7 Tanda Anda Perlukan Kalsium

OSTEMATRIX | SUPPLEMENT KALSIUM TERBAIK

Kalsium diperlukan untuk kesihatan tulang anda, termasuk gigi dan gusi. Ramai yang memandang enteng tentang pentingnya pengambilan kalsium harian yang mencukupi. Tahukah anda, jika badan memerlukan kalsium, kalsium akan diambil daripada tulang dan gigi kita. 

Kekurangan kalsium boleh menyebabkan tulang anda reput dan beberapa penyakit lain. Sekiranya anda ingin tahu, ada beberapa tanda bahawa anda kekurangan kalsium yang diperlukan seharian. Antara tanda-tandanya dan pengambilan Ostematrix (Kalsium Magnesium Shaklee) adalah untuk, 


OSTEMATRIX SHAKLEE SESUAI PADA

✔ Mereka yang selalu mengalami sakit2 kaki, sakit2 sendi, sakit di bahagian tulangbelakang, sejuk2 badan, rasa bisa di tapak kaki, kebas atau terasa seperti kaki dicucuk2 dengan jarum.

✔Sakit kepala yang teruk dan berhari2.

✔Mereka yang mempunyai masalah pecah2 di telapak kaki dan rekahan di tumit kaki.

✔ Mereka yang sedang menjalani fisioterapi.

✔ Mereka yang mempunyai masalah kekangan pengambilan bahan2 tenusu seperti susu. Mereka yang mudah keletihan dan tidur yang kurang membuatkan golongan ini mudah letih dan sukar untuk bangun tidur.

✔ Mereka yang mengalami PMS yang sangat teruk sehingga terpaksa mengambil pil penahan sakit setiap kali datang bulan.

✔ Mereka yang mempunyai masalah kesihatan yang berkaitan dengan darah.

Paling best tentang Ostematrix Shaklee sudah tentu TIADA SILIKA GEL !


Disin erna senaraikan beberapa testimoni Ostematrix Shaklee.










Jom dapatkan Ostematrix Shaklee daripada erna sekarang juga.

Hubungi erna untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee, proses pendaftaran sebagai ahli Shaklee anda dan juga harga istimewa untuk setiap produk Shaklee.


Nama: Erna Nordiana Zamri
ID SHAKLEE: 908806
Email: hafizerna@gmail.com
Call / WhatsApp : 013-3357696
FB: Erna Nordiana Zamri


"Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Saya bertanggungjawab untuk membimbing dan memberi servis kepada anda. Sekiranya anda berminat untuk mendaftar sebagai pengedar Shaklee (Ahli Shaklee), anda boleh menghubungi saya segera untuk saya bantu proseskan pendaftaran anda atau boleh juga daftar sendiri dengan walk in di branch shaklee, dengan mendaftar dibawah ID Shaklee saya 908806 dan anda akan mendapat bimbingan daripada saya.."


- TERIMA KASIH KERANA MEMILIH SHAKLEE -

Share this:

, ,

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment