Set Kurus Shaklee Hello New You

Bila orang tanya, makan set kurus Shaklee, memang tak perlu diet atau jaga pemakanan dah ke? Tak perlu bersenam?

Confirm ke akan kurus bila makan set kurus Shaklee? gerenti turun berat badan? gerenti ada inchloss?

Awak perlu faham...berpuluh tahun awak hidup dengan gaya hidup dan corak pemakanan seperti sekarang ini..dengan harapan, bila makan set kurus Shaklee, awak akan dapat bentuk badan dan berat badan idaman? 

Set Kurus Shaklee bukanlah satu magik. Bukan juga ubat kurus. Kita perlu realistik. Mustahil awak dapat menurunkan berat badan dan memiliki bentuk badan Idaman dengan hanya makan Set Kurus Shaklee tanpa menambah baik gaya hidup dan corak pemakanan awak. 

Tapi awak jangan risau, dengan Set Kurus Shaklee Hello New You, awak akan rasa enjoy dan tidak terbeban langsung sepanjang proses diet. 

Kenapa Set Kurus Shaklee Hello New You? 

Kerana Set Kurus Shaklee Hello New You ini menekankan kepadatan dan keperluan nutrisi badan yang seimbang secara berterusan sepanjang diet. 

    ●Tiada pemanis tiruan
    ●Tiada pewarna tiruan
    ●Tiada pengawetan tiruan
    ●Rendah Glisemik
    ●Tanpa gluten
    ●Non GMO 

Jadi jangan ragu-ragu lagi. Awak perlu pilih Set Kurus Shaklee Hello New You sebab ia dibangunkan dan disokong oleh para saintis. Program ini diformulasikan khas untuk awak yang nak kuruskan badan dan dapat berat idaman. Apa yang lebih penting ialah ia menekankan keperluan nutrisi. 

Nak kesan lebih cepat bila makan Set Kurus Shaklee Hello New You? 

Kalau nak kesan lebih Power, erna sarankan awak buat diet Intermittent Fasting IF (awak boleh rujuk disini) + konsisten makan Set Kurus Shaklee Hello New You. 

Diet yang tidak cukup nutrisi akan menyebabkan awak lebih mudah rasa letih dan lemah sepanjang hari. Selain itu muka akan kelihatan kusam. Kuku mudah patah dan rambut kering bercabang. 

Selain daripada itu, pengambilan Set Kurus Shaklee Hello New You diformulasi khas untuk mengelakan daripada berlakunya diet yo-yo. Ia berkait rapat dengan cycle lengkap penurunan berat. Kitaran tersebut adalah pembakaran (Vivix, Omega, Lecithin), detoks atau nyah toksin dan kotoran yang memudaratkan fungsi badan (Herb-Lax, Vivix) serta pembentukan semula otot sihat (Cinch Shake).

KONSEP 3B Dalam Set Kurus Shaklee Hello New You 

✔️ Bakar 👉🏻 Proses pecahkan lemak 
✔️ Buang 👉🏻Proses detox / Nyahtoksin
✔️ Bina 👉🏻 Proses membina kembali oto sihat


ITEM DALAM HELLO NEW YOU SET 

✔️ Lecithin 
👉🏻 pecah lemak degil dibawah kulit
👉🏻 baik untuk kuatkan daya ingatan
👉🏻 baik untuk hati

✔️ Omega
👉🏻 bakar lemak dalam organ
👉🏻 bantu stabilkan kolestral
👉🏻 baik untuk jantung, darah tinggi

✔️ Herblax
👉🏻 buang toksin dalam badan
👉🏻 mencuci usus secara semulajadi
👉🏻 melawaskan dan bantu masalah sembelit

✔️ Cinch
👉🏻 Meal replacement 180kcal untuk setiap hidangan. 
👉🏻 Indeks glisemik 22 sahaja 
👉🏻 leucine bantu bina otot
👉🏻 protein yang mengenyangkan
👉🏻 multivitamin untuk badan

Booster Set Kurus Shaklee Hello New You

VIVIX - Vivix Shaklee ini bersifat anti radang, anti diabetic, antioksidan dan anti angiogennesis kerana kandungan Polifenol dan Resveratrol di dalam Vivix. Bagusnya pengambilan satu sudu teh sehari Vivix dapat mengurangkan rasa craving pada makanan manis. Selain ia juga membantu mengelakkan protien AGE terbentuk.

Erna kongsikan testimoni mereka yang berjaya turunkan berat badan dan berjaya mendapat bentuk badan idaman. 

Proses menurunkan berat badan dan mendapatkan inci badan yang diidamkan selama ini bukanlah suatu perkara yang m] ustahil. Beri peluang kepada diri anda untuk merealisasikan bentuk badan idaman anda dengan mengamalkan Set Kurus Shaklee Hello New You. Hubungi Erna sekarang dan Erna bersedia untuk memberikan konsultasi terbaik. Insya-allah..

Hubungi erna untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee, proses pendaftaran sebagai ahli Shaklee anda dan juga harga istimewa untuk setiap produk Shaklee.


Nama: Erna Nordiana Zamri
ID SHAKLEE: 908806
Email: hafizerna@gmail.com
Call / WhatsApp : 013-3357696
FB: Erna Nordiana Zamri


"Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Saya bertanggungjawab untuk membimbing dan memberi servis kepada anda. Sekiranya anda berminat untuk mendaftar sebagai pengedar Shaklee (Ahli Shaklee), anda boleh menghubungi saya segera untuk saya bantu proseskan pendaftaran anda atau boleh juga daftar sendiri dengan walk in di branch shaklee, dengan mendaftar dibawah ID Shaklee saya 908806 dan anda akan mendapat bimbingan daripada saya.."

- TERIMA KASIH KERANA MEMILIH SHAKLEE -

Share this:

, , ,

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment