SET KESUBURAN SHAKLEE, SET KEHAMILAN SHAKLEE DAN KINI SET BERPANTANG SHAKLEE

Assalammualaikum & Salam Kasih Sayang,

Setiap perkahwinan pasti mengimpikan cahaya mata sebagai penyeri kepada rumahtangga yang dibina. Sebab itu, ada yang sanggup berhabis duit mendapatkan rawatan agar impian serta hajat mereka suami isteri untuk menimang cahaya mata sendiri tercapai.

Maha Suci Allah.. DIA lah yg menciptakan sesuatu jika dikehendaki-Nya. Manusia hanya berusaha, DIA yg Maha Menentukan...

Entry kalini erna ingin berkongsi dengan semua pembaca blog erna, perkongsian daripada seorang pengguna Shaklee yang mengamalkan set-set terbaik Shaklee dalam usaha mendapatkan zuriat. Malah, selepas berpuas hati dengan hasil yang diperolehi, Farah buat keputusan untuk berkongsi kebaikan produk Shaklee dengan orang lain dan mendaftar sebagai ahli Shaklee. Sambil menggunakan produk Shaklee serta dapat manfaat daripada khasiat setiap vitamin, kini farah juga pengedar sah shaklee di kawasan Bukit Jalil, Sri Petaling dan KLCC.


Farah Nur Zahirah

Salam Syawal warga GBS. Nak Share sikit dengan semua.Alhamdullilah syukur pada Allah. 8/8/13 genap usia kandungan sy 5 bulan. Masih berbaki 4 bulan sebelum si precious ni kuar. Terima kasih Allah sebab ditemukan dengan Shaklee dan diberi rezeki setelah 2 tahun tunggu. 

Awal bulan 2 2013 sy dan suami start makan SET KESUBURAN + ESP , lepas disahkan hamil bulan 3 2013, sy sambung dengan pengambilan SET HAMIL TRIMESTER 1 (VITALEA,BCOMPLEX,VITA C,OSTEMATRIX + ESP) dan sy sambung dengan SET HAMIL TRIMESTER 2/3 dengan hanya tambah OMEGA GUARD. sy langsung tak ambil ubat dari doctor. 100% SHAKLEE. 

Bulan 12 ni Inshaallah sy bersalin. boleh la ambil Set Pantang Shaklee pulak. Shaklee mmg terbaik! 

Sharing is Caring Http://finurzcreations.blogspot.com

Alhamdulillah..13 December 2013 lalu, Farah dah selamat lahirkan baby Shaklee yang sangat comel. AIRIS NUR ZULAIKHA BT NOOR GHADAFFI anak mamy dan babah, semoga jadi anak yang solehah ye. Comel sangat Airis Baby Shaklee ni ^___^

Jika anda antara pasangan yang masih mencari-cari jalan untuk dapatkan zuriat, anda boleh hubungi erna. Tidak salah mencuba kerana SET KESUBURAN SHAKLEE adalah mampu milik dan berbaloi dengan nilai serta kualiti. Ingin tahu lebih lanjut boleh hubungi erna ye.

ANDA NAK BELI PRODUK SHAKLEE DENGAN HARGA AHLI? HARGA SANGAT ISTIMEWA UNTUK ANDA! HUBUNGI SAYA;


Jika anda nak beli produk SHAKLEE dengan harga ahli ataupun nak COD area PUCHONG, SERI KEMBANGAN, SHAH ALAM, SUBANG JAYA, PUTRAJAYA, PETALING JAYA boleh hubungi erna untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. Erna akan pos ke alamat anda ke seluruh Malaysia =)

Jika anda berdekatan dengan Shaklee HQ di Empire Tower atau lain-lain branch, boleh gunakan ID erna 908806 untuk membeli vitamin-vitamin Shaklee dengan harga ahli. Jimat sangat!

Share this:

, , , , , ,

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment