Tips Merawat Tumit Kaki Merekah

Tips Merawat Tumit Kaki Merekah - Tumit kaki merekah adalah perkara yang tak seronok. Cuba lihat tapak kaki anda. Macam mana? Licin? Atau tumit kaki anda pun merekah juga?


Erna salah seorang yang ada masalah tumit kaki kasar. Tapi tak lah sampai tahap merekah lagi. Sebelum tapak kaki erna lebih kasar dan merekah teruk, erna cepat-cepat ambil langkah pencegahan supaya masalah ini tak menjadi parah.

Apa sebenarnya punca utama tumit kaki merekah?

~ Berdiri terlalu lama
~ Kerap memakai kasut tumit tinggi
~ Kulit kaki terlalu kering
~ Kerap berjalan
~ Berdiri terlalu lama atas simen

Hasil pembacaan, erna nak kongsi beberapa tips merawat tumit kaki merekah:

Cara 1

Ambil buah betik muda, hiris kulitnya. Ambil getah dari kulit betik tersebut dan sapu
pada tapak kaki yang merekah. Biarkan selama 20 minit dan bilas tapak kaki.
Lakukan selama 2 kali seminggu.

Cara 2

Ambil ubat gigi. Sebelum tidur,sapu pada tapak kaki. Esok pagi,masa mandi basuh
dengan berus. Nak lebih berkesan guna batu sungai.

Cara 3

Mengelak rekahan pada kaki. Basuh kaki dengan air suam dan keringkan. Sapu dengan asam jawa yang dicampur dengan sedikit air. Biarkan kering. Esoknya basuh dengan air suam. Sesuai dilakukan pada waktu malam. Buat selama seminggu.

Semua cara diatas kurang sesuai dengan erna. 1st, manalah nak dapat daun betikkan? kemudian kalau sapu-sapu ubat gigi, asam, semua tu kurang praktikal pada erna. Sebabnya bila tidur malam..berkali-kali juga erna akan bangun. Ke tandas, tengok anak-anak, dan lain-lain. Jadi, kurang sesuai semua cara diatas.

Herbal Blend krim ajaib Shaklee adalah jalan penyelesaian terbaik untuk erna. Praktikal. Mudah. Apa yang lebih penting, ia terbukti berkesan dan selamat.

Tumit Kaki Merekah
Krim yang menenangkan ini telah diuji secara klinikal di mana dapat membantu melembutkan kulit kasar & pecah pada lutut, siku serta tumit kaki. Krim ini terasa dingin bila di pakai dan bermentol serta yang paling baik ia tidak berminyak.

Diperbuat daripada ekstrak herba semulajadi seperti daun sage, horse, chestnut yarrow & rosemary yang amat menenangkan.

Harga runcit Herbal Blend RM27.50. Herbal Blend disediakan dalam tiub 4oz. Untuk dapatkan harga yang lebih murah, anda boleh pm erna dan erna akan terangkan bagaimana caranya.

Jangan buang masa anda rungsing memikirkan masalah tumit kaki. Hubungi erna sekarang juga.

Jika anda ingin menikmati harga penjimatan potongan harga (diskaun) sehingga 25%, anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee. Keahlian RM65 sahaja seumur hidup dan anda berpeluang menikmati lebih banyak keistimewaan lain selepas mendaftar sebagai ahli nanti. Jangan malu jangan segan, terus hubungi erna.


REBUT PELUANG UNTUK DAPATKAN KUALITI KESIHATAN YANG LEBIH BAIK DENGAN SHAKLEE! SEBARANG PERTANYAAN, BOLEH HUBUNGI ERNA;


Jika anda nak beli produk SHAKLEE ataupun nak COD area PUCHONG, SERI KEMBANGAN, SHAH ALAM, SUBANG JAYA, PUTRAJAYA, PETALING JAYA boleh hubungi erna untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. 
 Erna akan pos ke alamat anda ke seluruh Malaysia =)

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu.

Share this:

,

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment