SET KECANTIKAN (SET D)

Assalammualaikum & Salam Sejahtera

Semua wanita atau perempuan di dunia ni nak kulit yang cantik, putih, licin, gebu. Seingat erna, erna mula pakai pencuci muka seawal tingkatan satu lagi. Tapi masa tu tak berapa konsisten. Kadang pakai, kadang tak pakai. Culas culas juga erna mencuci muka. Tapi, sejak masuk tingkatan dua..erna memang pakai pencuci muka dan pelembap muka. Yela..dah mula tahu nak jaga kecantikan. Lagi risau bila tengok ada kawan sekelas yang muka berjerawat. Memang nak cantik je la kan..siapa yang tak nak cantik. Hinggalah erna ke Universiti..masih ada kawan erna yang tak pernah pun ada sabun pencuci muka. Tapi, bila muka dia semakin teruk..mulalah dia kelam kabut fikir cara nak mengatasi masalah kulit yang mula timbul. Kulit berminyak, berjerawat, liang roma terbuka dan lain-lain masalah kulit.

Masa hamilkan iman, kulit muka erna di bahagian pipi dan dibahagian bawah mata ada tompok hitam. Memang tak begitu ketara. Tapi, bila erna belek muka betul-betul di cermin akan nampak tompok hitam seakan jeragat terutama di kawasan pipi yang berhampiran bawah mata. Pada awalnya erna makan Set B SHAKLEE dan minum ESP untuk penyusuan iman, tapi nampak kesan baik pada wajah bila tompok hitam mula pudar. Hinggalah erna makan Vitamin E yang sememangnya buat jeragat kecil semakin berkurangan dan semakin pudar. Alhamdulillah..harini masalah tompok hitam dan jeragat tak ada dah pada kulit wajah erna. Terasa wajah segar bila bangun tidur. Walaupun dah dapat kesan baik, tapi erna nak kekalkan kulit wajah yang tiada masalah. Erna terus makan Vitamin E dan GLA.

Apa yang ada dalam Set Kecantikan ( SET D )

1- Vitamin B (B-Complex)

Ini adalah vitamin larut air, membantu menukarkan gula kepada tenaga. Vitamin ini mampu membantu kita mengawal tekanan dan memberikan emosi yang lebih stabil. Membantu melembapkan kulit dan memberi perlindungan kepada kulit wajah. Vitamin ini juga membantu mengurangkan kegatalan dan merah-merah akibat kulit kering.

2- Vitamin C (Vita-C)

Anti-oksida yang melawan radikal yang menyebabkan kedutan, kulit mengelembir dan tanda-tanda penuaan yang lain. Merangsang pembentukan dan peningkatan produksi kolagen kulit, menjaga kekenyalan kulit wajah, serta kehalusan kulit. (anti aging & anti wrinkle)

3- Vitamin E (Vita E-Complex)

Vitamin larut lemak yang berfungsi sebagai anti-oksida. Agen anti penuan yang membantu mengurangkan garis-garis halus. Vitamin ini juga berfungsi merangsang kelembapan kulit semulajadi dan membantu mencegah kanser kulit.

TESTIMONI PENGGUNA SET D (SET KECANTIKAN)




Jika anda ingin menikmati harga penjimatan potongan harga (diskaun) sehingga 20%, anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee. Keahlian RM65 sahaja seumur hidup dan anda berpeluang menikmati lebih banyak keistimewaan lain selepas mendaftar sebagai ahli nanti. 

REBUT PELUANG UNTUK DAPATKAN KUALITI KESIHATAN YANG LEBIH BAIK DENGAN SHAKLEE! SEBARANG PERTANYAAN, BOLEH HUBUNGI ERNA;
Jika anda nak beli produk SHAKLEE ataupun nak COD area PUCHONG, SERI KEMBANGAN, SHAH ALAM, SUBANG JAYA, PUTRAJAYA, PETALING JAYA boleh hubungi erna untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. Erna akan pos ke alamat anda ke seluruh Malaysia =)
Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu.

Share this:

, , , ,

CONVERSATION

1 comments:

  1. Anonymous08 May, 2013

    WANT TO HAVE A FAIR SKIN?
    INGINKAN KULIT CERAH?
    CALL / SMS 016 271 5447

    - Can be applied all over the body - face, hand, leg etc.
    - No exfoliation
    - Organic & Halal
    - Special Promotions offered

    ReplyDelete