PROMOSI SHAKLEE NOVEMBER 2015 - SUSTAINED RELEASE VITA C PLUS

Pengedar Shaklee Puchong - Promosi November 2015, Vitamin C. Bulan ini bulan cantik menarik tertarik. Baiki tekstur kulit, sihat luaran dan dalaman dengan promosi Vitamin Kecantikan Shaklee.


Assalammualaikum...Salam sejahtera semua. Jika bulan lepas, semua berebut nak dapatkan Vitamin E. Sebab promosi menarik bulan lepas, Buy 1 Free 1 Vitamin E. Masuk 1 November 2015, masih ada yang whatsapp erna nak grab Vitamin E promosi. Maaf sangat-sangat ye..tak dapat nak tolong. 

Jadi...bulan ini jangan lepaskan peluang yang ada ye kawan-kawan. Shaklee offer, belian 2botol SUSTAINED RELEASE VITA C PLUS akan dapat 5% diskaun. Promosi untuk bulan November 2015 ini adalah Vitamin C tau. Lebih menarik, jika beli 6 botol vitamin c shaklee, anda akan dapat FREE 1 botol lagi. Best sangat sangat. Ini memang promosi yang ohsome! Cepat grab!

promosi november 2015 shaklee
 Harga erna lebih istimewa
promosi vitamin c shaklee
BUY 2 LESS 5%

Istimewanya SUSTAINED RELEASE VITA C PLUS;


Ia mempunyai teknologi pelepasan masa. Di mana ia mampu dilepaskan 100mg setiap 1 jam selama 5 jam tanpa henti!

Bersifat larut air maka, sesiapa yang makan vita c dinasihatkan minum air secukupnya sekurang-kurangnya 2 hingga 3 liter sehari.
 
Khasiat Utama Vitamin C
 
Mencantikkan kulit - Pengambilan Vita C setiap hari dapat membantu anda mendapatkan kulit yang lebih cerah, melambatkan penuaan dan menyekat pembentukkan pigmentasi. Pigmen adalah penyebab utama pembentukan jeragat.

Membentuk Kolagen - Ia dapat merangsang pembentukan kolagen yang mana kolagen adalah sebatian asas otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan.

Memperbaiki simptom Pendarahan - Kekurangan Vita C adalah penyebab gusi berdarah, lebam dikulit, lambat pulih dari kecederaan, kulit kering, ruam dan kulit kasar.

Peningkatan Sistem Imun - Membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi yang lebih baik, membantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman, megukuhkan sistem imun, peningkatan pemulihan alergi hidung, kulit dan asthma, dan juga mengurangkan simptom selsema.

Memperbaiki Insomnia - Ia dapat memperbaiki insomnia, stress dan masalah keresahan.

Mengekalkan Kolesterol Sihat - Ia dapat mengurangkan kolesterol dan tekanan darah, mengekalkan kapilari darah yang sihat, menghalan pendarahan dalam hidung, pendarahan serebral dan skurvi.

InshaAllah, next entry erna akan kongsikan dengan semua lebih banyak manfaat dan kebaikan serta keistimewaan Vitamin C Shaklee. Bukan vitamin c biasa ^___^ 

Erna adalah Pengedar Sah Shaklee. Jika nak beli apa-apa produk Shaklee, boleh hubungi erna segera. Ready Stock. COD area Puchong.


Nama: Erna Nordiana Zamri
ID SHAKLEE: 908806
Email: hafizerna@gmail.com
Call / WhatsApp : 013-3357696
FB: Erna Nordiana Zamri

Jika anda nak beli produk SHAKLEE ataupun nak COD AREA PUCHONG dan kawasan sekitar, anda boleh hubungi erna untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. Erna akan pos ke alamat anda ke seluruh Malaysia =)

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

Share this:

, , , , , , ,

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment