CARA DAPAT DUIT SETIAP BULAN BUAT KERJA DARI RUMAH

Pernah tak terfikir yang bekerja dari rumah pun boleh dapat pendapatan tidak kurang daripada 4 angka setiap bulan. Boleh ke? Mestilah boleh. 

Mari erna kongsikan pengalaman erna 11tahun bekerja dari rumah. 

Gambar ni erna ambil masa awal-awal erna buat Shaklee dulu.

Gambar seronok dan puas seorang ummi dapat duduk rumah. Tenang berpagi-pagian.

Masa kerja dulu memang tak merasa nak lama-lama duduk atas sejadah waktu dhuha. 

Budak dalam gambar ni la antara push factor paling kuat waktu itu.

Tak nak kerja punya pasal dan erna  sungguh dah mula jatuh cinta nak WAHM punya pasal..walaupun tak pernah sekali terlintas difikiran tak ada langsung dalam list cita-cita hidup erna nak duduk bekerja dari rumah.

Aim nak habiskan study on time dulu pun sebab dah tergambar kehidupan untuk bersiap cantik pagi-pagi, sembur minyak wangi, pakai lipstik,  bawak handbag dan bawak beg laptop. Pegi kerja opis cadangnya. Angan angan waktu itu. 

Bila dah ada anak, rasa berat hati nak tinggalkan anak. Walaupun tinggalkan dengan ibu bukan orang asing.

Bersungguh-sungguh erna buat bisnes Shaklee nak buktikan kepada ibuayah yang erna bukan main-main nak Work from home. Suami pun 200% support erna bisnes. 
.
Shaklee ini hanyalah asbab. Tinggi  mana erna dalam bisnes ini, atau tersungkur jatuh erna dalam bisnes ini, semuanya Allah jua yang Maha Besar mengizinkannya 😊
.
Kenalah sentiasa berfikiran positif. Orang bisnes begitulah. Walau apa berlaku, walau apa badai melanda, sentiasa usaha untuk bangkit.

Begitulah serba sedikit permulaan  erna dengan bisnes shaklee erna.

Jadi percayalah yang anda boleh dapatkan pendapatan 3 4 angka setiap bulan hanya dengan bekerja dari rumah.

Mari erna nak kongsikan dengan anda terutama Suri Rumah yang teringin nak ada pendapatan bulanan walaupun hanya bekerja dari rumah. 


Bisnes Terbaik Untuk Suri Rumah

Seorang Suri Rumah ada beberapa kekangan nak mula berniaga.

Tak ada kenderaan, modal kena mintak dengan suami, susah nak pos barang, susah nak pergi bank, sibuk dengan anak- anak dan banyak lagi cabaran lain. 

Tapi percayalah dengan bisnes Shaklee, anda tak akan lalui semua ini dan ia amat mudahkan erna. 

Bila join sebagai pengedar Shaklee, pertamanya anda akan terus dapat no. Id keahlian dan anda boleh login sistem online/website Shaklee. (khas untuk pengedar sah berdaftar sahaja) 

Anda boleh belajar, tempah produk, hantar barang dan kira keuntungan harian hanya dengan sistem ini. Semuanya dihujung jari. Boleh guna handphone atau komputer. Ikut keselesaan masing-masing. 

Jadi semua urusan bisnes anda 99% ialah secara online. Kalau ada customer yang nak COD atau beli barang secara terus, bayar dan ambil barang, pelanggan boleh je terus datang ke rumah beli produk.

Yang jauh anda boleh pos guna sistem online saja. Bank in saja dan barang esoknya sampai rumah pelanggan.

Senang kan ?

Teramat senang.

Erna sentiasa mengalu-alukan Suri Rumah ataupun pelajar ataupun anda yang bekerjaya nak tambah pendapatan bulanan anda, boleh hubungi erna.

Erna sedang mencari rakan bisnes bersama-sama dengan erna jalankan perniagaan / bisnes KERJA DARI RUMAH. Ramai kawan-kawan erna pun dah join erna sejak 11tahun lepas. Anda bila lagi? 

Produk, sistem online, kelas online dan offline, belajar pemasan online dan offline serta motivasi berpanjangan. Tidak lupa juga kumpulan kami menekankan bisnes yang pendapatannya berkat untuk anak-anak.

Hubungi erna sekarang juga. Anda nak dapatkan vitamin Shaklee? Berminat nak tambah pendapatan? 

Boleh hubungi erna dapatkan vitamin shaklee beserta konsultasi terbaik. Erna berpengalaman membantu ramai orang mendapatkan vitamin shaklee terbaik dan sesuai untuk keperluan mereka. 

Share this:

, , , , , , ,

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment