Promosi November Shaklee - Omega Guard

Promosi November Shaklee - Omega Guard. Shaklee suka buat kejutan yang best best. Sebab tu Shaklee sangat best pada erna dan pada semua yang sememangnya sukakan Shaklee. Produk yang terbukti halal, selamat, semulajadi dan sentiasa berkesan.

DOUBLE PROMO OMEGA GUARD

 
Promosi untuk bulan November ini adalah Omega Guard. Banyak vitamin minyak ikan yang di jual dipasaran sekarang ni. Omega adalah asid lemak yang diperlukan oleh tubuh. Tapi, Omega ini tidak boleh di hasilkan oleh tubuh badan kita. Jadi, kita perlu dapatkan asid lemak ini melalui pemakanan seharian. Ramai orang yang tidak sedar bahawa terlalu banyak khasiat Omega 3. 
 
Untuk dapatkan info lebih lanjut apa itu OMEGA GUARD SHAKLEE klik link ini ye..
Untuk pembelian PROMOSI NOVEMBER
 
Pilihan 1
 
Beli 6 botol untuk dapat 1 botol PERCUMA!
---> Automatik dapat keahlian Shaklee secara PERCUMA!
---> Dapat bonus TUNAI RM30++ masuk akaun 14hb Disember depan!
 
 
 
Pilihan 2
 
Beli 2 botol dan dapatkan 5% diskaun!


Jika anda ingin menikmati harga penjimatan potongan harga (diskaun) sehingga 25%, anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee. Keahlian RM65 sahaja seumur hidup dan anda berpeluang menikmati lebih banyak keistimewaan lain selepas mendaftar sebagai ahli nanti. Jangan malu jangan segan, terus hubungi erna.

REBUT PELUANG UNTUK DAPATKAN KUALITI KESIHATAN YANG LEBIH BAIK DENGAN SHAKLEE! SEBARANG PERTANYAAN, BOLEH HUBUNGI ERNA;


Jika anda nak beli produk SHAKLEE ataupun nak COD area PUCHONG, SERI KEMBANGAN, SHAH ALAM, SUBANG JAYA, PUTRAJAYA, PETALING JAYA boleh hubungi erna untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. 
 Erna akan pos ke alamat anda ke seluruh Malaysia =)

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu.

Share this:

,

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment