suka dengan Shaklee dan mengamalkannya secara konsisten setiap hari selama hampir setahun jadi erna ambil keputusan untuk daftar ahli dengan PERCUMA! Best kan dengar PERCUMA ni ;) Erna beli vitamin-vitamin Shaklee sampai cukup 200uv (anggaran RM680) dan seingat erna jumlah yang erna beli melebihi 200uv. So layaklah erna dapat FREE MEMBERSHIP tu! Terpulang pada kita nak bayar RM65 + pos RM10 WM/RM20 EM kalau tak nak beli 200uv. Tapi erna suka jimat-jimat ni. Alang-alang beli & makan hari-hari vitamin Shaklee, baik erna beli & dapat FREE ahli! Boleh refer SINI cara2 nak jadi ahli Shaklee.


Erna mulakan perniagaan ini dengan sekadar suka-suka sebab kebetulan erna pun dah tamat kontrak kerja lama dan hati bukan untuk bekerja. Erna ingin jaga iman dan jadi suri rumah. Alhamdulillah..harini erna dah jadikan berniaga Shaklee ini adalah kerja tetap erna untuk dapat income setiap bulan. Maksudnya, erna sekarang tidak berkerja dengan orang. Kini erna bekerja sendiri dari rumah (WAHM) sambil iman di depan mata. Tak sia-sia erna berniaga Shaklee sebab syukur alhamdulillah..pendapatan bulanan dengan perniagaan Shaklee ini berganda-ganda dari gaji erna dulu. Alhamdulillah..permulaan dengan bonus 3 angka, kemudian 4 angka dan lepas ini berangan untuk dapatkan 5 angka pula! SUNGGUH TAK MUSTAHIL

Bila dah jadi WAHM ni, pagi-pagi boleh ke Tesco. 
Sedangkan kalau bekerja dulu, pagi-pagi dah stress nak menempuhi jalan sesak.

Boleh bawa iman teman ummi ke HQ Shaklee Empire Tower. 
Bawa jalan-jalan dalam Empire Shopping Centre juga =)

Macam mana erna begitu yakin dengan Shaklee? Sebabnya..

1. Shaklee adalah syarikat vitamin yang telah lama berada dalam pasaran. Produknya yang asli dan semulajadi benar-benar menawan hati erna ditambah ia memberi kesan yang hebat pada taraf kesihatan erna dan keluarga. Lebih-lebih lagi dalam tempoh penyusuan untuk iman dan memberi kesan yang sangat baik pada masalah sakit lutut dan tulang punggung ibu erna. 

2. Shaklee antara syarikat MLM yang adil. Apabila dah bergelar pemimpin [bermula tahap Supervisor] bermakna kita dah break dari upline kita. Oleh kerana Shaklee tidak mengamalkan skim piramid maka bonus kita dibayar mengikut usaha yang kita letakkan. Dalam Shaklee pendapatan kita boleh melebihi pendapatan upline apabila kita berusaha dengan lebih baik. Bukan sahaja pendapatan, malah kita mampu melangkaui pangkat upline kita sekiranya kita rajin berusaha. 

3. Bonus dibayar tidak melalui upline atau mereka yang sponsor kita tetapi ianya langsung dari syarikat. Bonus juga diberi dalam bentuk tunai. Tidak perlu downline untuk mendapat bonus dari syarikat. Bonus terus masuk ke akaun bank. Seronok!

4. Harga produknya sangat berpatutan dan setanding dengan kualiti yang kita bayar. Produk asli dan semulajadi terbukti apabila tiada silika gel di dalam botol vitamin Shaklee. Tak percaya? Belilah sebotol & check takkan ada silika gel dalamnya :)

Apa kelebihan menjadi ahli?

* Boleh membeli produk dengan harga ahli & mengumpul point dalam bentuk uv

* Jika rajin berkongsi kebaikan vitamin Shaklee, boleh meningkatkan uv tanpa ada downline.

* Jika mencapai minimum 150 uv (lebih kurang belian RM450 sebulan) boleh menukarkan uv kepada cash (lebih kurang RM22.50. Siapa nak bagi kita RM22.50 tu kan?)

* Jika berminat untuk serius bisness Shaklee, ada kelas khas disediakan. Juga blog dan group exclusive kumpulan Euphoria Shaklee di FB.

* Shaklee menawarkan 3C iaitu Cash, Car (bonus kereta) dan Convention (local & international/Umrah yg ditaja sepenuhnya oleh Shaklee jika cukup syarat.

Jika anda ingin menikmati harga penjimatan potongan harga (diskaun) sehingga 20%, anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee. Keahlian RM65 sahaja seumur hidup dan anda berpeluang menikmati lebih banyak keistimewaan lain selepas mendaftar sebagai ahli nanti.

KEISTIMEWAAN MENDAFTAR SEBAGAI AHLI

REBUT PELUANG UNTUK DAPATKAN KUALITI KESIHATAN YANG LEBIH BAIK DENGAN SHAKLEE! SEBARANG PERTANYAAN, BOLEH HUBUNGI ERNA;

Anda nak beli produk SHAKLEE ataupun nak COD area PUCHONG, SERI KEMBANGAN, SHAH ALAM, SUBANG JAYA, PUTRAJAYA, PETALING JAYA boleh hubungi erna untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. Erna akan pos ke alamat anda ke seluruh Malaysia =)
Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu.
 
Anda nak join erna? Hanya hubungi erna dan erna akan uruskan langkah pertama untuk anda menjadi seperti erna!

Share this:

, , , , , ,

CONVERSATION

6 comments:

  1. tqah pon makan shaklee.. vitalea je..da xmakan obimin da.. hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. erna dah plan..kalau iman ada adik nanti, kalau prgnent lagi..memang nak amik full set shaklee. banyak sangat testimoni power yang produk ni bagus untuk baby dan ibu :)

      Delete
  2. wah.. pasni leh roger erna... =) senang sikit. leh dpt harga murah2... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh lin. roger roger. boleh dapat best price!

      Delete