ESP SHAKLEE ll VITAMIN E ll Muka Berseri, Warna Sekata

Assalammualaikum & Salam Sejahtera

Gembira betul rasa hati bila menerima testimoni daripada pengguna produk Shaklee yang mereka sendiri telah merasi kesan yang baik hasil daripada konsisten mereka mengamalkan produk Shaklee. Dibawah ini adalah antara testimoni yang erna terima.



Alhamdulillah..jika mereka seronok dapat kesan yang baik, erna berganda-ganda seronok dan syukur..sebab semuanya atas keizinan Allah. Jika anda mengalami masalah kulit muka kusam, berjerawat, ada parut jerawat, ini adalah antara inisiatif atau usaha yang boleh anda buat. Modal tidak besar mana. Kesan jauh lebih best dan berbaloi dengan wang yang dikeluarkan.

Ingin tahu lebih lanjut, apakah vitamin yang sesuai untuk anda? Boleh hubungi erna untuk dapatkan percuma konsultasi. 

ANDA NAK BELI PRODUK SHAKLEE DENGAN HARGA AHLI? HARGA SANGAT ISTIMEWA UNTUK ANDA! HUBUNGI SAYA;


Jika anda nak beli produk SHAKLEE dengan harga ahli ataupun nak COD area PUCHONG, SERI KEMBANGAN, SHAH ALAM, SUBANG JAYA, PUTRAJAYA, PETALING JAYA boleh hubungi erna untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. Erna akan pos ke alamat anda ke seluruh Malaysia =)

Jika anda berdekatan dengan Shaklee HQ di Empire Tower atau lain-lain branch, boleh gunakan ID erna 908806 untuk membeli vitamin-vitamin Shaklee dengan harga ahli. Jimat sangat!

Share this:

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment