Parut Jerawat 10 Tahun Lalu Pudar dengan Shaklee

Assalammualaikum & Salam Sejahtera

Seronok betul rakan bisness erna bila terima testimoni dari customer sendiri. Kegembiraan ini turut di kongsi bersama kami. Erna pun rasa seronok...sangat-sangat bila pengguna vitamin Shaklee dapat hasil best selepas makan vitamin secara konsisten. Tak nak cerita panjang-panjang..jemput baca testimoni dibawah ini ye..


Seronok kan? Pengguna ini makan vitamin SET D / SET KECANTIKAN hanya dalam tempoh 18hari sahaja dan dapat rasa perubahan best pada kulit muka. Rasa terharu bila customer ini beritahu yang beliau menangis bila bangun dari tidur pagi dan dapati parut jerawat yang lebam dan hitam dah jadi kemerah-merahan dan parut semakin pudar. Kenapa sampai customer ni menangis lihat cermin?? Menurut kata rakan bisness erna, customer ini menghadapi masalah kulit muka berparut jerawat hitam lebam selama 10tahun. Pelbagai produk yang telah customer ini cuba. Akhirnya..Shaklee adalah penyelesaian. Rawatan dari dalam. Syukur..segalanya dengan izin Allah.

KENAPA VITAMIN E?

Vitamin E telah terbukti berkesan untuk mengurangkan parut jerawat serta parut-parut lain. Ini kerana Vitamin E mengandungi antioksidan yang tinggi. Ciri ini membantu untuk menggalakkan penyembuhan kulit dan apabila disapu, parut dapat dikurangkan atau dihapuskan. Pastikan anda memilih kepekatan yang tinggi sekurang-kurangnya 400 i.u dan dalam bentuk kapsul, kerana ianya lebih mudah digunakan. Anda hanya perlu mengambil jarum dan cucuk kapsul itu, picitkan sedikit Vitamin E ke jari dan sapu ke kawasan parut.

TIPS PEMILIHAN VITAMIN E
======================

Terlalu banyak vitamin E di pasaran..Nak beli yg mana satu?? Ambillah Vitamin E yang asli, cuba semak label pada botol, pastikan ianya d-alpha tocopherol. Pastikan juga Vitamin E itu beserta sekali unsur selenium agar penyerapan berlaku dengan lebih baik.



Jika anda ingin menikmati harga penjimatan potongan harga (diskaun) sehingga 20%, anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee. Keahlian RM65 sahaja seumur hidup dan anda berpeluang menikmati lebih banyak keistimewaan lain selepas mendaftar sebagai ahli nanti. 

REBUT PELUANG UNTUK DAPATKAN KUALITI KESIHATAN YANG LEBIH BAIK DENGAN SHAKLEE! SEBARANG PERTANYAAN, BOLEH HUBUNGI ERNA;
Jika anda nak beli produk SHAKLEE ataupun nak COD area PUCHONG, SERI KEMBANGAN, SHAH ALAM, SUBANG JAYA, PUTRAJAYA, PETALING JAYA boleh hubungi erna untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. Erna akan pos ke alamat anda ke seluruh Malaysia =)
Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu.

Share this:

, ,

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment