INSENTIF SHAKLEE REALITIKAN IMPIAN HIDUP

Dalam seminggu ni ramai team Shaklee kami yang berkongsi kegembiraan dapat email dari syarikat untuk tawaran insentif percutian mewah. Percuma! Yes percuma je korang... Seronok sangat.
Itu yang erna nak kongsikan dalam entry erna kalini. Erna nak kongsikan kenapa lebih 10tahun dah erna bersama bisnes shaklee ni. Cinta mati orang kata. Insya-Allah sampai bila-bila. Sebab Shaklee menawarkan 3C insentif Shaklee yang bertepatan dengan keperluan erna. Dan erna yakin kepada kita semua. 

Pertamanya untuk dapatkan semua insentif Shaklee ni perlulah join erna mendaftar sebagai ahli Shaklee dahulu. Tidak semestinya kena berjualan. Mendaftar sebagai ahli pun layak untuk grab atleast 1 insentif yang disediakan oleh pihak syarikat. 

Jom jadi sebahagian dari ahli keluarga erna dalam perniagaan Shaklee. Kepada pelanggan erna yang berminat menjadi ahli, anda akan dapat menikmati harga ahli (less 15% - 20%). Tidak semestinya anda perlu berniaga seperti erna. Untuk kegunaan sendiri pun boleh juga.

Ok lah. Sebelum itu, kita lihat dulu apakah manfaat untuk anda yang mendaftar sebagai ahli sah Shaklee dan apakah insentif istimewa yang disediakan. 

Jika anda mendaftar sekadar untuk kegunaan sendiri; 
  • anda layak menikmati harga ahli (less 15% - 20%)
  • anda layak menikmati pulangan cash bonus daripada Shaklee sehingga 21%
Jika anda mendaftar dan berhasrat menjadi pengedar sah shaklee yang aktif;

Pengedar sah yang aktif sama seperti erna, lebih banyak manfaat yang anda bakal perolehi ini. Ini tertakluk kepada terma dan syarat ye.. (erna akan terangkan lebih lanjut jika anda benar-benar berminat dan serius ingin menjadi pengedar aktif) sekaligus layak untuk dapat semua Insentif Shaklee tawarkan. 




Program Ganjaran Tunai

Bonus Kumpulan Peribadi Sehingga (21%)

Bonus Peribadi Bersih merupakan pendapatan yang dibayar oleh Shaklee berdasarkan jumlah PV Kumpulan Bulanan anda. Peratusan Bonus Peribadi Kasar diambilkira melalui UV kumpulan anda. Peratusan ini akan meningkat seiring dengan kenaikan tanggungjawab kepimpinan anda bilamana anda menaja pengedar baru masuk ke dalam kumpulan anda. Untuk melayakkan diri menerima Bonus Peribadi, Pengedar mestilah mempunyai paling minimum 30 UV Peribadi dalam bulan pembayaran bonus.

Bonus Kempimpinan (sehingga 6 paras ke atas)

Anda layak menerima Bonus Kepimpinan apabila anda melahirkan Pemimpin Jualan yang baru di dalam organisasi anda (“break out”). Bonus Kepimpinan dibayar kepada semua Pemimpin Jualan yang layak dan menepati prestasi yang digariskan untuk bonus ini.

Bonus Kepimpinan dibayar berasaskan pada PV Kumpulan sehingga Pemimpin Jualan tahap ke-enam. Pembayaran bonus ini berasaskan jumlah sebenar Kiraan Mata pada Tahap Pertama (First Level Point Count) dalam kumpulan tersebut.

Insentif Coordinator (sehingga 1.5%)

Bonus Insentif Khas Shaklee (Insentif Coordinator) merupakan satu insentif dan ganjaran bagi prestasi perniagaan cemerlang yang ditawarkan kepada pangkat Coordinator dan ke atas, yang layak.

Program Kereta

Program Subsidi Kereta Shaklee ialah program insentif yang ditaja khas oleh Shaklee untuk semua para Pemimpin Jualan Shaklee yang menepati syarat-syarat yang ditentukan.

Pemimpin Jualan yang menepati syarat kelayakan akan mendapat kredit kereta iaitu menerima cash daripada syarikat yang dikenali sebagai Bonus Kereta setiap bulan dimana mereka perlu memenuhi syarat perlaksanaan Program Kereta ini secara minimum.


Program Konvensyen/ Insentif

Sebaik sahaja anda mencapai pangkat Supervisor, anda telah mula mendapat mata terkumpul untuk Program Konvensyen Shaklee. Destinasi dan kelayakan UV bagi setiap konvensyen berbeza pada setiap tahun. Sila rujuk Brosur Konvensyen/insentif untuk keterangan lanjut.

Banyak destinasi yang erna dah pergi secara percuma dengan Shaklee. Sponsor sepenuhnya daripada Shaklee. Satu sen duit pun erna tak keluarkan melainkan untuk duit shopping buah tangan kepada ahli keluarga dan kawan-kawan. Percutian pun bukan biasa-biasa ya. Percutian mewah. 😭 Tak sangka dengan modal rendah erna dapat semua ini. Alhamdulillah.. Anda juga boleh! 

Bagaimana nak mendaftar sebagai ahli @ pengedar Shaklee ?

Anda boleh mendaftar dengan membuat pembayaran untuk registration fee sebanyak RM35 ataupun membuat pembelian melebihi 100 points (dalam lingkungan RM350) untuk mendapat keahlian percuma. Anda cuma perlu menghubungi erna (saya akan uruskan urusan pendaftaran) hubungi erna 013-3357696 untuk keterangan lebih lanjut. ID erna 908806 sebagai sponsor/upline.

Yuran keahlian Shaklee

Pendaftaran ialah RM35 (sekiranya anda pergi sendiri ke branch) atau boleh juga mendaftar melalui erna. 

Tak Perlu Maintain point dalam Shaklee.

Sekiranya cuma nak makan sendiri, tak perlu maintain points, melainkan anda mahu memulakan perniagaan dengan Shaklee, anda perlu dapatkan points tertentu dan maintain points tertentu. Tapi kalau cuma makan sendiri, share dengan saudara-mara, tak perlu risau nak maintain atau minimum purchase. 

Tak Wajib membuat pembelian setiap bulan untuk maintain keahlian?

Benar, tak perlu maintain point atau tidak wajib membuat pembelian untuk kekalkan keahlian. Tetap layak grab insentif.

Banyak dah rasanya erna kongsikan dalam entry kalini. Jom lah grab insentif shaklee yang shaklee tawarkan kepada kita. Tiada kelayakan akedemik untuk anda dapatkan semua 3c Insentif Shaklee ini. Surirumah, pekerja swasta, pekerja kerajaan, pelajar semua layak grab. 

Dengan bisnes Shaklee dan tawaran Insentif Shaklee ini juga, satu impian besar dalam hidup erna dapat termakbul. Dengan izin Allah jua. 

Jom hubungi erna untuk dapatkan supplement kesihatan, kecantikan korang. Nak join erna bisnes online dari rumah juga? Jom lah. Erna alu alu kan... 

Boleh hubungi erna disini ðŸ˜˜ðŸ’•

#NextLevelBlogging
#shakleethrive2023 #shakleetriumph2023 #blogmegashaklee 
#shakleepuchong
#insentifshaklee
#codpuchong
#espshaklee
#vitamincshaklee 
#vivixshaklee 

Share this:

, , , , , ,

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment