SET SLIMMING SHAKLEE

Assalammualaikum & Salam Sejahtera


TAHUKAH ANDA? : Malaysia mendapat tempat pertama dikalangan negara ASEAN yang berdepan dengan masalah obesiti dan tempat keenam dikalangan Negara Asia Pasifik. Timbalan Menteri Kesihatan Datuk Rosnah Abdul Rashid Shirlin berkata perkara ini perlu diberi perhatian semua pihak. -Sumber BERNAMA-


Entry kalini dimulakan dengan satu kenyataan dari SUMBER BERNAMA yang erna yakin semua orang dah tahu perihal ini. Seram je bila dapat tau kita semua ni berpotensi besar tergolong dalam golongan bakal obesiti. Erna sendiri, sebelum lahirkan iman, di akhir kehamilan..masa trimester ketiga, dah terfikir macam-macam. Gemok ke..kurus ke..erna ni nanti selepas bersalin. Macam-macam yang menghantui fikiran. Bila kita berdiri depan cermin panjang akan mula rasa sedih. Berkenan apa juga pakaian pun susah nak dapatkan size yang sesuai. Paling sedih..bila kita mula tiada keyakinan diri nak berdepan dengan kawan-kawan dan paling sedih akan rasa kurang cantik di mata suami. Tak nak......tak nak macam tu.

Erna nak berkongsi Set Slimming Shaklee dengan anda semua:


Untuk kuruskan badan, kita semua perlu lalui 3proses utama ataupun 3proses asas. Ramai yang tak berjaya kuruskan badan setelah makan pelbagai produk dan setelah mencuba pelbagai cara. Jadi, 3proses utama ni perlu kita lalui untuk pastikan usaha kita membuahkan hasil yang kita impikan. Apa 3proses tu? Meh erna terangkan pada anda semua..

1- DETOX / BUANG

Proses Detox sangat penting untuk semua yang nak turunkan berat badan. Untuk anda yang masih tak tahu apa itu proses Detox, Detox ni adalah satu proses untuk membersihkan usus. Melalui proses detox ni, segala toksin dalam badan, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus akan dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Selepas kita membersihkan usus kita, barulah segala nutrien yang baik akan mudah di serap kedalam badan pada tahap maksimum. Jika anda mengalami masalah sembelit, herba-lax adalah pilihan terbaik. Tetapi, herba-lax tidak sesuai di makan oleh ibu yang menyusukan bayi. Tapi jangan risau..ibu menyusu tetap boleh melalui proses detox yang lebih lembut dengan penggambilan alfalfa. Ibu yang menyusu boleh dapatkan lebih maklumat dan cara pengambilan yang lebih berkesan selepas pembelian dari erna =) Apabila usus dibersihkan dan dicuci sepenuhnya, ini dapat mengelakkan perut buncit. Selain daripada memudahkan penghadaman.

2- BINA / PROTIEN

Kajian menunjukkan protein dapat membakar kalori sehingga 35%. Selain itu, protein juga membantu meningkatkan metabolisme tubuh dan meningkatkan perkembangan otot. Lebih menarik, protien mampu menjaga nafsu makan kita dan menjaga otot supaya bebas lemak. Shaklee menawarkan 2produk yang mengandungi Protien terbaik sebagai makanan tambahan untuk anda yang ingin menguruskan badan. Cinch Shake adalah antara minuman protien berperisa yang sedap dan hanya sesuai diambil oleh ibu yang tidak menyusukan bayi. Kandungan kalori Cinch Shake yang terlalu rendah dikhuatiri akan mengganggu tumbesaran bayi. Jadi, untuk anda ibu-ibu yang menyusukan anak..ESP atau Energizing Soy Protien adalah pilihan terbaik. Selain daripada membantu ibu dalam ushaa menguruskan badan, ESP juga membantu memperbanyakkan susu ibu dan membantu ibu memekatkan hasil susu perahan.

3- BAKAR / LECITHIN

Dalam proses membakar lemak dan memecahkan lemak serta menghalang penyerapan minyak dalam badan, Shaklee menyediakan 2pilihan vitamin yang mana kedua-dua vitamin ini boleh diambil oleh semua. Tidak kira ibu menyusukan anak atau tidak. Omega Guard dan Lecithin adalah pilihan terbaik untuk membantu proses bakar. Omega Guard mampu membuatkan anda rasa kenyang lebih lama. Dimana ia berfungsi sebagai agen yang mampu membuatkan anda kurang selera makan selain daripada membantu memecahkan lemak. Lecithin pula, berfungsi sebagai pelarut kolestrol dan lemak-lemak tepu yang lain. Lecithin menyebabkan lemak terapung dalam darah dan seterusnya mencegah lemak dari melekat semula pada badan. 

Perkongsian untuk anda semua:




Jika anda membuat pembelian daripada erna, erna akan berikan anda konsultasi berkaitan masalah anda serta produk terbaik yang sesuai dengan masalah anda. Selain itu, anda akan dapat 100% harga keahlian dari erna. Konsultasi berterusan serta tips ekslusif khas untuk anda yang membuat pembelian produk Shaklee dari erna.

JIKA BERMINAT UNTUK DAPATKAN PRODUK SHAKLEE, BOLEH PM ERNA SEPERTI DETAIL DIBAWAH INI,


Share this:

, , ,

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment