Kenapa Wajib Daftar Ahli Shaklee Dengan Saya?


Cara Daftar Ahli Shaklee | Kenapa WAJIB mendaftar sebagai ahli Shaklee dengan erna ? 


Assalammualaikum..hai semua. Apa khabar? Sihat? Didoakan anda semua sihat selalu. Anda seorang pengamal vitamin Shaklee? Tetapi anda bukan ahli Shaklee? Nak beli vitamin Shaklee dengan harga lebih murah? Tapi tak tahu cara?

 

Haaa...yang ini anda perlu tahu. Erna juga rasa bertanggungjawab untuk kongsikan dengan anda semua..kenapa anda perlu mendaftar sebagai ahli Shaklee. 

Kenapa anda WAJIB mendaftar sebagai ahli Shaklee dengan erna? Kenapa BEST daftar dengan erna? Kenapa MESTI daftar dengan erna?

Yuran pendaftaran ahli Shaklee adalah RM69 dan anda juga boleh jadi ahli shaklee percuma, terdapat banyak faedah mendaftar sebagai ahli Shaklee. Tapi sayangnya..tidak semua tahu bagaimana nak dapatkan hak hak ekslusif sebagai ahli Shaklee. Lepas tu mula menyesal join jadi ahli Shaklee.
Kenapa menyesal? 

Menyesal tak tahu cara nak makan - 


Join bisnes dengan erna, daftar ahli shaklee dengan erna, anda layak dapat tips pemakanan vitamin Shaklee anda. Jangan risau..anda tidak akan dibiarkan terkapai-kapai terpaksa google sana sini. Jika daftar dengan erna, segala tips pemakanan vitamin Shaklee ekslusif, khas untuk anda yang mendaftar dengan erna sahaja.

Menyesal terpaksa keluar duit banyak beli barang - 


Join bisnes dengan erna, anda tak perlu keluar modal besar. Seperti yang erna kongsikan diatas, daftar dengan erna ada 2cara. Cara kedua iaitu jadi ahli Shaklee percuma tu sangat BEST. Kumpul order dari adik beradik, saudara mara, jiran tetangga, cukup RM650++ terus layak daftar ahli shaklee percuma. Kan dah jimat RM69. Barang dapat murah harga ahli. Layak dapat bonus tunai juga masuk terus dalam akaun. Tak perlu modal beribu-ribu nak beli produk. Nak daftar RM69 pun boleh juga. Tak ada masalah.


Menyesal tak ada orang nak ajar bisnes - 


Join dengan erna, erna akan ajar anda daripada zero kepada anda yang hero. Tetapi untuk bisnes ni...ada pengeras ye. Pengerasnya...anda mestilah seorang yang SERIUS dan punya hati yang kuat nak bisnes. Bisnes Shaklee bukan skim cepat kaya. Bisnes Shaklee bukan seperti bisnes tanam pokok taugeh. Bisnes Shaklee ni ibarat anda menanam pokok durian. Hurm..ini kalau nak faham lebih lanjut kenalah mendaftar ahli dengan erna.

Selain itu, antara sebab lain anda WAJIB join jadi ahli Shaklee dengan erna;

Bimbingan intensif disediakan secara ONLINE di Facebook, group whatapps, group EXCLUSIVE hanya pengedar sah yang berdaftar bersama kami layak menyertai dan mendapatkan RAHSIA KEJAYAAN kami yang tidak terdapat di mana-mana….GROUP….

Bimbingan OFFLINE - Coaching, Kelas bimbingan disediakan dan kami juga mengadakan Misi Road Tour ke setiap negeri di Malaysia.

Ok jangan buang masa lagi. InsyaAllah anda tak tersilap pilih orang untuk mendaftar sebagai ahli. Hubungi erna sekarang juga!

Mendaftar Ahli Shaklee yuran RM69
Group Whatapps Shaklee Ummi Erna

Shaklee Puchong
Follow up hasil selepas makan produk Shaklee

Kelas Bimbingan Offline - Jika anda berminat untuk bisnes
Cara mendaftar sebagai ahli Shaklee
Health & Wellness Talk daripada Nutrionist Shaklee

Jika anda berada dikawasan Puchong, USJ, Equin Park, atau disekitar Sunway, anda boleh berjumpa erna secara terus untuk urusan pendaftaran.


Nama: Erna Nordiana Zamri
ID SHAKLEE: 908806
Email: hafizerna@gmail.com
Call / WhatsApp : 013-3357696
FB: Erna Nordiana Zamri

Share this:

, ,

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment