Minggu Huru Hara T___T

Assalammualaikum dan Salam sejahtera...


Baru baca tajuk..dah terasa stress. Mengenangkan minggu lepas yang berlalu dengan ngeri untuk erna dan kawan-kawan erna yang nak habiskan study sem ni. Yela..mana tak stress,minggu lepas..kami semua bz menyiapkan report dan slide show untuk 1st presentation. Kira presentation tu, untuk progress final year projek kami sepanjang sem lalu..


Setiap malam,erna akan ngadap laptop..siapkan slide! Rasa sedih ada..tertekan ada..penat ada..gembira pun ada. Aik,dalam stress pun ada gembira? Yela..gembira sebab Allah makbulkan hajat erna nak buat final projek dengan baby dalam kandungan. Alhamdulillah..erna buat dengan baby iman. Kalau erna penat,akan stop..macam biasa la..blogwalking,fb,tengok itu ini..hurm.iman pulak,akan gerak2..kadang tu,buat erna terkejut. hehehe..


Ada jugak satu malam tu,erna terpaksa ke lab..Malam-malam pun pegi lab.Alhamdulillah..supervisor projek erna ni sangat best! baik. understanding. seronok sangat. dengan kawan-kawan yang satu group sama supervisor,supportive. Mai,Ili,Kepa,Ana. semua best! seronok sangat..banyak tolong ummi dan iman :)


Akhirnya..hari jumaat minggu lepas,ummi selamat present depan 5orang panel. Ada jugak lecturer yang lain. Memang berdebar. Tapi nak tak nak,kena jugak tempuhi. Sebelum pergi present..pagi tu,iman gerak aktif sangat. Dalam kereta,ummi pesan kat iman..suruh dia diam-diam. Baik-baik je dalam perut ummi dan doakan ummi dapat present dengan baik. Alhamdulillah...selesai semuanya..
Mujur kelas pun tak bz sangat dalam minggu tu...


p/s: thanks pada munir yang teman erna pergi present pagi tu. munir selalu tolong erna pikul beg laptop yang berat..dan rasanya ada buat munir kecil hati masa dalam lab tu. harap munir maafkan dan tak salah faham..takde niat tak baik pun. kadang tersalah cakap..iloveu T___T 


 Iman 34w ++ inside ummi tummy

TQ Munir!

Ili dan erna..candid by mai

 suke pic ni.TQ mai ^__^

-Kepa, Ana, Ili, Erna- Mai tiada dalam gambar..TQ mai tolong capture pic ni. eheheh

Share this:

,

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment