Testimoni ESP + Ostematrix + Alfalfa: Kenapa Saya Suka Shaklee?

Assalammualaikum & Salam Sejahtera

Masih ramai sebenarnya yang tertanya-tanya kenapa Shaklee menjadi perbualan hangat sekarang ni? Yela..sana sini orang sebut Shaklee. Rasanya majoriti yang ada fb di Malaysia ni kenal Shaklee. Kenapa agaknya Shaklee ni menjadi antara supplement ataupun makanan tambahan yang dipih oleh ramai orang? Antara faktor yang menyebabkan ia menjadi pilihan adalah kerana Shaklee halal dan semulajadi. Selain itu, terlalu banyak testimoni yang di kongsikan oleh pengguna yang berpuas hati dengan hasil yang di perolehi selepas mengamalkan vitamin Shaklee secara konsisten.

Apa kata pengguna ini;


Saya ambil ESP sebab saya suka makan. Asyik lapar je..so berat naik..jadi lepas amalkan ESP..alhamdulillah tak lapar, kulit jadi cantik dan more energy.

Saya ambil sebab saya selalu sakit belakang bila bangun dari tidur, tapak kaki bisa-bisa bila pijak lantai bila bangun tidur&kaki selalu sakit bila letih berjalan..kadang-kadang sampai tak boleh tidur. Tapi lepas makan ostematrix..semua tu dah elok..kaki dan belakang tak sakit..tapak kaki pun dah tak bisa.

Saya ada masalah keputihan dan nak kurus. Selalu sembelit..tapi sekarang keputihan kurang, saya rasa badan makin ringan, sembelit pun tak ada Senang membuang. Berat pun turun 3kg.

Terlalu banyak sebab kenapa Shaklee menjadi pilihan. InsyaAllah..akan datang, erna akan berkongsi lagi dengan anda semua kenapa Shaklee menjadi pilihan. Semoga anda semua sihat selalu. InsyaAllah..

JIKA BERMINAT UNTUK DAPATKAN PRODUK SHAKLEE DENGAN HARGA KEAHLIAN ISTIMEWA, BOLEH PM ERNA SEPERTI DETAIL DIBAWAH INI,


Jika anda nak beli produk SHAKLEE dengan harga ahli ataupun nak COD area PUCHONG, SHAH ALAM, SUBANG JAYA, PUTRAJAYA, PETALING JAYA boleh hubungi erna untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. Erna akan pos ke alamat anda ke seluruh Malaysia =)

Share this:

, , , ,

CONVERSATION

1 comments:

  1. klu terbukti berkesan mmg jadi perbualan hangat la kan..yg paling penting kena konsisten..:)

    ReplyDelete