Soal Hati

Assalammualaikum & Salam Sejahtera

Alhamdulillah, kalau tengok pada Lilypie Tickle, usia iman harini genap 1tahun 7bulan 2minggu 1hari. Ya Allah...pantas betul masa berlalu. Semua kenangan mengandungkan iman kekal segar dalam kepala erna ni. Kenangan mula-mula disahkan hamil. Kenangan mengandungkan iman sepanjang di UniMAP. Kenangan lahirkan iman dan berpantang di UniMAP. Semua rasanya macam baru sangat erna lalui tapi, hakikatnya tidak..usia iman pun terus meningkat. Ummi? Yelah..ummi pun semakin matang. (taknak cakap tua sebab belum tua. hihihi)

Banyak betul perkara berlaku dalam hidup ni, tidak seperti yang di rancang. Kita kan hanya merancang. Allah yang Esa jua Maha Mengetahui segala sesuatu yang terbaik untuk kita dan Allah jua sebaik-baik perancang dan pelaksana. Apapun, syukur alhamdulillah..segalanya yang di lalui dalam tempoh terciptanya iman sejak dalam rahim ummi hingga ke saat ini adalah saat yang indah dan anugerah dari Allah.

Kisah silam semuanya dalam lipatan sejarah. Mana mungkin boleh buang kan? Dah ada dalam sejarah..mana boleh nak padam. Cuma kisah itu terus berlalu di telan masa. Boleh lupa..tetapi, jika tiba-tiba di serang Penyakit Alzheimer. Itu lain la kan? Jangan nak tipu la kalau kata lupa..nak bersumpah tak ingat langsung..hahaha tipu la tu kan?? kan? hahaha.. Apa yang berlaku semasa usia erna 14tahun, usia 11tahun zaman sekolah dulu pun erna masih ingat. Cuma jadi ingat-ingat lupa la. Harapnya apa yang pernah berlaku dalam 2-3tahun ni juga laju-laju berlalu. Lama-lama ia pun jadi ingat-ingat lupa.

Jangan simpan seseorang di dalam hati.
Hati itu berbolak balik sifatnya.
Simpanlah seseorang di dalam doa.
Kerana doa tercatit di langit selamanya.

-Ustaz Haron Din

Bayi susu ummi kini berusia 1tahun 7bulan 2minggu 1hari.
Alhamdulillah...terima kasih rezeki air susu ini Ya Allah

Owh ye, sehingga ke hari ini erna masih mengamalkan pengambilan SET PENYUSUAN 3M. Mengandungi ESP, Vitalea, B Complex, Ostematrix dan Alfalfa. Ini set paling lengkap untuk ibu menyusu. Merangkumi semua zat serta keperluan tubuh ibu dan bayi. Jika anda ada masalah kekurangan susu dan badan mudah rasa letih, cepat marah-marah, cepat rasa lapar, tidak salah jika anda mencuba set penyusuan 3M ini. InsyaAllah pelaburan anda tidak sia-sia asalkan anda memenuhi syarat asas penyusuan susu ibu. Untuk tips lebih lanjut, pm erna ok!

ANDA NAK BELI PRODUK SHAKLEE DENGAN HARGA AHLI? HARGA SANGAT ISTIMEWA UNTUK ANDA! HUBUNGI SAYA;


Jika anda nak beli produk SHAKLEE dengan harga ahli ataupun nak COD area PUCHONG, SERI KEMBANGAN, SHAH ALAM, SUBANG JAYA, PUTRAJAYA, PETALING JAYA boleh hubungi erna untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. Erna akan pos ke alamat anda ke seluruh Malaysia =)

Jika anda berdekatan dengan Shaklee HQ di Empire Tower atau lain-lain branch, boleh gunakan ID erna 908806 untuk membeli vitamin-vitamin Shaklee dengan harga ahli. Jimat sangat!

Share this:

, , ,

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment