Shaklee Puchong: Mini BOM ( Business Opportunity Meeting)

BOM ( Business Opportunity Meeting) pertama anjuran group Rafhanah telah berjalan dengan lancar hujung minggu lalu. Alhamdulillah...


Rafhanah adalah nama group upline erna dalam bisnes Shaklee ini. Rafhanah itu bermaksud Mewah dan Berjaya. 

BOM ( Business Opportunity Meeting) minggu lalu telah berlangsung dengan jayanya di MPWS Center, Bangi. Erna bertolak dari Puchong dengan Wani. Wani adalah downline pertama yang erna taja masa mula-mula erna join bisnes Shaklee. Wani adalah customer erna yang kami jumpa melalui blog. Wani beli Set Bersalin daripada erna di awal-awal pembabitan erna dalam bisnes Shaklee. Wani kini seorang leader hebat dalam group erna. Seorang WAHM yang berpendapatan 4angka. Hanya dengan bekerja dari rumah, jaga rumah, jaga anak-anak, bonus Shaklee wani memang hebat.

BOM atau ( Business Opportunity Meeting) ini, dianjurkan untuk ahli baru atau ahli lama yang berminat untuk jana pendapatan dengan bisnes Shaklee. Dalam BOM ini, ada dikongsikan mengenai Business Plan, Marketing Plan, Peluang Perniagaan Bersama Shaklee, Demo Produk Shaklee yang sememangnya terbukti berkesan, berkongsi testimoni jatuh cinta dengan produk Shaklee serta ada banyak tips kejayaan untuk yang benar ingin berjaya dalam business ini.

Selain itu, ada juga disediakan beberapa vitamin Shaklee seperti B-Complex, ESP, Performance Drink, Vitalea, Vitamin C . Kesemua vitamin ini diberikan sample percuma untuk semua peserta yang hadir. Boleh bancuh sendiri jika nak rasa. Erna sendiri bancuh Performance Drink. Memang minuman kegemaran erna tu selain ESP dan air masak.

Ada juga cabutan bertuah. Jumlah cabutan bertuah juga lebih 1ribu RM. Hadiah cabutan bertuah adalah vitamin-vitamin Shaklee. Itu yang seronok tu. Erna pun dapat vitamin C. Rezeki..memang erna amalkan makan vitamin C tak missed sejak dari hamil Taqwa lagi. Vitamin C Shaklee memang terbaik!

Owh ye..erna juga ada kongsikan sedikit pengalaman cinta pahit manis erna bersama business Shaklee. Kak jannatul beri erna 30minit masa untuk berkongsi. Tapi biasalah erna ni kalau dah dapat mic macam tak sedar je masa berlalu. 

Jom Join Next Mini BOM ( Business Opportunity Meeting) . Siapa nak join?


Dalam planning, group Rafhanah akan adakan next Mini BOM ( Business Opportunity Meeting) dalam masa terdekat ini. InsyaAllah erna akan umumkan dalam blog, pages, bila next Mini BOM ( Business Opportunity Meeting) akan diadakan. Just get ready ye siapa yang berminat nak join Mini BOM ( Business Opportunity Meeting) ini.

Tahniah buat team JK UmmiErna - yati, siti, wani yang meluangkan masa hujung minggu anda di BOM ( Business Opportunity Meeting). Semoga bermanfaat ilmu yang anda perolehi di Mini BOM ( Business Opportunity Meeting). 

Jom kita layan beberapa keping gambar apa yang menariknya sepanjang mahlis Mini BOM ( Business Opportunity Meeting) 





Jika anda ingin menikmati harga penjimatan potongan harga (diskaun) sehingga 25%, anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee. Keahlian RM65 sahaja seumur hidup dan anda berpeluang menikmati lebih banyak keistimewaan lain selepas mendaftar sebagai ahli nanti. Jangan malu jangan segan, terus hubungi erna.


REBUT PELUANG UNTUK DAPATKAN KUALITI KESIHATAN YANG LEBIH BAIK DENGAN SHAKLEE! SEBARANG PERTANYAAN, BOLEH HUBUNGI ERNA;


Jika anda nak beli produk SHAKLEE ataupun nak COD area PUCHONG, SERI KEMBANGAN, SHAH ALAM, SUBANG JAYA, PUTRAJAYA, PETALING JAYA boleh hubungi erna untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. 
 Erna akan pos ke alamat anda ke seluruh Malaysia =)

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu.

Share this:

, ,

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment