Cuti dah tamat!

Assalammualaikum dan Salam sejahtera...


Dengan rasa dukacita..erna nak bagi tau semua yang cuti erna dah tamat. Sedihnya dah abis cuti..Mulalah erna dengan student life dan terpaksa tinggalkan wife life sepanjang cuti baru-baru ni. Erna sedih sangat sebab nak tinggalkan suami sorang kat umah JB. Nampaknya,baju incik suami kembali bertandang ke kedai dobi..makan pun kembali ke kedai makan kegemaran incik suami semula.


Erna dah selamat ada kat Unimap sekarang ni. Tapi, sepanjang 4hari dah pulang ke perlis ni,erna tak tido umah erna lagi. erna tido umah iman..alhamdulillah..erna rasa umah ni sangat sesuai dan selesa untuk erna berpantang nanti..selesa untuk baby iman..dan selesa untuk ahli keluarga yang datang nak melawat erna nanti..kebajikan yang unimap beri pada erna sebagai student unimap yang nak bersalin..sangat erna hargai.Alhamdulillah...


Apa yang merungsingkan erna sekarang ni,erna punya final project. Macam xde apa-apa perkembangan. Tak tahu nak mula dari mana. Risau sangat..baby iman makin membesar. Baby iman dah menjangkau 8bulan. Tak lama lagi..dah boleh nak lahirkan baby iman..tapi tugasan erna masih tak sattle lagi. Risau nyer....


Erna masih belum berkesempatan nak update pasal kelas penyusuan yang erna pegi dengan incik suami. InsayAllah ada kelapangan nanti,erna update ye..banyak ilmu yang erna dapat dari kelas penyusuan tu. Paling best,nampak effort incik suami dengan penyusuan ibu. Lagi-lagi best..bila berulang kali incik suami ada cakap.."bagus susu ibu. suke susu ibu. Nanti..ummi susukan iman sungguh-sungguh tau. Babah nak yang terbaik untuk anak kita.." Suke sangat bila suami oarang yang paling erna harapkan support untuk semangat penyusuan erna,memberi galakan positif. Alhamdulillah..salah satu objektif erna bawa suami ke kelas penyusuan tercapai. yeay! :)


" Babah..ummi mintak maaf terpaksa tinggalkan babah lagi. Terpaksa babah basuh baju sendiri..makan sendiri..kemas umah sendiri..semua terpaksa buat sendiri. Doakan ummi dapat abiskan study sem ni juga. InsyaAllah..kita akan tinggal sama-sama dengan baby iman kita nanti. Dengan izin Allah,ingin mencintai kamu hingga hujung nyawa..AMIN "

Share this:

,

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment