BONUS SHAKLEE - ALHAMDULILLAH..

Assalammualaikum & Salam Sejahtera

Alhamdulillah..rezeki pagi jumaat. Shaklee buat kejutan pada kami semua pengedar Shaklee..pagi-pagi lagi check akaun bank, bonus dah masuk. Rasa berbaloi dan terbayar penat lelah bulan lalu bila tengok jumlah bonus yang masuk ke dalam akaun. Syukur dan seronok berganda-ganda bila tengok 4 angka yang di salurkan ke akaun erna bulan ini melebihi bulan sebelumnya dan syukur pada Allah bonus bekerja dari rumah erna ni lebih besar dari gaji masa bekerja sebagai IT Executive selepas grad dulu. Semuanya rezeki dari Allah..Allah izinkan..

Sejak serius berniaga..setiap bulan rasa bertanggungjawab nak zakatkan pendapatan. Kemudian, bila kita ada income yang besar..kita lebih lapang dada untuk bersedekah. Jika kita ada duit cukup-cukup je..mesti berkira-kira nak bersedekah. Kan? Apalagi nak berzakat. Semoga niat kita sentiasa di betulkan..kenapa kita nak income besar. Bila income besar,boleh bersedekah lebih banyak..Seronoknya..Dalam tak sedar, semakin banyak kita berkongsi, semakin melimpah ruah rezeki kita nanti..


Tanyalah pada sesiapa pun..mesti nak ada income yang besar setiap bulan. Bila ditanya pada semua orang kenapa nak income besar? Rata-rata bagi jawapan nak bebas kewangan. Itu juga salah satu  sebab kenapa erna buat bisnes Shaklee dan kenapa erna nak income besar. Selain itu, erna tak nak jadi pengganggur tegar lepas grad yang sibuk diperkatakan susah mencari pekerjaan. Sedangkan terlalu banyak peluang untuk mencari pekerjaan atau menjana pendapatan.

Erna juga tak nak pegang title suri rumah semata-mata tanpa menyumbang apa-apa pada suami. Syukur..bila duduk rumah macam sekarang ni, boleh jaga iman dan tengok anak membesar depan mata. Dalam masa yang sama..erna dapat juga jana pendapatan dari rumah. Boleh berkongsi rezeki dengan suami, anak dan juga ibuayah. 

# Bonus bulan ni boleh tolong suami bayar roadtax kereta. Boleh belikan ibu dan mama VIVIX Shaklee. Syukur Ya Allah..




JIKA BERMINAT UNTUK DAPATKAN PRODUK SHAKLEE, BOLEH PM ERNA SEPERTI DETAIL DIBAWAH INI,


Share this:

, , , , ,

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment