Mind Your Own Business

Assalammualaikum & Salam Kasih Sayang,

Tertarik betul dengan tajuk entry seorang rakan bisnes. Bukan je menarik pada tajuk, klik baca isi entry tersebut pun menarik juga. Ada kebenaran pada apa yang beliau kongsikan. Memang menarik. Betul dan setuju.


Mind Your Own Business

Ramai diantara kita yang lebih seronok klik SHARE dan dalam erti kata lain sebarkan 'viral' kan isu yang belum tentu kesahihannya. Sejujurnya, erna kurang gemar klik share di mukabuku jika perkara itu tak pasti benar. Kalau erna klik share pun perkara-perkara berkaitan motivasi atau tips yang boleh kita semua guna pakai. Lagi best dan menarik, jom lah ramai-ramai yang baca post erna, perkongsian erna, di share kan beramai-ramai :) InsyaAllah tak mengganggu sesiapa.

Disini ada petua dan tips yang erna guna pakai..hasil perkongsian dan nasihat daripada guru. Mana yang negatif, mana yang kita tak berminat nak tengok, boleh 'unfollow' atau 'hide' terus daripada wall mukabuku. Itu yang erna praktikkan selama beberapa bulan ini. Alhamdulillah..jiwa lebih tenang. Nak 'unfriend' ketara sangat kan...so, 'hide' pun ok. Atleast tak terganggu emosi kita dengan mereka-mereka yang negatif.

Dosa sendiri tak terhitung banyaknya..

Tak mahu tambah dosa dengan share sesuatu yang tidak pasti..

Bertambah-tambah dosa sedia ada..

Lagi sadis bila dosa itu menjadi 'viral'

Siapa yang bertanggungjawab? Siapa yang akan disoal disana nanti?

Diskaun pahala kita yang sedia ada. Sanggupkah?

REBUT PELUANG UNTUK DAPATKAN KUALITI KESIHATAN YANG LEBIH BAIK DENGAN SHAKLEE! SEBARANG PERTANYAAN, BOLEH HUBUNGI ERNA;


Jika anda nak beli produk SHAKLEE ataupun nak COD area PUCHONG, SERI KEMBANGAN, SHAH ALAM, SUBANG JAYA, PUTRAJAYA, PETALING JAYA boleh hubungi erna untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. 
 Erna akan pos ke alamat anda ke seluruh Malaysia =)

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu.

Share this:

, , ,

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment