Set Shaklee Untuk Puasa Pilihan Ibu Hamil Dan Menyusu

RAMADHAN 2023

"Ya Allah semoga panjang umur kami dapat menemui Ramadhan tahun ini. Amin.."

InsyaAllah lebih kurang dua minggu lagi kita bakal menyambut Ramadhan. Berebut-rebut orang nak buat amalan dan nak dapatkan pahala extra. Allah kan nak beri pada kita bila hala extra sepanjang Ramadhan. Siapa taknak kan...? 😊

Anda ibu hamil dan ibu menyusu, dah bersedia? 😊

Seharusnya dua golongan ini bersedia mental dan fizikal. 

Ibu menyusu kena maintain penghasilan susu untuk anak tersayang. Ibu menyusu selalu risau hasil susu bulan puasa akan merudum. Ibu hamil pun sama juga penuh dengan kerisauan. Risau jika tidak cukup tenaga, membahayakan anak dalam kandungan pula nanti. Tapi jauh disudut hati nak sangat berpuasa penuh di bulan Ramadhan. 

Ramai ibu-ibu hamil dan ibu menyusu dah buktikan bahawa Set Berpuasa Shaklee antara asbab mereka kekal bertenaga sepanjang Ramadhan. 

Alhamdulillah... Susu badan pun maintain meriah. 

Alhamdulillah.. Hamil pun masih bertenaga, anak bergerak aktif dalam perut. 

Mesti kita semua nak sihat segar sentiasa sepanjang Ramadhan. Betul tak? Tak lah nanti lepas buka puasa je dah lembek letih lesu tak larat nak terawih. Malam pula tak larat nak tadarus. Rasa lesu je.

Jom.. tahun ini spend sedikit untuk supplemen berpuasa. InsyaAllah dengan Set Berpuasa Shaklee, ni, seisi keluarga dapat berpuasa dengan gembira dan bertenaga semuanya.

SET RAMADHAN SHAKLEE 

✔️ CINCH SHAKE
- Ia akan membantu beri rasa kenyang yang lebih lama berbanding makan nasi 

✔️ESP Soy Protein Isolate Powder.
- Sebagai pelapik perut dan menahan lapar kerana ia membantu menghasilkan mukosa sebagai pelindung kesan asid hidrolik di dalam perut. Oleh itu dapat elak rasa kepedihan perut dan ulu hati.Sesuai yang menghidap gastrik.Ia juga bantu memberikan rasa kenyang lebih lama kerana rendah kandungan Indeks Glisemik. .

✔️Performance Drink berperisa oren
- Mengandungi proprietari elektrolit OPTI-LTYE dengan campuran untuk karbohidrat yang membekalkan tenaga segera dan berkekalan untuk menyokong penghidratan optimal. Elak kekeringan dan rasa haus melampau-lampau disiang hari. .

Ini adalah pilihan terbaik untuk anda seisi keluarga. Bersahur dan berbuka dengan Set Ramadhan Shaklee ini. 
.
Jom hubungi erna dapatkan supplemen puasa korang Boleh hubungi erna disini 😘💕

#shakleethrive2023 #shakleetriumph2023 #blogmegashaklee 
#shakleepuchong
#codpuchong
#espshaklee
#performancedrinkshaklee
#cinchshakeshaklee

Share this:

, , , , , , ,

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment