Cara Cepat Hilangkan Jeragat Dengan Shaklee Collagen Powder

Masalah kulit yang utama bagi wanita di Malaysia ialah masalah jerawat dan masalah jeragat. Harini erna nak share dengan semua tentang masalah jeragat. Kalau anda google cara dermatologist treatment, ataupun bahasa melayunya rawatan dermatologigi, rawatan untuk hilangkan jeragat dimuka menelan belanja ribuan ringgit tau dan bukan dalam masa singkat je boleh hilang. Sebab rawatan tu guna mesin bagai. Berulang kali kena buat rawatan muka baru pulih. Kos? jangan cakap lah..erna pernah dengar kos rawatan untuk hilangkan jeragat ni mencecah 10k-20k. Wow...mahalnya!

Sejujurnya erna lebih tertarik untuk makan Shaklee Collagen Powder sebab ianya terbukti berkesan dan semulajadi. Selain itu, bila makan Shaklee Collagen Powder ni, bukan untuk rawatan kulit semata-mata. Ia juga memberi manfaat kepada rambut, kuku, tulang dan lain-lain. Jadi, berbaloi bukan..anda labur sedikit wang dan pulangannya..seluruh badan dapat manfaat yang baik.

Jaminan daripada Shaklee, jika anda guna 8minggu berturut-turut secara konsisten Shaklee Collagen Powder , anda akan dapat hasil yang memuaskan. 8minggu ni dalam 4 kotak. Bulan ini (Sept 2014) beli 6 free sekotak. Jimat sangat. Bayar untuk 6kotak tetapi dapat free 1kotak lagi.
Gunakana Shaklee Collagen Powder ini secara berterusan dan anda akan dapati kulit anda semakin cantik. Bukan sahaja kulit muka, malah kesannya seluruh badan anda. 
Shaklee Collagen Powder ni menegangkan semula kulit. Bawah payudara dan punggung pun ada kolagen. Kalau guna satu set ni 7 kotak selama 3 bulan setengah, kulit makin cerah, makin anjal, lembap. Seterusnya payudara makin naik, punggung makin naik, kuku makin berkilat, parut makin pudar.
Jangan lepaskan peluang beli 6 percuma 1. Anda juga akan dapat keahlian percuma seumur hidup bernilai RM65 bila beli 6kotak ni. Layak bonus 8% bernilai RM118.24 ini akan masuk terus ke akaun bank anda sebagai bonus. Jika dicampur dengan sekotak kolagen yang dapat free tu, anda untung RM477.24 bila anda beli set promosi ini. Bestnya hanya perlu bayar pada harga ahli je bila beli set ni. Jangan tunggu lama-lama. Ini peluang anda nak cantik dalam masa segera. Nak kenal detail Shaklee Collagen Powder ni boleh baca entri ni.


Jom kita lihat testimoni pula,

 
 
 

REBUT PELUANG UNTUK DAPATKAN KUALITI KESIHATAN YANG LEBIH BAIK DENGAN SHAKLEE! SEBARANG PERTANYAAN, BOLEH HUBUNGI ERNA;


Jika anda nak beli produk SHAKLEE ataupun nak COD area PUCHONG, SERI KEMBANGAN, SHAH ALAM, SUBANG JAYA, PUTRAJAYA, PETALING JAYA boleh hubungi erna untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. Erna akan pos ke alamat anda ke seluruh Malaysia =)

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!
Jika anda ingin menikmati harga penjimatan potongan harga (diskaun) sehingga 20%, anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee. Keahlian RM65 sahaja seumur hidup dan anda berpeluang menikmati lebih banyak keistimewaan lain selepas mendaftar sebagai ahli nanti. 
* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu.

Share this:

, , , ,

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment