WAJAH BERJERAWAT BERUBAH CANTIK DENGAN SET D DAN ESP SHAKLEE

Assalammualaikum & Salam Sejahtera

Sebut sahaja jerawat, semua wanita takut dan ngeri. Apalagi jika jerawat yang menyinggah di muka, meninggalkan kesan yang sememangnya akan mencacatkan penampilan kita. Nak berhadapan dengan orang pun rasa rendah diri. Paling menyedihkan, jika masalah jerawat pada kulit muka terlalu kronik, ia bukan sahaja mencacatkan penampilan. Malah kita juga akan rasa sakit-sakit pada bahagian muka dan dimana sahaja bahagian tubuh yang ditumbuhi jerawat. Di mana jerawat yang masak ranum membuatkan kita rasa tidak selesa.

Jom kita lihat testimoni Puan Masnah Jali yang kulitnya betul-betul berubah selepas pengambilan SET D, ESP dan GLA secara konsisten.


Jika anda ada masalah yang sama seperti pengguna ini, jangan tungu-tunggu lagi. Set D mengandungi, Vitamin B-Complex, Vitamin C dan juga Vitamin E. Setiap vitamin mempunyai peranan serta khasiat tersendiri. Pengambilan SET D bersama ESP juga sangat membantu kulit anda menjadi sihat dan lebih muda. 

1- Vitamin B (B-Complex)

Ini adalah vitamin larut air, membantu menukarkan gula kepada tenaga. Vitamin ini mampu membantu kita mengawal tekanan dan memberikan emosi yang lebih stabil. Membantu melembapkan kulit dan memberi perlindungan kepada kulit wajah. Vitamin ini juga membantu mengurangkan kegatalan dan merah-merah akibat kulit kering.

2- Vitamin C (Vita-C)

Anti-oksida yang melawan radikal yang menyebabkan kedutan, kulit mengelembir dan tanda-tanda penuaan yang lain. Merangsang pembentukan dan peningkatan produksi kolagen kulit, menjaga kekenyalan kulit wajah, serta kehalusan kulit. (anti aging & anti wrinkle)

3- Vitamin E (Vita E-Complex)

Vitamin larut lemak yang berfungsi sebagai anti-oksida. Agen anti penuan yang membantu mengurangkan garis-garis halus. Vitamin ini juga berfungsi merangsang kelembapan kulit semulajadi dan membantu mencegah kanser kulit.


Jika anda ingin menikmati harga penjimatan potongan harga (diskaun) sehingga 20%, anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee. Keahlian RM65 sahaja seumur hidup dan anda berpeluang menikmati lebih banyak keistimewaan lain selepas mendaftar sebagai ahli nanti. 

REBUT PELUANG UNTUK DAPATKAN KUALITI KESIHATAN YANG LEBIH BAIK DENGAN SHAKLEE! SEBARANG PERTANYAAN, BOLEH HUBUNGI ERNA;
Jika anda nak beli produk SHAKLEE ataupun nak COD area PUCHONG, SERI KEMBANGAN, SHAH ALAM, SUBANG JAYA, PUTRAJAYA, PETALING JAYA boleh hubungi erna untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. Erna akan pos ke alamat anda ke seluruh Malaysia =)
Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu.

Share this:

, , , , ,

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment