Promosi September Shaklee | ESP Shaklee

Offer Shaklee September 2015 | Alhamdulillah...september datang lagi. Kini dah masuk September 2015. Bila masuk sahaja bulan yang baru, pasti ramai pengguna setia Shaklee tak sabar nak tahu apakah promosi bulanan yang disediakan oleh pihak Shaklee. Jom erna perkenalkan kepada anda semua..apakah Offer Shaklee September 2015.

ESP harga murah
ESP Percuma

✔Free 1 botol ESP - jimat sebanyak RM 150 (harga pasaran satu canister ESP -*tidak termasuk gst) 
✔Free keahlian Shaklee - jimat sebanyak RM65 yuran keahlian 
✔Free Cash Bonus - RM36.++ masuk terus ke akaun bank anda bulan depan 
✔ Free Sebotol Vitalea (Multivitamin) 


ESP Harga Murah
ESP Harga Murah


HOT STUFF | PILIHAN RAMAI | TESTIMONI HEBAT!


Jom kita baca apa istimewanya ESP Shaklee ni? 

ESP Shaklee membekalkan 14gram kacang soya non-GMO dan mengandungi 22 jenis asid amino, yang penting rendah lemak serta rendah kolestrol.

Selain tu ia juga mengandungi semua asid amino termasuk 9 jenis asid amino yang tidak boleh dihasilnya oleh badan dan ianya perlu diambil daripada luar / pemakanan luar. 


  • ESP Shaklee membekalkan tenaga berterusan yang bertahan selama beberapa jam kerana dalam ESP Shaklee ini mengandungi 5 jenis vitamin B yang diperlukan oleh tubuh badan kita serta Kalsium separuh daripada keperluan harian manusia.


  • Isoflavones pula bantu meningkatkan fungsi jantung, tulang, payudara dan prostat. Kajian juga ada menunjukkan bahawa soya dapat membantu mengimbangi kitaran hormon semasa proses menopause. 


  • Selain itu,  bacaan Indeks Glisemik (G.I) yang rendah iaitu 39, menjadikan ia sangat sesuai juga kepada pengidap kencing manis.

  • Energizing Soy Protien ataupun ESP Shaklee ini dihasilkan dibawah IPP (Identity Preservation Program) dimana penghasilan ESP Shaklee ini dikawal ketat bermula daripada proses penanaman kacang soya sehinggalah ia sampai kepada pengguna. Kacang soya yang digunakan untuk menghasilkan ESP Shaklee ini dibasuh dengan air (bukan dengan bahan kimia) bagi mengekalkan sumber semulajadi Isoflavones.


Dijamin Halal. Selamat. Semulajadi. Tanpa Laktose. Tiada Kolesterol. Tiada Kaffien. 

ESP Shaklee Pilihan Ramai


Fungsi lain ESP Shaklee adalah Pembekal Tenaga Berpanjangan dengan Protien Berasaskan Tumbuhan.

Ingin erna kongsikan disini, makanan yang tinggi karbohidrat dan juga makanan yang tinggi protien dalam aspek pembekal tenaga adalah..

Makanan tinggi karbo (seperti gula-glucose type) ia akan terus dilepaskan dalam darah dengan cepat. Makanan yang tinggi karbo ini biasanya bacaan Indeks Glisemiks tinggi. Jadi, tenaga yang dibekalkan juga singkat sahaja masanya. Bila kita makan, terus shoot up gula dan tenaga akan drop dengan cepat.

TETAPI....

ESP Shaklee, glucose yang dilepaskan ke dalam darah adalah sedikit demi sedikit (indeks glisemiks rendah) jadi tenaga yang dibekalkan kepada badan juga berpanjangan.

Testimoni ESP Shaklee

Terdapat banyak Testimoni ESP Shaklee yang mengujakan. Baik untuk kulit, ibu menyusu, ibu hamil, pelajar, ingin kulit yang sihat dan cantik. Serta banyak lagi kelebihan ESP Shaklee ini. Boleh klik link berkaitan ESP dalam blog erna ini atau anda boleh juga gunakan kotak Search dibahagian kanan blog erna ini untuk memudahkan anda mencari pelbagai info berkaitan ESP Shaklee.



REBUT PELUANG UNTUK DAPATKAN KUALITI KESIHATAN YANG LEBIH BAIK DENGAN SHAKLEE! SEBARANG PERTANYAAN, BOLEH HUBUNGI ERNA;

 Pengedar Shaklee Puchong

Nama: Erna Nordiana Zamri
ID SHAKLEE: 908806
Email: hafizerna@gmail.com
Call / WhatsApp : 013-3357696
FB: Erna Nordiana Zamri

Jika anda nak beli produk SHAKLEE ataupun nak COD AREA PUCHONG dan kawasan sekitar, anda boleh hubungi erna untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. Erna akan pos ke alamat anda ke seluruh Malaysia =)
Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

Share this:

,

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment