Testimoni GLA Complex: Period Kembali Ok dan Teratur

Assalammualaikum & Salam Sejahtera

Alhamdulillah syukur..tiada apa yang dapat di gambarkan dengan kata-kata bila erna share kebaikan sesuatu produk, ada yang berminat untuk beli dan selepas makan dengan konsisten serta ikut segala tips ekslusif dan panduan makan yang erna beri, customer berikan feedback ataupun testimoni positif! Ya Allah..syukur sangat. Erna jual vitamin Shaklee sebab erna yakin dengan produk ini. Vitamin Shaklee dah berada di pasaran lebih dari 50tahun. Lebih seronok, bila kebanyakkan customer yang beli vitamin dari erna yang bertujuan nak menyelesaikan masalah kesihatan dalam diri mereka mendapat kesan yang baik. Allah je tahu bagaimana perasaan erna. Bukan meraih keuntungan semata-mata. Lebih utama adalah kesan baik dan testimoni best yang customer share dengan erna.

Terbaru, erna dapat testimoni dari customer yang masalah period selesai dengan pengambilan GLA Complex. Sebelum ini, customer erna ni ada masalah period tidak teratur. Kadang tu, bukan sahaja period datang tidak tentu masa. Tetapi, ada masa dan ketika..period datang terlalu lama dan kadang tu, terlalu sekejap. Sebagai seorang wanita adalah menjadi suatu kerisauan bila period tidak normal. Kerana masalah period yang tidak normal ini adalah antara punca dan penyebab susah untuk merancang kehamilan. Lebih-lebih lagi jika anda adalah wanita yang hendak berkahwin ataupun baru berkahwin yang inginkan anak comel dalam waktu terdekat. Anda perlu pastikan bahawa period anda setiap bulan adalah teratur. Jom kita baca testimoni ini..


Menurut kata customer erna ni, bulan pertama pengambilan GLA, period ada delay. Maksudnya, period lewat juga. Tapi tak terlalu lewat macam selalu sebelum pengambilan GLA. Alhamdulillah..masuk bulan kedua, period kembali normal macam biasa. Seronok sangat....dan sekarang, customer erna ni teruskan pengambilan GLA-Complex, B-Complex, Vitalea, Zinc. Semuanya untuk kesihatan optimum pada tubuh badan. Erna sentiasa doakan agar semua customer erna perolehi kesan maksimum hebat dan segalanya dengan izin Allah.


 JIKA BERMINAT UNTUK DAPATKAN PRODUK SHAKLEE, BOLEH PM ERNA SEPERTI DETAIL DIBAWAH INI,


Jika anda nak beli produk SHAKLEE dengan harga ahli ataupun nak COD area PUCHONG, SHAH ALAM, SUBANG JAYA, PUTRAJAYA, PETALING JAYA boleh hubungi erna untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. Erna akan pos ke alamat anda ke seluruh Malaysia =) 

Share this:

,

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment