PERCUMA VITAMIN E SHAKLEE

PROMOSI VITAMIN E SHAKLEE BELI 1 PERCUMA 1 | Assalammualaikum..selamat petang semua. Alhamdulillah berkesempatan nak duduk depan laptop petang ni. Sementara Taqwa tidur, Abang iman tengok kartun, ummi laju-laju on laptop dan update blog kesayangan ummi ni.

Dari awal bulan berpeluh-peluh erna mengurus order Vitamin E. Kemudian ramai juga yang tak percaya bulan ini ada OFFER VITAMIN E. Sebab, Shaklee memang tak pernah buat promosi gila-gila macam ni. Erna sendiri pun teruja! Apa lagi customer semua kan? Lagi berganda teruja.

TAWARAN TERHAD. SIAPA CEPAT DIA DAPAT!

PROMOSI VITA-E COMPLEX
=========================

Dibawah ini Kebaikan VITA-E COMPLEX:

❤Mengurangkan parut dan masalah jerawat
❤Mengawal masalah kulit berminyak
❤Membantu mengurangkan eyebag
❤Mengatasi masalah whiteheads & blackheads
❤Menggalakkan kulit & rambut menjadi sihat
❤Menjadikan anda tampak lebih muda dengan membantutkan penuaan sel yang disebabkan oleh radikal bebas
❤Mengatasi masalah jeragat
❤Sangat bagus dibuat sebagai masker
❤Melambatkan proses penuaan
❤Membantu melancarkan peredaran darah
❤Mencegah penyakit jantung
❤ Mengurangkan risiko penyakit nyanyuk/alzhiemer
❤ Merapatkan hubungan suami isteri - vitamin cinta

Apa yang istimewa Vitamin E Shaklee ni???

Vitamin E Complex with GRAPE SEED EXTRACT! 

Kebaikan berganda kerana antara kebaikan grape seed extract ni adalah, 20kali lebih berkuasa daripada Vitamin E dan 50 kali lebih besar daripada Vitamin C.

Vitamin E adalah vitamin larut lemak. Selain itu ia juga tinggi antioksidan. Secara tidak langsung..jika anda mengamalkan pengambilan vitamin E secara konsisten ia akan melindungi kulit anda secara keseluruhan terutama dibahagian wajah agar tidak sunburn. Tidak tua sebelum usia. Ada ke yang nak tua sebelum usia??? Mesti tak nak kan?!

Amalan memakan vitamin E dan vitamin C secara konsisten adalah langkah dan usaha memberi perlindungan kepada kulit yang paling baik. Mengelakkan kulit mudah sunburn juga fungsi vitamin C itu sendiri akan menghasilkan kolagen pada wajah dimuka anda.

Vitamin E dan Vitamin C adalah padanan terbaik untuk kulit anda.

Jika anda nak jimat, boleh ajak kawan atau saudara atau adik beradik share. Termasuk adik-adik yang masih study, student universiti yang nak beli Vitamin E Shaklee ni, anda boleh ajak kawan anda Share. Jika beli share..harga sebotol Vitamin E tak sampai RM100. Murah!!!! Ye sangat murah dan semua mampu untuk beli.






Erna adalah Pengedar Sah Shaklee. Jika nak beli apa-apa produk Shaklee, boleh hubungi erna segera. Ready Stock. COD area Puchong.


Nama: Erna Nordiana Zamri
ID SHAKLEE: 908806
Email: hafizerna@gmail.com
Call / WhatsApp : 013-3357696
FB: Erna Nordiana Zamri

Jika anda nak beli produk SHAKLEE ataupun nak COD AREA PUCHONG dan kawasan sekitar, anda boleh hubungi erna untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. Erna akan pos ke alamat anda ke seluruh Malaysia =)

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

Share this:

, , , ,

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment