Set Menyusu Shaklee Banyakkan Susu?

Assalammualaikum & Salam Sejahtera

"Salam. Erna jual shaklee kan? Set menyusu tu boleh banyakkan susu ke?.."

"Erna, susu saya kurang sekarang. Sehari dapat 7oz je. Makan shaklee boleh banyak susu kan? nak beli..pm harga.."

"Assalammualaikum..set menyusu boleh banyakkan susu ye? saya nak beli.."

"Lepas makan vitamin Set Penyusuan susu makin sikit. kenapa ye?.."



Ini antara sms dan msg yang erna selalu terima sejak aktif menjadi pengedar sah Shaklee. Kalaulah betul makan sesuatu 'BENDA' susu terus banyak mencurah-curah..mesti dah lama semua ibu berjaya susukan anak mereka dengan susu ibu selama mana yang mereka mahukan. Semua kilang-kilang susu pun akan tutup. Erna yang sememangnya sangat obses dengan susu ibu ni, menuntut ilmu penyusuan sejak erna belum berkahwin lagi. Semenjak itu juga, erna dah pasang niat..apabila erna kahwin, ada anak, erna nak susukan baby erna dengan susu yang mengalir dari badan erna. Sepanjang kehamilan, erna berdoa setiap waktu agar Allah kurniakan erna susu melimpah ruah dan kalau bukan berlebih susu..erna mohon agar air susu erna cukup untuk kenyangkan perut bayi erna. Alhamdulillah..Allah makbulkan doa erna dan syukur sehingga hari ini iman masih minum susu ummi dan erna tak pernah beli susu formula. Semoga rezeki susu ini terus melimpah buat anakku..Ameen

Berbalik pada persoalan ibu-ibu mengenai vitamin shaklee yang boleh banyakkan susu..Set Penyusuan yang disediakan..contohnya Set B, Set E, Set 3M bukanlah fokus untuk membanyakkan susu semata-mata. Perlu jelas bahawa..ia adalah untuk kesihatan ibu agar mempunyai tubuh badan yang sihat dan mampu menghasilkan susu dengan baik. Selain itu menampung kekurangan khasiat dan zat yang kurang  pada badan ibu bagi melancarkan dan menigkatkan penghasilan susu ibu. Ibu-ibu juga perlu tahu..Supplement Shaklee bukanlah ubat ajaib yang boleh banyakkan susu ibu sekelip mata. Set Penyusuan Shaklee bukanlah bila ibu makan, terus breast membengkak penuh susu.

Jom kita semak..adakah kita;

1- Pam susu secara konsisten 2-3jam sekali, dengan setiap sesi mengepam 15-20 minit pada kedua-dua belah breast?

2- Minum air ksoong minimum 3liter sehari?

3- Mencari punca susu semakin berkurangan? BOLEH REFER SINI

4- Mengamalkan gaya hidup yang sihat?

Jika salah satu daripada perkara diatas tidak dipenuhi..berusahalah agar ia di penuhi. Selalu erna berpesan pada customer yang nak beli ataupun sudah beli supplement Shaklee dari erna, makan ikut aturan yang telah di tetapkan. Kita boleh beli supplement di mana sahaja..dengan siapa sahaja..tapi, tidak semua pengedar ada tips ekslusif untuk anda ikuti supaya anda dapat hasil yang memuaskan hati. Patuhi perkara asas dalam usaha menjayakan penyusuan susu ibu selama 2tahun.

Ibu ini makan Set Penyusuan Shaklee dan berusaha buat power pumping.
Hasilnya? memuaskan hati =)

Sama juga jika anda amalkan makanan penggalak susu mengikut petua orang dulu-dulu. Contoh, minum air longan (BOLEH REFER SINI CARA BUAT AIR LONGAN) kalau kita minum air longan semata-mata tapi tak amalkan konsep asas penyusuan dengan betul..boleh ke banyak susu kita? Memang ada makanan yang disenaraikan sebagai makanan yang boleh menggalakkan pengeluaran susu ibu dengan lebih banyak..Tapi, perlu disertai dengan konsep asas penyusuan yang betul. 

Susu ibu adalah rezeki dari Allah. Erna akui ada juga ibu yang dah usaha sehabis daya namun rezeki susu ibu tidak memihak padanya. Tapi, peratusan untuk ibu yang tiada susu adalah sangat kecil. Erna ulangi..sangat kecil! Selebihnya..banyak ibu-ibu yang gagal susu kan anak dengan susu ibu kerana tidak mematuhi konsep asas penyusuan yang erna ada terangkan di atas tadi. Berdoalah..minta dari Allah. Sejak hamil lagi dah boleh pasang niat dan berdoa sejak anak dari dalam kandungan lagi. Mohon pada pemberi rezeki..Allah S.W.T InsyaAllah..jika ibu bersungguh, Allah pasti beri keizinan.

Jika anda berminat nak mencuba Set Penyusuan Shaklee, anda boleh hubungi erna. Erna memang akan berikan tips ekslusif pada semua pelanggan erna. Khas untuk pelanggan erna sahaja ya! Kalau anda tak tahu set penyusuan mana yang sesuai dengan anda, erna ada sediakan ENTRY INI untuk anda ketahui set mana yang sesuai dengan anda. Jangan risau..konsultasi bukan setakat belian vitamin. Tapi, konsultasi untuk pelangan erna adalah berterusan..walaupun selepas anda beli vitamin dari erna. Belilah apa sahaja keperluan anda daripada pengedar yang mampu berikan anda konsultasi sebelum dan selepas anda membeli. Makan vitamin suka-suka tanpa panduan..belum tentu ada kesan.

Pilihan di tangan anda ^__^

Jika anda ingin menikmati harga penjimatan potongan harga (diskaun) sehingga 20%, anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee. Keahlian RM65 sahaja seumur hidup dan anda berpeluang menikmati lebih banyak keistimewaan lain selepas mendaftar sebagai ahli nanti. 

REBUT PELUANG UNTUK DAPATKAN KUALITI KESIHATAN YANG LEBIH BAIK DENGAN SHAKLEE! SEBARANG PERTANYAAN, BOLEH HUBUNGI ERNA;


Jika anda nak beli produk SHAKLEE ataupun nak COD area PUCHONG, SERI KEMBANGAN, SHAH ALAM, SUBANG JAYA, PUTRAJAYA, PETALING JAYA boleh hubungi erna untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. 
 Erna akan pos ke alamat anda ke seluruh Malaysia =)

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu.

Share this:

, , , , ,

CONVERSATION

2 comments: