Testimoni Advance Joint Health Tablet (AJHT) dan Ostematrix : Sakit Lutut Mak Tiada Lagi

Assalammualaikum & Salam Sejahtera

Pernah tak kita bertanya pada diri kita sendiri, apakah sumbangan kita pada ibuayah kita selepas kita di beri kehidupan yang cukup sempurna untuk membesar sehingga siapa kita hari ini. Pernahkan kita bertanya pada diri sendiri, apakah yang kita sumbangkan pada ibuayah selepas kita di beri makan minum, pakai, pelajaran serta paling tidak ternilai adalah kasih sayang dari ibuayah. Pernahkah? 

Selain dari berkongsi sedikit sumber pendapan daripada hasil kerja kita, tidak salah rasanya jika kita membekalkan ibuayah kita vitamin yang baik untuk memastikan mereka sentiasa sihat dan bertenaga seperti waktu muda. Sejak erna aktif dan giat jalankan bisness Shaklee, erna memang akan pastikan bekalan vitamin untuk kesihatan optimum ibuayah sentiasa mencukupi. Erna akan selalu tanya pada ibuayah stock vitamin mereka masih ada atau tidak. Suatu kepuasan buat erna bila dapat jadi supplier vitamin kepada ibuayah =) Semestinya Vitamin Shaklee menjadi pilihan kami sekeluarga.

Dibawah ini adalah testimoni yang dikongsikan oleh seorang anak yang prihatin akan masalah mak yang semakin meingkat usia, semakin sakit lutut yang menyusahkan pergerakkan mak. Dulu mak ira makan 4botol "Vitamin tuttt" tapi sakit lutut mak tetap tak berkurangan dan mak tetap sembahyang atas kerusi. Tetapi, selepas ira bekalkan mak dengan Advance Joint Health Tablet dan Ostematrix, mak ira tak perlu solat duduk atas kerusi lagi. Paling best bila ira boleh bawa mak jalan-jalan dan mak paling sakan dapat jalan-jalan kat shopping mall =)


Testimoni daripada ibu erna pula,

"Pengakuan ibu: Dulu sakit lutut dan tulang punggung. Sukar naik tangga dan jika duduk bawah, nak bangun rasa susah dan sakit sangat pada tulang punggug dan sakit lutut. Terpaksa bertongkatkan apa sahaja ketika berjalan. Termasuk tolak stroller iman pun ibu rasa ok. Ibarat ibu bertongkat dan ada tempat untuk ibu berpaut. Alhamdulillah selepas erna bagi ibu makan 3jenis vitamin, Advance Joint Health Tablet, Omega Guard dan Ostematrix. Sakit lutut dan sakit punggung ibu berkurang. Nak bawak ibu jalan-jalan pun boleh. Seronoknya...."

Banyak cara kita boleh tunjukkan kasih sayang pada ibuayah kita. Selain doakan kesihatan yang baik, membekalkan vitamin yang semulajadi dan selamat kepada ibuayah juga adalah suatu perkara yang membahagiakan mereka. Kita selalu terlepas pandang perkara seperti ini. Bila ibuayah sihat, kita pun rasa senang hati. Tak gitu?


Advance Joint Health Tablet

1. Menyokong keselesaan sendi: Ekstrak Boswellia menghalang pembentukan bahan kimia yang menyerang tulang rawan.

2. Bertindak sebagai 'kusyen': Ekstrak jagung membantu mengekalkan tulang rawan

3. Memelihara tisu penyambung yang sihat: Zinc, copper, manganese and vitamin C merupakan nutrien penting dalam kesihatan sendi dengan membekalkan sokongan nutrien untuk kolagen dan komponen tisu penyambung lain yang memberikan kekuatan dan struktur terhdap sendi.

Omega Guard

Pengambilan Omega akan mengurangkan radang pada sendi, bengkak sendi dan kekakuan pada sendi. Selain itu, pengambilan Omega juga mengurang risiko sakit parkinson

Ostematrix

Ini adalah vitamin kalsium yang membantu meningkatkan kesihatan tulang, meningkatkan kepadatan tulang dan mengelakkan simptom osteoporosis. Pengambilan kalsium secara konsisten bukan sahaja membantu masalah tulang juga membantu masalah sembelit, mencantikan kulit serta melegakan pengecutan otot ketika haid.

JIKA BERMINAT UNTUK DAPATKAN PRODUK SHAKLEE, BOLEH PM ERNA SEPERTI DETAIL DIBAWAH INI,


Jika anda nak beli produk SHAKLEE dengan harga ahli ataupun nak COD area PUCHONG, SHAH ALAM, SUBANG JAYA, PUTRAJAYA, PETALING JAYA boleh hubungi erna untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. Erna akan pos ke alamat anda ke seluruh Malaysia =)

Share this:

, , , , , , ,

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment