TAKUT BERAT BADAN NAIK MENDADAK MASA MENGANDUNG

TAKUT BERAT BADAN NAIK MENDADAK MASA MENGANDUNG - Omegaguard Shaklee bukan sahaja mampu kawal berat badan ibu hamil malah kawal selera makan juga.


Wanita hamil tak boleh berdiet ketika mengandung, mana boleh ibu hamil turunkan berat badan ketika hamil. tetapi sebagai wanita yang hamil, kita boleh kawal kenaikan berat badan tersebut. Pengalaman erna sendiri ketika hamilkan Taqwa, erna bukan diet. Tapi, apa yang erna dapat rasakan adalah..bila erna makan Omega Guard Shaklee ni, erna akan rasa mudah haus dan rasa nak minum...je. Kemudian selalu rasa nak makan buah jambu batu.Memang buah kegemaran erna masa mengandungkan taqwa dulu.
Menurut kata doktor sakit puan, baby akan sentiasa dapatkan nutrien dan lemak dari ibu untuk keperluan dirinya, samaada si ibu makan ataupun tidak. Jadi, jika si ibu makan Omega Guard Shaklee ni, baby yang akan tolong bakar lemak si ibu untuk keperluan dirinya sendiri. Dengan kata lain, walaupun berat badan baby dalam kandungan bertambah, ia tidak beri kesan pertambahan berat badan kepada si ibu kerana adanya pembakaran lemak tadi.

INFO MENGENAI OMEGA GUARD YANG PERLU ANDA KETAHUI

Omega Guard Shaklee bukan sahaja mampu kawal berat badan ibu hamil malah kawal selera makan juga, bila selera makan terkawal, pengambilan makanan yang tak sepatutnya pun secara tidak langsung akan berkurangan.

Omegaguard mengandungi asid lemak yang penting yang tak dapat dihasilkan oleh badan kita yang mana ia perlu diambil dari makanan. 

Ia merupakan bahagian yang perlu di dalam diet yang sihatdan terbahagi kepada 2 keluarga: asid lemak omega 6 dan asid lemak omega 3, yang mana asid linoleik (LA) dan asid alfa-linoleik (ALA) merupakan hasil akhir masing-masing. 

Mari kita lihat kebaikan lain yang ibu hamil dapat dari Omega Guard Shaklee:
  • Penting bagi perkembangan dan fungsi otak & keupayaan retina bayi (mengoptimakan pengelihatan untuk proses berfikir & melihat). 
  • Menapis segala virus dan bacteria daripada badan ibu dan bayi.
  • Untuk sistem imun badan, membaik pulih sel, sistem pencernaan,mengawal suhu badan ibu dan bayi.
  • Mengurangkan risiko alahan pada bayi (SGT PENTING UTK IBU2 YG ADA KETURUNAN ALAHAN, ASTHMA, ECZEMA, RESDUNG, SINUS)
  • Mengurangkan risiko ibu obess dan mengawal paras gula dalam darah.
  • Perkembangan otak bayi adalah antara yang paling awal terbentuk ketika dalam kandungan. ibu perlu bersedia memberikan yang terbaik sejak bayi dalam kandungan lagi. Bayi yang menerima minyak ikan akan dirangsang perkembangan otaknya dengan lebih awal
  • Memang ada kajian dijalankan ke atas ibu- ibu hamil yang mengambil jumlah minyak ikan yang berbeza, dan mendapati IQ anak- anak yang dilahirkan juga berbeza apabila mereka berusia 4 tahun. ibu yang ambil lebih banyak minyak ikan, melahirkan anak- anak yang lebih cerdas dan pintar. 
Tiada yang lebih baik dengan memberikan keutamaan bagi anak yang bakal dilahirkan untuk perkembangan & pertumbuhan yang sihat sejak dari dalam kandungan lagi.

ANDA HAMIL?
ADA MASALAH BERAT BADAN NAIK MENDADAK?

Jika anda sedang mengalami masalah berat badan, jangan tunggu lagi untuk mendapatkan kebaikan yang istimewa dari OMEGA GUARD SHAKLEE ini.

Alhamdulillah..erna sangat berpuas hati dengan vitamin yang di pilih sepanjang kehamilan kali kedua. Erna mengamalkan sepenuhnya SET KEHAMILAN SHAKLEE;


Erna ambil suplemen kerana erna akui tidak mampu untuk dapatkan segala zat secara semulajadi melalui makanan harian. Belum tentu semua makanan yang erna ambil cukup kandungan zat serta khasiat. Lagipun, suplemen akan menyerap dengan baik bersama-sama makanan. Jangan ingat bila dah ambil suplemen, kita tak perlu makan nasi langsung. Silap tu. Namanya pun suplemen = pemakanan TAMBAHAN. Jadi, menjaga pemakanan seharian yang lain juga adalah sangat penting. 

Jom, dapatkan SET KEHAMILAN sekarang juga. Anda yang hamil tu, jika ini adalah kandungan pertama anda, anda pasti lalui pengalaman hamil yang indah dan buat anda yang sama macam erna, jom kita rasai kelainan mengandung dengan set kehamilan shaklee.
berat badan naik mendadak ketika hamil
PROMOSI BULAN INI. JOM DAPATKAN SEKARANG!!!!!!!!!!!!

*Tips:
Ibu mengandung hanya perlu ambil sebiji Omega Guard, sehari sekali sahaja. Pengambilan suplemen minyak ikan akan membuatkan kita berasa sangat haus, dan bibir mungkin menjadi kering jika kurang pengambilan air.
Adalah digalakkan agar ibu-ibu pastikan pengambilan air kosong anda mencukupi, dan banyakkan makan buah-buahan berserat tinggi seperti betik, jambu batu, dan apa jua buah-buahan kegemaran anda. Selain itu, buah-buahan ini lebih berkhasiat berbanding makanan ringan, sumber serat ini akan bantu menyerap lemak & kolesterol yang dipecahkan oleh Omega tadi, seterusnya air akan bantu angkut "bahan buangan" ini keluar dari badan!

Jika anda ingin menikmati harga penjimatan potongan harga (diskaun) sehingga 20%, anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee. Keahlian RM65 sahaja seumur hidup dan anda berpeluang menikmati lebih banyak keistimewaan lain selepas mendaftar sebagai ahli nanti. 

KEISTIMEWAAN MENDAFTAR SEBAGAI AHLI

REBUT PELUANG UNTUK DAPATKAN KUALITI KESIHATAN YANG LEBIH BAIK DENGAN SHAKLEE! SEBARANG PERTANYAAN, BOLEH HUBUNGI ERNA;


Jika anda nak beli produk SHAKLEE ataupun nak COD area PUCHONG, SERI KEMBANGAN, SHAH ALAM, SUBANG JAYA, PUTRAJAYA, PETALING JAYA boleh hubungi erna untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. Erna akan pos ke alamat anda ke seluruh Malaysia =)

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu.

Share this:

, , ,

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment