SET KURUS SHAKLEE

Assalammualaikum & Salam Kasih Sayang,

Semenjak Herb-Lax dah ada stock semula di pasaran Malaysia ni, memang tak henti-henti orang order nak beli Set Kurus Shaklee. Apa yang menyebabkan anda perlu memilih set ini adalah, set ini ternyata selamat untuk anda dan tidak meninggalkan kesan sampingan walaupun selepas anda dah mencapai berat yang anda idamkan. Bukan kurus semata-mata, malah anda akan rasa lebih sihat dan cergas. Kesemua rangkaian produk Shaklee adalah halal serta semulajadi. 

Erna perkenalkan 3langkah untuk anda miliki tubuh badan idaman dengan Set Kurus Shaklee;


Langkah 1 : DETOKS

Ada yang cakap pada erna, dah biasa ambil pelbagai produk tetapi masih tak ada apa-apa  kesan. Masih tak turun berat dan nampak tidak nampak apa-apa perubahan. Sangat liat untuk berfungsi pada tubuh anda. Puncanya mungkin masalah detox. Bila toksin terlampau banyak, badan akan sukar untuk menyerap nutrient yang diambil samada daripada supplement atau diet harian. Produk Shaklee akan memudahkan proses pelangsingan anda. Langkah pertama untuk anda lakukan adalah dengan proses DETOX.

Detox adalah proses membersihkan usus dimana segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Selepas dinding usus kita dah bersih, barulah badan kita dapat menyerap nutrien pada tahap yang optimum. Proses pembakaran lemak dan pelangsingan badan anda juga akan menjadi lebih mudah.

Apa yang sesuai untuk detox? 

Produk Shaklee yang sesuai untuk detox adalah Herb-lax atau Alfalfa. Bagi mereka yang tidak mengalami masalah sembelit boleh cuba Alfalfa dan Herb-lax sesuai untuk mereka yang mengalami masalah sembelit. Herb-lax tidak di sarankan kepada ibu-ibu yang menyusukan anak kerana bimbang jika kesannya akan dapat pada anak (anak mungkin cirit birit). Saya mencadangkan Alfalfa untuk ibu mengandung. Tetapi ia bergantung kepada penerimaan tubuh ibu dan anak. Sebab erna makan Herb-Lax seminggu sekali sahaja dan iman ok. Tak ada apa-apa masalah. 

Makan dengan berilmu. Bukan main hentam makan. Jadi, beli daripada pengedar yang boleh berikan tips serta cara pemakanan vitamin shaklee dengan betul ye..

Langkah 2 : Membakar dan Memecahkan Lemak

Proses membakar dan memecahkan lemak boleh dilakukan dengan mengambil Lecithin atau Omega. Lecitin dinamakan “pengemulsi semulajadi” kerana ia mempunyai kesan melekat pada lemak, dalam perkataan ringkasnya, ia menyebabkan lemak tu terapung di dalam darah, dan seterusnya mencegah lemak dari melekat kat dinding membran. Lecitin tak boleh dihasilkan oleh badan tetapi ianya sangat diperlukan oleh badan.

Omega Guard tidak mengemulsi lemak tetapi fungsi minyak ikan membantu pembakaran lemak termendap. Fungsi Omega 3 melancarkan perjalanan darah ke otot ketika bersenam. Maka lebih banyak pembakaran lemak akan berlaku. Omega 3 berfungsi secara begini:

Menghalang pembentukkan lemak --> menambah metabolism --> bakar lemak

Walau apa juga supplemen yang anda makan untuk kurus anda haruslah menjaga pemakanan seharian anda, jangan makan sesuka hati. Kena kurangkan lemak dan minyak , rajin bersenam dan banyakkan minum air. Sekurang-kurangnya 3L sehari. 

Langkah 3 : Membina Otot Dengan Protein

Protein sangat perlu untuk membantu meningkatkan metabolisme tubuh, meningkatkan perkembangan otot, menjaga nafsu makan dan menjaga otot bebas lemak. Kajian menunjukkan protein dapat membakar kalori sebanyak 35%. Protein juga mengelakkan berlakunya diet yo-yo dan menghalang berat badan naik dengan mendadak.

Selepas kurus, badan akan mudah mengelebar/gelebeh, dengan pengambilan protein akan shapekan otot yang gelebar dan membuatkan badan solid.

Untuk protein terbaik, anda boleh memilih samada Cinch Shake atau jika anda ibu yang menyusukan anak, jangan ambil Cinch Shake ini, tapi gantikan dengan ESP (ESP juga membantu mempercepatkan penghasilan susu badan)

Kandungan kalori Cinch Shakes yang terlalu rendah tidak sesuai di ambil oleh ibu yang menyusukan anak kerana di khuatiri akan memberi kesan kepada berat badan bayi anda nanti. Jadi, ESP adalah minum Protien terbaik untuk ibu menyusu yang ingin turunkan berat badan.

Gabungan ketiga-tiga langkah ini sangat berkesan untuk menurunkan berat badan.

PENTING!

Pengambilan makanan yang seimbang dan diet yang teratur sangat disarankan kerana itulah kunci utama untuk langsing menawan. Anda juga disarankan mengambil 2-3 liter air masak setiap hari untuk memudahkan proses pelangsingan dan penyerapan vitamin yang diambil. Paling penting anda perlu mengambil suplement di atas dengan konsisten untuk result yang TERBAIK dan SUPERB!

Dapatkan tips serta jadual pemakanan Set Kurus Shaklee ini daripada erna. Khas serta ekslusif untuk customer tersayang ummi erna sahaja ^___^

Ramai yang dah merasai perubahan dengan Set Kurus Shaklee ini. Anda? Tak nak cuba ke?
.
Jika anda mempunyai budget yang terhad, jangan risau, anda tak perlu beli semua, boleh juga beli SET BUDGET

REBUT PELUANG UNTUK DAPATKAN KUALITI KESIHATAN YANG LEBIH BAIK DENGAN SHAKLEE! SEBARANG PERTANYAAN, BOLEH HUBUNGI ERNA;



Jika anda nak beli produk SHAKLEE ataupun nak COD area PUCHONG, SERI KEMBANGAN, SHAH ALAM, SUBANG JAYA, PUTRAJAYA, PETALING JAYA boleh hubungi erna untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. Erna akan pos ke alamat anda ke seluruh Malaysia =)

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu.

Share this:

, , ,

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment