Penawar Sakit Sendi | Set Sendi Shaklee

Sakit sendi ini sinonimnya dikaitkan dengan golongan tua 'golongan senior' . Hakikatnya, bukan sahaja golongan atok nenek kita yang akan sakit sendi. Muda belia juga boleh kena sakit sendi. Jika anda seoarang atlet yang aktif bersukan, pernah kemalangan, ibu hamil dan ibu menyusukan anak, ia adalah bukan perkara yang mustahil untuk rasa sakit sendi. 

Jangan tak percaya, mereka yang berat badan terlebih-lebih juga akan mudah kena sakit sendi ni. Rasa bisa, pedih, perit sangat bila kena sakit sendi ni. Anda yang pernah alami sakit sendi ni, mesti tahu sakit dan seksanya macam mana. Pergerakkan pun terbatas. 

Jom erna nak share sesuatu dengan anda..


Sakit Sendi? Ini penawarnya...

 

10 Kebaikan AJHT (UBAT SAKIT SENDI PALING HOT)

  1. menyokong keselesaan sendi
  2. membantu kekalkan tulang rawan
  3. memelihara tisu penyambung yang sihat
  4. melancarkan pergerakan harian
  5. sangat berkesan, kesan positif selepas 5 hari pengambilan (ada ujian klinikal tau)
  6. menghalang pembentukan bahan kimia yang merosakkan tulang rawan
  7. anti radang semulajadi
  8. dibuat dari sumber tumbuh-tumbuhan semata-mata, asli dan semulajadi
  9. memberi kekuatan kepada struktur sendi
  10. bertindak seperti kusyen untuk melindungi tulang rawan, juga membekalkan glukosamina (penting untuk binaan tulang rawan dan lendir untuk licinkan sendi dalam tendon dan ligamen.
Paling kasihan sebenarnya jika mereka yang sering mengadu sakit lutut adalah ibuayah kita sendiri. Rata-rata susah nak solat, susah nak berjalan, pergerakkan terbatas, nak buat kerja apapun tak boleh lagi sebab sakit sendi.

AJHT atau nama panjangnya Advance Joint Health Tablet adalah vitamin yang dicipta khas untuk melegakan sakit-sakit sendi. AJHT ni bukan dadah. Tetapi ia adalah vitamin semulajadi yang dicipta oleh pakar-pakar Shaklee. Disebabkan AJHT ini adalah vitamin semulajadi, ia boleh diambil berpanjangan. Jangan risau akan keselamatannya. 

Harga sebotol AJHT hanyalah RM126 dan mengandungi 60tablet. Jika nak beli harga lebih murah, anda boleh hubungi erna. Jika nak beli apa-apa produk shaklee dengan harga yang lebih rendah daripada harga jualan pasaran, anda perlu tahu caranya. Jadi, boleh hubungi erna segera.

Untuk kesan yang lebih baik, saranan erna..anda beli bersama Omega Guard dan juga Ostematrix (kalsium). Setiap satu dalam Set Sendi ini ada fungsi tersendiri dalam membantu anda mengurangkan sakit sendi. Tak mustahil, sakit sendi bukan sahaja berkurangan, malah boleh terus hilang sakit sendi anda tu.

Berikut adalah fungsi dan manfaat setiap supplement dalam Set Kesihatan Sendi Shaklee: 

 

1. Advanced Joint Health Tablet : 
Membekalkan glukosamina daripada ekstrak jagung bagi membina tulang rawan dan lendir bagi melincirkan sendi. Ia turut diperkaya dengan Vitamin C yang diperlukan bagi sintesis kolagen yang merupakan satu komponen bagi tulang rawan dan juga tisu-tisu penghubung yang lain di dalam tubuh. Ekstrak Boswellia di dalam Advanced Joint Health Tablet ini pula berfungsi sebagai anti-radang semulajadi.
Pengambilan Omega Guard akan melambatkan degradasi tulang rawan dan mengurangkan reaksi keradangan dalam sendi-sendi. Ia adalah anti-radang semulajadi yang bertindak sebagai pelincir bagi membantu pesakit sendi bergerak dengan mudah.
Ini pula adalah supplement Shaklee yang bertindak untuk mengekalkan tulang yang sihat dan kuat. Setiap hidangan OsteMatrix mengandungi 1000 mg Kalsium berasaskan semulajadi yang mudah diserap dan disertai dengan 400mg Magnesium bagi mengasimilasikan kalsium ke dalam tulang dan menguatkannya. 

OsteMatrix turut diperkaya dengan 400 IU Vitamin D yang merangsang penyerapan kalsium dan mineral-mineral lain seperti Boron, Mangan, Tembaga dan Zinc bagi membantu metabolisme tulang dan mengaktifkan enzim yang membantu dalam kepadatan tulang. Ternyata OsteMatrix Shaklee lebih dari sekadar Kalsium biasa!

Jangan sayang duit untuk dibelanjakan untuk kesihatan anda dan orang yang anda sayang. 

Jangan berlengah lagi, hubungi erna segera.

Jika anda ingin menikmati harga penjimatan potongan harga (diskaun) sehingga 20%, anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee. Keahlian RM65 sahaja seumur hidup dan anda berpeluang menikmati lebih banyak keistimewaan lain selepas mendaftar sebagai ahli nanti. 

REBUT PELUANG UNTUK DAPATKAN KUALITI KESIHATAN YANG LEBIH BAIK DENGAN SHAKLEE! SEBARANG PERTANYAAN, BOLEH HUBUNGI ERNA;


Jika anda nak beli produk SHAKLEE ataupun nak COD area PUCHONG, SERI KEMBANGAN, SHAH ALAM, SUBANG JAYA, PUTRAJAYA, PETALING JAYA boleh hubungi erna untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. Erna akan pos ke alamat anda ke seluruh Malaysia =)

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu.

Share this:

, , , , , , ,

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment