5 Tips Atasi Alahan Morning Sickness

Tips Atasi Alahan Morning SicknessAssalammualaikum dan hi semua...mengandung memang suatu perkara atau moment terindah bagi seorang wanita yang telah berkahwin. Semestinya semua wanita mengimpikan khabar gembira ini disahkan dari mulut seorang doktor. Tetapi...adalah menakutkan bagi seorang wanita bila mana setiap pagi terpaksa harungi morning sickness yang adakalanya alahan awal kehamilan bukan hanya morning atau pagi, tetapi sepanjang hari. 

Jika anda yang sedang baca entry erna ini baru disahkan hamil dan sedang mengalami morning sickness ataupun alahan awal kehamilan yang tidak pernah anda lalui mahupun telah biasa lalui, Tahniah erna ucapkan kepada anda. 


Mengalami masalah loya mual yang teruk setiap pagi bukanlah suatu perkara yang mustahil. Selain itu, kebanyak ibu diawal kehamilan kerap rasakan yang badan mereka ini ada banyak angin dalam badan. Disini erna kongsikan 5 Tips Atasi Alahan Morning Sickness


Tips Atasi Alahan Morning Sickness
.
1) Makan buah- buah-buah tempatan dan buah-buahan sunnah
.
2) Minum air suam atau air kegemaran yang kurang manis
.
3) Banyakkan rehat dan jangan stress
.
4) Kudap Chewable Vita C yang masam-masam manis berbanding gula-gula atau asam jeruk yang tidak berkhasiat
.
5) Ambil Peppermint Ginger Plus yang telah sedia mengandungi halia untuk buang angin dalam badan terutama ibu yang selalu badan berangin dan sakit kepala.


Pepermint Ginger Plus Shaklee
5 Tips Atasi Alahan Morning Sickness

Get Shaklee Today!

Nama: Erna Nordiana Zamri
ID SHAKLEE: 908806
Email: hafizerna@gmail.com
Call / WhatsApp : 013-3357696
FB: Erna Nordiana Zamri


Erna adalah Pengedar Sah Shaklee Puchong (ID 908806) .
Menyediakan khidmat Cash-On-Delivery (COD) untuk kawasan sekitar Puchong Selangor : Puchong Permai, Puchong Perdana, Puchong Prima, Puchong Permata, Puchong Intan, Bandar Bukit Puchong, Taman Tasik Puchong, Taman Mas, Equien Park, dll. 

Juga penghantaran keseluruh Malaysia melalui khidmat kurier.

Share this:

, , ,

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment