Cara Makan Omega Guard Untuk Anak

Cara Makan Omega Guard Untuk Anak - Ada yang mengadu anak mereka suka sangat makan Omega Guard Shaklee. Tak kurang juga yang mengadu anak susah nak makan Omega Guard.

 

"Macam mana ye nak bagi anak saya makan Omega Guard? Saya nak anak saya dapat khasiat terbaik daripada setiap kapsul Omega Guard. Masalah saya, bagaimana cara nak pujuk anak saya makan Omega Guard ni?"


Baiklah, dalam entry kalini erna nak share dengan anda semua beberapa cara mudah untuk anda berikan anak anda makan Omega Guard.

Sebelum tu, erna nak share sikit dengan anda semua..kenapa kita sebagai ibubapa perlu berikan Omega Guard Shaklee kepada anak? Apakah manfaat dan khasiat sehinggakan ramai para ibubapa bersusah payah usaha beli dan cuba pelbagai cara untuk anak mereka makan Omega Guard ini.

• Hilang fokus serta sukar mengikut arahan
• Emosi tak stabil
• Hyperactive
• Daya ketahanan badan terhadap penyakit lemah

Asid Dokosaheksanoik (DHA) dan Asid Eikosapentanoik (EPA) merupakan asid lemak 3 yang ditemui dalam ikan laut dalam.

DHA dan EPA dipercayai mampu mengurangkan keradangan, menggalakkan fungsi otak, sistem saraf dan fungsi mata yang perlu diperolehi melalui pemakanan.

Shaklee Omega Guard merupakan makanan tambahan yang mengandungi minyak ikan. Satu hidangan Omega Guard menyediakan 1000mg asid lemak omega 3 termasuk DHA dan EPA

Kesan dari pengambilan yang kosisten:

• Membantu menambah selera makan anak anda
• Melawaskan sembelit
• Meningkatkan sistem imun tubuh bagi melawan penyakit
• Lebih fokus dalam pembelajaran dan arahan
• Emosi stabil
• Tingkah laku lebih terkawal
• Omega Guard membantu meningkatkan IQ anak anda kerana ia mengandungi DHA & EPA.
• Jantung, mata, tulang, otot dan pembesaran yang sihat.

Jadi sekarang anda dah tahu kenapa Omega Guard ni penting dan baik untuk anak. Boleh diberikan kepada anak anda seawal usia 1tahun.

Jom, kita lihat beberapa cara mudah nak beri anak anda makan Omega Guard Shaklee;

# Cara Pertama 


Rujuk gambar dibawah ini. Cucuk sedikit hujung kapsul Omega Guard dan picit keluarkan minyak Omega Guard. Masukkan kedalam botol susu anak. Susu anak juga boleh dicampur dengan Meal Shakes.

 

#Cara Kedua


Boleh suap terus ke mulut anak dan cara ini seeloknya dimulakan daripada awal. Seawal usia anak 1tahun dan bila anak telah mula pandai mengunyah. Ini adalah cara yang baik dan paling mudah. Iman juga makan Omega Guard dengan cara ini.

  
 

#Cara ketiga

 
Boleh juga para ibu cucuk sedikit dibahagian atas kapsul Omega Guard, picit dan keluarkan minyak. Picit terus ke dalam mangkung bubu anak. Eloknya masa anda berikan anak makan bubur ikan. Gaulkan minyak ikan Omega bersama bubur yang anda sediakan untuk anak anda.

Bulan ini adalah bulan promosi Omega. Jika anda nak dapatkan Omega Guard daripada erna, anda boleh hubungi erna. 


Belian 1botol boleh
Belian 2botol dapat offer 5%
Belian 6botol dapat percuma 1botol, Percuma keahlian. Percuma pulangan cash.

Jika anda ingin menikmati harga penjimatan potongan harga (diskaun) sehingga 20%, anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee. Keahlian RM65 sahaja seumur hidup dan anda berpeluang menikmati lebih banyak keistimewaan lain selepas mendaftar sebagai ahli nanti. 


REBUT PELUANG UNTUK DAPATKAN KUALITI KESIHATAN YANG LEBIH BAIK DENGAN SHAKLEE! SEBARANG PERTANYAAN, BOLEH HUBUNGI ERNA;


Jika anda nak beli produk SHAKLEE ataupun nak COD area PUCHONG, SERI KEMBANGAN, SHAH ALAM, SUBANG JAYA, PUTRAJAYA, PETALING JAYA boleh hubungi erna untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. Erna akan pos ke alamat anda ke seluruh Malaysia =)

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu.

Share this:

, , , , , , ,

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment