VIVIX PILIHAN AYU RAUDHAH

Assalammualaikum & Salam Sejahtera


Wah..apa pasal entry erna kalini, awal-awal lagi dah letak muka Ayu Raudah. Anda kenal tak Ayu Raudhah? Sure kenal kan..Siapa tak kenal Ayu Raudah. Rasanya satu Malaysia kenal Ayu Raudah. Ayu, adik kepada Rozita Che Wan. Ayu berkahwin dengan Zaquan Adha, pemain bola sepak kebangsaan. Sekarang dah ada baby dah pun..Panjang betul intro erna tentang Ayu Raudah. hehehe

Sebenarnya, erna nak berkongsi dengan pembaca blog erna..Tips Ayu Raudhah menjaga kesihatan luaran dan dalaman. Dalam salah satu tipsnya, Ayu mengambil sirap VIVIX daripada Shaklee sebagai suplemen harian beliau. Macam tak percaya bila terbaca yang Ayu Raudah juga mengamalkan suppliment dan memilih Vivix Shaklee sebagai makanan tambahan.

Vivix dari Shaklee

Antara tips-tips yang diamalkan oleh Ayu Raudhah adalah:

Tips kecantikan wajah 
- Membersihkan dan menjaga muka dengan kerap
- Menyapu ais pada muka untuk merawat kulit bermasalah
- Menjalani rawatan muka dari produk2 yang dipercayai

Tips kesihatan rambut 
- Menggunakan daun bunga raya

Tips kesihatan tubuh badan 
- Menjaga pemakanan
- Melakukan senaman (bangkit tubi 50 kali sebelum tidur)
- Mengamalkan sirap Shaklee (Vivix)

Ok, apa itu Vivix Shaklee?

VIVIX merupakan tonik anti-penuaan pelbagai manfaat yang sesuai untuk mereka yang menghidapi diabetes, arthritis, gout, dan macam-macam lagi. Mengandungi resveratrol yang dipercayai mampu memperbaiki DNA seterusnya mencegah penuaan berlaku dengan pantas.

Bagi anda yang tidak hamil/menyusukan anak, cubalah Vivix untuk kesihatan optimum. Sesuai untuk warga tua dan mereka yang mengalami masalah untuk menelan ubat berbentuk pil. Sesuai dijadikan hadiah kepada ibu bapa. 

**Vivix tidak dibenarkan beri kepada kanak-kanak, wanita hamil, dan ibu yang sedang menyusukan bayi.

Jika anda ingin menikmati harga penjimatan potongan harga (diskaun) sehingga 20%, anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee. Keahlian RM65 sahaja seumur hidup dan anda berpeluang menikmati lebih banyak keistimewaan lain selepas mendaftar sebagai ahli nanti. 


REBUT PELUANG UNTUK DAPATKAN KUALITI KESIHATAN YANG LEBIH BAIK DENGAN SHAKLEE! SEBARANG PERTANYAAN, BOLEH HUBUNGI ERNA;


Jika anda nak beli produk SHAKLEE ataupun nak COD area PUCHONG, SERI KEMBANGAN, SHAH ALAM, SUBANG JAYA, PUTRAJAYA, PETALING JAYA boleh hubungi erna untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. Erna akan pos ke alamat anda ke seluruh Malaysia =)

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu.

Share this:

, ,

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment