PROMOSI SHAKLEE 2014 - ALFALFA COMPLEX SHAKLEE - BELI 6 PERCUMA 1

Assalammualaikum & Salam Sejahtera

Genap seminggu promo produk Januari 2014, baru erna nak update di sini kan? Maaf ye semua. Sebab baru berkesempatan nak update. Tapi, kalau siapa yang sentiasa follow fb erna dan page OhShawl (LIKE PAGE OhShawl KAWAN-KAWAN. TQ), pasti tahu apakah promosi produk januari 2014 daripada Shaklee. Seperti biasa, setiap kali bermula bulan baru..ada produk promosi dan sangat berbaloi kalau beli masa promosi ni. Walaupun erna tak update di blog, dalam tempoh 7hari promosi ini berlangsung, erna dah beli 3set promo. Bermakna dah beli 18botol Alfalfa Complex + 3botol free. Fuh..memang laris la Alfalfa Complex ni. Tinggi betul permintaan. Jom, kita berkenalan dengan Alfalfa Complex Shaklee.


Alfalfa merupakan sejenis herba yang mempunyai 1001 khasiat dan dikenali sebagai “Raja Segala Tumbuhan”. Alfalfa mengandungi vitamin A, C dan E serta kalsium, potasium, fosforus dan zat besi.

Alfalfa Complex merupakan satu Formulasi Shaklee Signature yang pada asalnya dibangunkan oleh Dr. Shaklee pada tahun 1950. Alfalfa merupakan sumber semulajadi yang boleh telan begitu sahaja atau pil ini juga boleh dihancurkan dan dicampur ke dalam air sebagai minuman herba semulajadi. Alfalfa complex Shaklee tidak mengandungi perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.

KENAPA Alfalfa Complex Shaklee? APA Kebaikan Alfalfa Complex Shaklee?

1. Mengurangkan toksin dan merendahkan kolesterol
2. Mengandungi enzim penting untuk penghadaman makanan
3. “Milk booster” bagi ibu yang menyusukan anak
4. Mengurangkan keputihan di kalangan wanita
5. Merawat asthma, resdung dan eczema
6. Mengurangkan paras gula di dalam darah
7. Merawat masalah sembelit dan gastrik
8. Menghangatkan hubungan suami isteri 
9. Meningkatkan sistem pertahanan tubuh
10. Memberi kelegaan semasa haid 
11. Membesar dan menegangkan payudara
12. Merawat arthritis
13. Memulihkan urat selepas bersalin
14. Menghilangkan kelesuan dan tekanan
15. Mencuci hati,darah & usus (detoks)


Alfalfa Complex Shaklee ini tidak terhad kepada perempuan sahaja. Ramai yang keliru ingatkan Alfalfa Complex ini untuk perempuan sahaja. Lelaki pun boleh makan juga. Pastikan anda mendapatkan jadual pemakanan yang betul daripada pengedar dan agen yang anda beli. Individu yang tidak dibenarkan mengambil Alfalfa Complex Shaklee:

SLE tidak boleh ambil alfalfa kerana alfala mengandungi sejenis asid amino L-canavanine yang menyebabkan pesakit SLE menjadi keradangan

Wanita mengandung tidak dinasihatkan mengambil alfalfa kerana alfalfa boleh induce kedatangan haid & menyebabkan keguguran

Anemia tidak boleh ambil alfalfa kerana ia boleh memusnahkan sel darah merah.

APA PROMOSI BULAN INI?

Beli 6 botol, anda akan dapat percuma lagi 1 botol Alfalfa Complex Shaklee . Berbaloi sangat. Serius berbaloi sebab expired date juga lambat lagi. Cepat dapatkan Alfalfa Complex Shaklee sebelum 31 Januari 2014 ini! 

Jika 6botol banyak sangat, anda boleh pm erna untuk dapatkan harga bisik-bisik untuk pembelian yang kurang daripada 6botol. Ada juga istimewanya. Jangan risau. Segalanya yang terbaik untuk semua pelanggan ummierna :)

SAIZ PRODUK;

Alfalfa Complex Small (330tabs) 
Alfalfa Complex Large (700 tabs)

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi ini, erna adalah wakil pengedar sah anda. Anda boleh hubungi erna untuk sebarang pertanyaan atau tempahan produk. 

Konsultasi secara EKSKLUSIF dan hubungi saya untuk dapatkan HARGA ISTIMEWA khas untuk anda.

ANDA NAK BELI PRODUK SHAKLEE DENGAN HARGA AHLI? HARGA SANGAT ISTIMEWA UNTUK ANDA! HUBUNGI SAYA;


Jika anda nak beli produk SHAKLEE dengan harga ahli ataupun nak COD area PUCHONG, SERI KEMBANGAN, SHAH ALAM, SUBANG JAYA, PUTRAJAYA, PETALING JAYA boleh hubungi erna untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. Erna akan pos ke alamat anda ke seluruh Malaysia =)

Jika anda berdekatan dengan Shaklee HQ di Empire Tower atau lain-lain branch, boleh gunakan ID erna 908806 untuk membeli vitamin-vitamin Shaklee dengan harga ahli. Jimat sangat!

Share this:

, ,

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment