Bengkel Nutrisi Shaklee 2014

Bengkel Nutrisi Shaklee 2014

Assalammualaikum & Salam Sejahtera

Alhamdulillah...genap setahun daripada Oktober 2013, Allah izinkan sekali lagi erna join Bengkel Nutrisi Shaklee 2014. Jika Oktober 2013 tahun lalu erna join Bengkel Nutrisi Shaklee 2013 bertempat di Hotel Villa Subang, tahun ini lebih mudah sebab Bengkel Nutrisi Shaklee 2014 bertempat di HQ Shaklee The Pinnacles, Sunway. Lebih mudah untuk semua SID (Shaklee Independent Distributor) untuk join apa-apa bengkel sebab di HQ Shaklee yang baru ini ada bilik seminar juga. 

Jika tahun lalu erna bersama mila, tahun ini erna join bengkel Shaklee bersama Yati. Bengkel kalini ada 40 orang peserta. Ada yang tanya erna, tahun lepas dah pergi Bengkel Nutrisi Shaklee, kenapa pula tahun ini nak join bengkel lagi? Bagi erna, menuntut ilmu ini..sampai bila-bila pun tak akan pernah habis. Ilmu juga, perlu diulang-ulang kali dipelajari agar ianya sentiasa sebati dan kekal dalam minda. 

Untuk Bengkel Nutrisi Shaklee 2014, Sarah adalah speaker sepanjang bengkel berlangsung. Sarah dan Siti adalah Nutritionist Shaklee. Jadi, mereka berdua inilah yang bertanggungjawab untuk handle bengkel kalini. Celline pun ada juga. Tapi, sekadar memantau perjalanan bengkel. Celline ni kiranya Senior Nutritionist. 

Pukul1 tengahari kami semua diberi masa selama 1jam untuk lunch dan solat. Mulanya erna ingatkan lunch akan makan di HQ Shaklee ni juga. Tapi, kami semua lunch diluar. Berjalan ramai-ramai ke Restoran Marhaba iaitu restoran makanan timur tengah. Makan nasi arab lunch kami. HQ Shaklee nak ke Restoran Marhaba tak lah jauh. Dalam 10-15 minit sahaja. Menu semua orang sama dan bayaran makan tu termasuk dalam tiket RM40 yang kami bayar. Alhamdulillah..kenyang.

Jika bengkel yang pernah erna hadiri sebelum ini, kami diberikan tugasan berkumpulan, bengkel kalini berbeza. Kami diberi kertas soalan dan perlu jawab semua soalan. Dilarang untuk berbincang. Ujian ini diberikan kepada kami semua peserta bengkel adalah bertujuan untuk menguji kefahaman kami sepanjang seharian menuntut ilmu berkaitan produk Shaklee.

Istimewa bisnes ini berbanding bisness lain. Tiada perjumpaan larut malam. Tidak perlu ketuk pintu rumah orang buat demo dan tak perlu modal besar. Tiada isu headhunting. Tidak perlu ketepikan anak dan suami. Semua ilmu dan bisness coaching di jalankan secara online. Whatapps, sms, group, fb. Kami di ajar menggunakan kemudahan online 100% nak maksimumkan penggunaan hp canggih yang kami ada. 24/7 boleh coaching serta keep in touch dengan anak-anak, adik beradik, mak dan bakal anak. 

Erna kongsikan beberapa gambar. Maaflah tak banyak ambil gambar untuk bengkel kalini.

Pembaharuan - buku yang diberikan kepada setiap peserta
Inilah Yati. Comelkan?
Ini tiket masuk Erna
Sijil selepas tamat Bengkel =)
Jika anda ingin menyertai kumpulan Shaklee kami, kehadiran anda di alu-alukan.. Jangan malu, tiada ilmu kami berkongsi. Sebab bisness ini, anda bukan berseorangan. Ada group sokongan untuk semua yang ingin maju jaya dalam bisness ini. Apa yang penting adalah, keinginan untuk berjaya. Hati yang kuat untuk berjaya.   

Jika anda ingin menikmati harga penjimatan potongan harga (diskaun) sehingga 25%, anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee. Keahlian RM65 sahaja seumur hidup dan anda berpeluang menikmati lebih banyak keistimewaan lain selepas mendaftar sebagai ahli nanti. Jangan malu jangan segan, terus hubungi erna.

REBUT PELUANG UNTUK DAPATKAN KUALITI KESIHATAN YANG LEBIH BAIK DENGAN SHAKLEE! SEBARANG PERTANYAAN, BOLEH HUBUNGI ERNA;


Jika anda nak beli produk SHAKLEE ataupun nak COD area PUCHONG, SERI KEMBANGAN, SHAH ALAM, SUBANG JAYA, PUTRAJAYA, PETALING JAYA boleh hubungi erna untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. 
 Erna akan pos ke alamat anda ke seluruh Malaysia =)

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu.

Share this:

, ,

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment