White Studio Maternity Photoshoot

Assalammualaikum dan Salam sejahtera..


Lama sangat erna tak post pape kat sini. Rindu dan banyak story nak share..tapi slalu je kekangan masa dan ada je keje nak di siapkan plus.....ummi iman malas. kan senang! banyak sangat bagi alasan. hehehehe... 22 November lepas, birthday erna yang ke.......... 24tahun. Alhamdulillah...masih di beri kesempatan bernafas dan menumpang di bumi ALLAH hingga saat ini.


Birthday erna baru ni..erna ada kat unimap. Alhamdulillah...sahabat kat unimap ni tak lupa birthday erna. siap kena baling tepung jagung lagi. hahahaha.. tepung jagung adalah angkara MAI yang konon nyer tau nak beli tepung tapi tersalah pilih tepung. huhuhuh... sungguh istimewa ummi Iman bila di preng oleh kawan2 dengan tepung jagung.. Yang lagi best, erna tak budget pun akan di preng malam tu. siap ada kek nyumy.....sodapppp sangat hingga menjilat jari! 


Masa kawan2 kenakan erna tu, erna berlari peluk perut.. kawan2 sume jerit "Jangan Lari...Jangan Lari..." maka,jiran2 sekeliling umah erna pun bukak pintu. Ingatkan orang tangkap pencuri. Padahal,kawan2 jerit kat erna yang berlari tak hengat dunia..Kawan2 jerit jangan lari sebab...semua risaukan Iman. Ummi Iman pulak, lari marathon tak sedar diri. hehehe...


Sedih bila babah jauh..pastu, babah terlewat call ummi. Haaaa....lagi la ummi sedih. konon babah nak jadi orang 1st wish tapi babah orang yang dah terlewat. sian babah..apapun,wish dari babah yang paling.....ummi tunggu. I LOVE U big baby...


Coppp....apa kaitan tajuk di atas dengan cerita yang dah panjang lebar....??? Act, suami tercinta hadiahkan White Studio Maternity Photoshoot. Memang ada promosi best... nak tau apa yang best?





See...menarikkan? Harga asal RM600. After diskaun..RM150 ONLY!!!. Sangat teruja dan sangat menarik.. Lepas bincang2 dengan suami tercinta, kami plan akan pegi ke Studio lepas erna abis exam sem ni. Baby Iman dalam lingkungan 7-8bulan masa photoshoot nanti. Tah macam mana tahap kebesaran ummi nanti. Ummi dan babah nak posing sakan. Iman pun boleh posing. Tapi posing dalam tummy ummi ye sayang.. hehehe..


Babah cakap, " ini adalah hadiah hari lahir ummi tahun ni. Hadiah ni jugak merangkap hadiah sebab ummi jaga iman sebaik mungkin sepanjang ketiadaan babah di sisi ummi...." Erna apa lagi, laju je air mata mengalir.. terharu ada..sedih ada..happy ada..macam2 ada..  


Untuk cuti akan datang ni, erna dah plan macam2. Harap semuanya termakbul. AMIN.. InsyaAllah...next entry, erna akan share tentang baby Iman yang dah menjangkau 21minggu a.k.a 5bulan. Alhamdulillah... jumpa lagi ye ^___^

Share this:

, ,

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment