Ruam Gatal Semua Hilang | Herbal Blend Shaklee


"Harini dah tak merah gatal dah muka dia.."


"Senang hati saya..kalau tak risau je dia tidur tangan 

sapu-sapu muka.."






Haaaaa inilah KRIM BERHANTU! Kenapa erna cakap berhantu? Ramai mak mak pak pak yang seronokkk dan share tetimoni positif selepas pakai krim ini. Setiap kali re-stock WAJIB habis diborong. Ada yang beli 2 tube. 3 tube. 5 tube. 

Nak tahu apa yang menarik sangat Krim Herbal Blend Shaklee???

💝 Keistimewaan Herbal Blend

Terasa dingin pada kulit
Diekstrak dari herba semulajadi 
Tidak berminyak 
Mudah diserap 
Aroma yang amat menenangkan 
Mudah digunakan dan mudah di bawa 
Sesuai untuk semua golongan 
Dijamin berkesan 
Halal 
Tanpa Steroid 

Jadi dah tahukan kenapa krim ini SANGAT LARIS!



HARGA? RM27.50 SAHAJA! 😱😱😱
.
Murahkan? Mampu milik..dalam tube 4oz. 
Berbaloi kalau beli sebab seisi rumah boleh pakai krim ini.




Hubungi erna untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee, proses pendaftaran sebagai ahli Shaklee anda dan juga harga istimewa untuk setiap produk Shaklee.


Nama: Erna Nordiana Zamri
ID SHAKLEE: 908806
Email: hafizerna@gmail.com
Call / WhatsApp : 013-3357696
FB: Erna Nordiana Zamri


"Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Saya bertanggungjawab untuk membimbing dan memberi servis kepada anda. Sekiranya anda berminat untuk mendaftar sebagai pengedar Shaklee (Ahli Shaklee), anda boleh menghubungi saya segera untuk saya bantu proseskan pendaftaran anda atau boleh juga daftar sendiri dengan walk in di branch shaklee, dengan mendaftar dibawah ID Shaklee saya 908806 dan anda akan mendapat bimbingan daripada saya.."

- TERIMA KASIH KERANA MEMILIH SHAKLEE -

Share this:

, ,

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment