CARA JADI AHLI SHAKLEE PERCUMA

CARA JADI AHLI SHAKLEE PERCUMA - Percuma? Betul ke percuma? Siapa tak suka percuma kan? Erna paling suka kalau percuma-percuma ni. Jimat tu....

 

Ya! Percuma...! Jadi Ahli Shaklee Percuma! Tak perlu bayar yuran keahlian. FREE!

Jadi, bagaimana caranya nak jadi ahli Shaklee secara percuma? Baiklah..dalam entry ini erna akan share dengan anda semua beberapa perkara.



-----------------------------------------------------------------------------

1- Bagaimana caranya untuk jadi ahli Shaklee percuma
2- Apakah manfaat dan faedah mendaftar sebagai ahli Shaklee
3- Cara mendaftar sebagai ahli Shaklee yang sah
4- Kenapa WAJIB mendaftar sebagai ahli Shaklee dengan erna

---------------------------------------------------------------------------------

1- Bagaimana caranya untuk jadi ahli Shaklee 

 

2 CARA UNTUK MENDAFTAR SEBAGAI AHLI
 
CARA PERTAMA 
  
Anda boleh mendaftar dengan membuat pembayaran untuk registration fee sebanyak RM65. Yuran keahlian ini telah ditentukan oleh pihak syarikat Shaklee.

Pendaftaran ialah RM65 (sekiranya anda pergi sendiri ke branch untuk ambil member kit) dan tambahan RM10 untuk pos member kit sekiranya anda mahu kit tersebut dipos kepada anda, atau dihantar melalui erna. Jumlahnya ialah RM75 (jika anda tidak pergi ambil sendiri kit di branch). 

 CARA KEDUA (DAFTAR SECARA PERCUMA)

Pembelian melebihi 200 points (dalam lingkungan RM650) untuk mendapat keahlian percuma.

Jika anda membuat pembelian apa-apa produk Shaklee bernilai RM650++, pihak Shaklee Malaysia bermurah hati akan mansuhkan yuran keahlian. Anda boleh beli apa sahaja produk Shaklee yang bernilai lebih kurang RM650 (nilai ini mengikut harga ahli) dengan nilai 200uv, maka anda layak mendapat keahlian shaklee secara percuma. Banyaknya RM650 tu? Jangan takut dan jangan rasa ianya mahal. Anda boleh beli untuk seisi keluarga dan automatik boleh jimat berbulan-bulan di samping automatik akan mendapat harga ahli dengan pembelian tersebut. Selain itu, boleh juga kumpul belian dengan kawan-kawan dan bila order daripada kawan-kawan cukup RM650.++ anda automatik layak dapat KEAHLIAN SHAKLEE PERCUMA
Antara produk yang boleh anda pilih untuk mendapat keahlian percuma dengan mudah ialah:
  • 2 Botol Vivix
  • 3 Kotak Shaklee Kolagen
  • Sempena PROMOSI NOVEMBER 2014 utk ahli bulan ini, anda beli 6 botol OMEGA GUARD SHAKLEE anda akan dapat PERCUMA 1 BOTOL OMEGA GUARD 
 
Boleh campur apa-apa produk Shaklee mengikut keperluan anda. Bagi yang sukar membuat pilihan, anda boleh hubungi saya dan saya akan mencadangkan produk terbaik mengikut keperluan anda. Shaklee bukan hanya ada supplement. Ada juga produk kecantikan dan set penjagaan rumah. Banyak pilihan untuk anda!

2- Apakah manfaat dan faedah mendaftar sebagai ahli Shaklee 

 

Ini antara soalan yang biasa erna terima daripada orang ramai sebelum mereka buat keputusan untuk mendaftar sebagai ahli Shaklee. Jadi ahli Shaklee ni, paling best adalah...jika anda nak makan sendiri dan tak nak berniaga pun tetap LAYAK DAPAT BONUS TUNAI. Menarik sangat. Ada banyak lagi faedah mendaftar sebagai ahli Shaklee. Antaranya;

  • Anda boleh menikmati harga ahli dengan diskaun sehingga 33% untuk setiap produk
  • Menikmati bonus tunai dari UV terkumpul setiap bulan
  • Menikmati lebih diskaun setiap bulan dengan PROMOSI BULANAN SHAKLEE
  • Peluang menjana pendapatan lumayan
  • Peluang mendapat ganjaran 3C - CASH, CAR, CONVENTION
  • Menyertai group Eksklusif kami untuk lebih banyak maklumat mengenai produk, cara pengambilan, konsultasi & tips. Ini khas untuk yang mendaftar dengan erna sahaja layak terima semua ni..

 

3- Cara mendaftar sebagai ahli Shaklee yang sah

 

Mudah sahaja jika anda nak mendaftar sebagai ahli. Anda cuma perlu menghubungi erna (erna akan uruskan urusan pendaftaran) atau hubungi erna 013-3357696 untuk keterangan lebih lanjut. ID erna 908806 sebagai sponsor/upline.

 4- Kenapa WAJIB mendaftar sebagai ahli Shaklee dengan erna

 

Haaa...yang ini WAJIB untuk anda tahu. Kenapa daftar dengan erna? Kenapa best daftar dengan erna? Kenapa MESTI daftar dengan erna?

Ramai tau yang mendaftar bayar RM65 dan ada juga jadi ahli shaklee percuma, mereka tahu banyak faedah mendaftar sebagai ahli Shaklee. Tapi sayangnya..mereka tak tahu bagaimana nak dapatkan hak hak ekslusif sebagai ahli Shaklee. Lepas tu mula menyesal join jadi ahli Shaklee.
 
Kenapa menyesal?

Menyesal tak tahu cara nak makan - Join bisnes dengan erna, daftar ahli shaklee dengan erna, anda layak dapat tips pemakanan vitamin Shaklee anda. Jangan risau..anda tidak akan dibiarkan terkapai-kapai terpaksa google sana sini. Jika daftar dengan erna, segala tips pemakanan vitamin Shaklee ekslusif, khas untuk anda yang mendaftar dengan erna.

Menyesal terpaksa keluar duit banyak beli barang - Join bisnes dengan erna, anda tak perlu keluar modal besar. Seperti yang erna kongsikan diatas, daftar dengan erna ada 2cara. Cara kedua iaitu jadi ahli Shaklee percuma tu sangat BEST. Kumpul order dari adik beradik, saudara mara, jiran tetangga, cukup RM650++ terus layak daftar ahli shaklee percuma. Kan dah jimat RM65. Barang dapat murah harga ahli. Layak dapat bonus tunai juga masuk terus dalam akaun. Tak perlu modal beribu-ribu nak beli produk. Nak daftar RM65 pun boleh juga. Tak ada masalah.

Menyesal tak ada orang nak ajar bisnes -
Join dengan erna, erna akan ajar anda daripada zero kepada anda yang hero. Tetapi untuk bisnes ni...ada pengeras ye. Pengerasnya...anda mestilah seorang yang SERIUS dan punya hati yang kuat nak bisnes. Bisnes Shaklee bukan skim cepat kaya. Bisnes Shaklee bukan seperti bisnes tanam pokok taugeh. Bisnes Shaklee ni ibarat anda menanam pokok durian. Hurm..ini kalau nak faham lebih lanjut kenalah mendaftar ahli dengan erna.

Selain itu, antara sebab lain anda WAJIB join jadi ahli Shaklee dengan erna;

Bimbingan intensif disediakan secara ONLINE di Facebook, group EXCLUSIVE hanya pengedar sah yang berdaftar bersama kami layak menyertai dan mendapatkan RAHSIA KEJAYAAN kami yang tidak terdapat di mana-mana….GROUP….

Bimbingan OFFLINE - Coaching, Kelas bimbingan disediakan dan kami juga mengadakan Misi Road Tour ke setiap negeri di Malaysia.

Ok jangan buang masa lagi. InsyaAllah anda tak tersilap pilih orang untuk mendaftar sebagai ahli. Hubungi erna sekarang juga!

JOM SERTAI KAMI MENJANA PENDAPATAN DENGAN HANYA BERKONGSI KEBAIKAN PRODUK SHAKLEE.

HUBUNGI KAMI SEKARANG JUGA UNTUK PENJIMATAN BELIAN SETIAP PRODUK SHAKLEE
HUBUNGI,

Share this:

, , , , ,

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment